Hain apteekista lääkettä kurkkukipuun, merkki oli Ketorin Hot (neiteilyä, myönnetään).
Tein heti tupla-annoksen, kun se ei maistunut miltään. Ja lisäsin 80% viinaa sekaan että sain sen alas.
Ja vasta tämän jälkeen luin lääkeen käyttöohjeet.
Printable View
Hain apteekista lääkettä kurkkukipuun, merkki oli Ketorin Hot (neiteilyä, myönnetään).
Tein heti tupla-annoksen, kun se ei maistunut miltään. Ja lisäsin 80% viinaa sekaan että sain sen alas.
Ja vasta tämän jälkeen luin lääkeen käyttöohjeet.
Anteeksi huono huumori, älkää loukkaantuko :rolleyes: </font>[/QUOTE]Missä tossa se huono oli? :DLainaus:
Originally posted by Smo:
Valikoidusti lainaten ja rivien välistä lukien :D :
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Aatos Lokonen:
Tulin eilen töistä kämpille, söin eukon tekemät ruuat, raahasin paskasen eukon samana päivänä luuttuamaan olkkariin ja levitin lattialle. Nakkasin housut menemään ku oli niin kuuma.
Ähisin perse pitkällä keskellä olkkaria yöhön asti, ja sitten lähin testilenkille, vaikka oliki pukannu koko päivän. Lenkin jälkeen törkkäsin olkkariin paikalle, josta se näytti parhaimmalle keittiöön, jossa vetelin lisää naamariin.
Olin pilkillä 6 tuntia, aurinko paistoi, -12 astetta, tuuli about 5-8 m/s suoraan pohjoisesta.
Oli muuten pikkusen kyyyyyyyylmä.
Ai niin eikä tullu ees kalaa (hyvin).
Potkin itseni juoksulenkille heti aamulla.
Ilmannut kämppäni lämpöpatterit ihan itte, vailla aikaisempaa kokemusta tai ohjeita.
Todistin samalla, lähinnä itselleni, etten kuulu PullaMössöSukupolveen (tm)! \o/
Toisaalta, noin helvetin helppo operaatio...ei tainneet äijäpisteet nousta mihinkään?
Kuuluu pikemmin neiti hommiin.Lainaus:
Originally posted by Archie:
Ilmannut kämppäni lämpöpatterit ihan itte, vailla aikaisempaa kokemusta tai ohjeita.
Todistin samalla, lähinnä itselleni, etten kuulu PullaMössöSukupolveen (tm)! \o/
Toisaalta, noin helvetin helppo operaatio...ei tainneet äijäpisteet nousta mihinkään?
Mitäh, millä perusteella? Oisko TosiMies (tm)
A)lisännyt vaatekerroksia
B)soittanut talonmiehelle?
:confused:
Juu tosimies mieluummin kärsii kylmää kuin tekee jonkun duunit. :DLainaus:
Originally posted by Archie:
Mitäh, millä perusteella? Oisko TosiMies (tm)
A)lisännyt vaatekerroksia
B)soittanut talonmiehelle?
:confused:
Niinpä tietysti... http://www.9xxfin.com/forum/images/smiles/eusa_doh.gif
Eikös se mene niin, että tosiäijä kärsii ennemmin kylmää kuin pyytää apua joltain huoltomieheltä? [img]tongue.gif[/img]
Ei! Kyllä tosi äijä soittaa huoltoliikkeelle vaikka kello 23:00 lauantai iltana ja vaatii välitöntä korjausta.
Eikä soittele. Neidit soittelee jos on jotain vikaa, esim. vaikka hehkulamppu kärähtänyt. Äijät korjaavat kaiken itse.Lainaus:
Originally posted by JKK:
Ei! Kyllä tosi äijä soittaa huoltoliikkeelle vaikka kello 23:00 lauantai iltana ja vaatii välitöntä korjausta.
Ripitin pyöräilevää pappia kypärättömyydestä...
edit. tää oli kyllä eilen.
Koskeekos muka kypäräpakko pappismiehiä...?
Eikös ne ajele Kaikkivaltiaan Suojeluksessa.
Mä kysyinkin siltä, että eikös toi ole suorastaan saatanan tyhmää ajaa ilman kypärää.Lainaus:
Originally posted by Pelotón:
Koskeekos muka kypäräpakko pappismiehiä...?
Eikös ne ajele Kaikkivaltiaan Suojeluksessa.
Höpötystä! Insinöörit (neidit) korjailevat itse. Äijät korjauttavat vaikka eukollansa kaiken. :rolleyes:Lainaus:
Äijät korjaavat kaiken itse.
Höpötystä! Insinöörit (neidit) korjailevat itse. Äijät korjauttavat vaikka eukollansa kaiken. :rolleyes: </font>[/QUOTE]No sehän se vasta tohvelitouhua onkin jos pitää pyytää akka apuun kun ei itse osaa. Neitiä!Lainaus:
</font><blockquote>quote:</font><hr /> Äijät korjaavat kaiken itse.
Höpötystä! Insinöörit (neidit) korjailevat itse. Äijät korjauttavat vaikka eukollansa kaiken. :rolleyes: </font>[/QUOTE]No sehän se vasta tohvelitouhua onkin jos pitää pyytää akka apuun kun ei itse osaa. Neitiä! </font>[/QUOTE]JEP. näin se vaan on...Lainaus:
Originally posted by Rolle:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by JKK:
Höpötystä! Insinöörit (neidit) korjailevat itse. Äijät korjauttavat vaikka eukollansa kaiken. :rolleyes: </font>[/QUOTE]No sehän se vasta tohvelitouhua onkin jos pitää pyytää akka apuun kun ei itse osaa. Neitiä! </font>[/QUOTE]JEP. näin se vaan on... </font>[/QUOTE]Höpötystä, nyt on neidit "äänessä".Lainaus:
Originally posted by TJ:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Rolle:
Höpötystä! Insinöörit (neidit) korjailevat itse. Äijät korjauttavat vaikka eukollansa kaiken. :rolleyes: </font>[/QUOTE]No sehän se vasta tohvelitouhua onkin jos pitää pyytää akka apuun kun ei itse osaa. Neitiä! </font>[/QUOTE]JEP. näin se vaan on... </font>[/QUOTE]Höpötystä, nyt on neidit "äänessä". </font>[/QUOTE]Tuo sinun inttämisesi on neitiä.Lainaus:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by TJ:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Rolle:
Katoin koko viime yön oskareita. Aamulla pistin vaimon viemään muksun hoitoon ja menin itse nukkumaan.
Toi oskarien kattominen vähän laskee äijyyttä mutta aamun toiminta huomioon ottaen justjust... :DLainaus:
Originally posted by finbred:
Katoin koko viime yön oskareita. Aamulla pistin vaimon viemään muksun hoitoon ja menin itse nukkumaan.
Hillary Swankin tuijottaminen on kyllä äijää sekin. Sen mies kyllä on ihan nöösi.
Kävin pelaamassa sählyä (neitiä!) mutta sen jälkeen kävinkin juomassa kaksi tuoppia olutta!
Metrin pulttisaksilla katkoin metallitankoja, sitten rälläkällä ne teräviksi. Niitä sitten ammuttiin omatekoisella jalkajousella Kadettia päin. Sitten purin lekalla ja rälläkällä vanhan Kadetin, ai että se oli mukavaa :cool: . Sen jälkeen 6-packin tyhjennystä rankan urakan päätteeksi. Sitten seurasi kirveenheittoa vanhan ladon seinään ja haulikolla ammuntaa(savikiekkoja). Täytyy sanoa, että ehkä parhaimpia viikonloppuja tähänmennessä [img]tongue.gif[/img] .
Tiedätkö mihin tuon tarinan äijämäisyys karisee? Mikä ei kuulu joukkoon?Lainaus:
Originally posted by kambela:
Metrin pulttisaksilla katkoin metallitankoja, sitten rälläkällä ne teräviksi. Niitä sitten ammuttiin omatekoisella jalkajousella Kadettia päin. Sitten purin lekalla ja rälläkällä vanhan Kadetin, ai että se oli mukavaa :cool: . Sen jälkeen 6-packin tyhjennystä rankan urakan päätteeksi. Sitten seurasi kirveenheittoa vanhan ladon seinään ja haulikolla ammuntaa(savikiekkoja). Täytyy sanoa, että ehkä parhaimpia viikonloppuja tähänmennessä [img]tongue.gif[/img] .
Toi kuullostaa kyllä jo aika äijältä... ainut vaan että vähän kuullostaa järjestetyltä jutulta joka kylläkin laskisi äijäpisteitä..Lainaus:
Originally posted by kambela:
Toi kuullostaa kyllä jo aika äijältä... ainut vaan että vähän kuullostaa järjestetyltä jutulta joka kylläkin laskisi äijäpisteitä.. </font>[/QUOTE]Äijäpisteitä kuivattaa minun mielestä ehdottomasti tuo 6-packiin tyytyminen. Ehdottomasti vähintään mäyristä kehiin, pienistä määristä ei tule edes vihaiseksi.Lainaus:
Originally posted by Smo:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by kambela:
Edit. Muuten onkin sitten melko äijäisää ajanvietettä.
OPEL!!!
Mutta Kambelahan oli hävittämässä sitä, niinkuin kuuluukin tehdä kehnoille ajopeleille.Lainaus:
Originally posted by TJ:
OPEL!!!