Aivan ehottomasti: "KYLLÄ."
Ei voi sanoin kuvailla, kuinka hienosti se kivinen endurotason pätkäkin teiltä sujui:eek:. Aivan uskomaton suoritus!!! Nolottaa :o vieläkin, että ehotinkin kiertoteitä.
Printable View
Tänään lamppulenkille? Olisiko klo 20.30 lähtö ok? Ehtisi nukkua ennen aamua vähän :) ikävä kyllä tänään on ainoa päivä jolloin itse ehdin illalla, kun tuo hallitus järjestää ohjelmaa sillä vauhdilla, jos vain on jonkin tyhjän "kolon" kalenteriin jättänyt.
Tänään ei kerkiä millään. Juniorit pyöräilee klo 18 alkaen ja minä siellä mukana.
Keskiviikkona olisi taas klo 18.00-19.45 aikaa pörräillä pitkin Hyfvingeä. Kiinnostusta kellään? Lähtö ja maali minun osaltani Kivikonkierto 13. Voisi tälläkin kertaa yrittää vetää vähän mäkiä, kun flunssa tuntuu menevän poispäin.
@twentyniner: Mulla on muuten vieläkin ne Mara Supremet peräkontissa. Menikö tarve jo ohi vain vieläkö pidän mukana?
Minkäs levyiset ne on? Tarve ei ole akuutti, mutta nyt on alla perus Contit 28mm leveänä ja noin 10mm olisi tarve saada lisää. Menen Perttulan nurmelle klo 17.30 aikoihin, kolmen pojan kanssa, vanhin juoksee maastokisat, joten en ehdi oikein hakea niitä ainakaan tänään. Ke mulla on taasen lasten hoitovuoro tuolloin, kun olet täällä päin.
Ovat 35 milliset, eli sopivat. Keskiviikkona voisin vaikka ajaa sitä kautta. Mahtuuhan nuo reppuun kun taittuvat kerran ovat (kuka sitä nyt lankareunaisia käyttäisi).
Lansive: ollaan yhteydessä ke, voisin mielelläni kokeilla noita. Olen kotosalla ke illan, kahvit tarjolla meillä.
Kry: minulle käy kanssa tuo klo 20 lähtö ja 2h riittää mainiosti. Katsotaan onko muita lähdössä, onko lentokentän parkkis ok lähtöpaikka?
Parkkis ok.
Ei paistu huomenna makkarat kun yksi täällä asuva nainen täyttää 12v.
Rajamäki-ketjussa suunnitellaan valopäälenkkiä keskiviikolle, teretulemast.
Muistutan tulevasta: la 27.10 Hikiä VPCX. Speksit tuolla.
Valitettavasti työpäivä ja ranteen paranteluun menisi muutoinkin. Ja takavannekkin on oiottavana.
Suattashan tuota lähtiäkin. Tandemilla olemma tulossa, eli vanha disclaimer: Hitaita olemme . Moneltako meinasit startata?
edit: Oliko Jio torstaina ajamassa radan varrella noin klo 16.30-17.30? Itse olin ammulenkin jäljeltä niin väsynyt, että ei meinanannut jaksaa edes morjestaa!
Ei taida tulla ulkopaikkakuntalaisia - eli vois lähteä melko aikaisin? Oliskos 08:45.52 lentiksen parkkis? Vaikö joku muu? Ehotuksia peliin.
Kiinnostas, muttei kykene:(
8.45 ja lentokentän parkkis. Roger, Roger!
http://youtu.be/NfDUkR3DOFw?t=40s
Lenkura tuli vedettyä jäsen JaSan kanssa. Muutama uusi polkupätkä Hikiällä, makkaraa, hyvä ilma ja hyvää seuraa. Mitä muuta lauantaipäivään tarvitsee? Kiitos JaSalle seurasta.
Kaatoraportti: Äijä, rouva ja pyörä ehjiä. Ainoastaan itsetunto sai kolhuja ;).
Kattelin teiän jälkiä tänään kaiholla. oli melko kylmää ja yksinäistä tänään tuolla mettässä. onneksi sain peläytettyä yhen sienestäjän linkkitornin kulmilla
Takaisin tultiin linkkitornin kautta. Tais kuitenkin selvitä peläytyksestä, kun sienestäjää ei enää näkynyt.
Oitista tullessa, kierrettiin kirkon kautta sinne teidän "takapihan" harjulle. Harjua pitkin rymisteltiin, mutta reitti päättyi Hikiä -Riihimäki -tiehen. Oikealta puolen löytyi jyrkkä polun tapainen alas sivutielle. No eikös tää tandemporukka paukannu alas sitä polkua:eek:
VPCX Hikiä Turbo larstaina 27.10.2012
Kuinka pitkälle krossarilla uskaltaa hypätä tukin päälle rakennetusta hyppyristä pehmeään hiekkaiseen alastuloon? Onko mahdollista selvitä Salpausselan hirviöltä, jos tulee nähdyksi ilman prinsessavaatteita? Mitä oikeastaan tarkoittikaan umpimetsä-enduro? miten se tehdään krossarilla?
Aikataulu
13.30 rata merkattu
14 ilmoittautumisia otetaan vastaan lähtöpaikalla & koekierroksia ajetaan
14.30 Ohjattu lämmittelyjumppa, veikkaan hippaa, kymmentä tikkua laudalla tai vastaavaa
15.05 Startti paikasta joka löytyy metakan suunnasta.
16.30 vältellään saunomista ja käydään metsästämässä fasaani iltapalaksi.
Pastaa nälkäisille tarjolla kapan jälkeen. Jos vain liha kelpaa, tuo oma lihasi, pannu ja grilli löytyy!
Osoitteita & kartta
Auton voi jättää vaikka Nuorisoseurantalo Ahjolan pihaan, osoitteena...kartassa piste b https://maps.google.com/maps?saddr=A...&z=15&lci=bike ja biste a on Hikiän asema jonne lähijunia tulee seka Lahesta, että Stadista/Rixuxta
Ilmoittautuminen
Osallistumismaksu on 5 euroa ja sisältää numerolapun jota saa käyttää koko tapahtuman ajan jos tuomaristo on myötämielinen. Rahat käytetään VPCX-kuluihin.
Ilmoittautuminen mieluiten etukäteen sähköpostilla tai facebookissa. Jälki-ilmoittautuminen lähtöpaikalla käy oikein hyvin päinsä.
"Kilpailu"
Kärki ajaa 45 minuuttia täyteen ja sen jälkeen vielä yhden kierroksen. Kilpailijat otetaan maaliin kärjen jälkeen.
Kyseessä ei ole oikea kilpailu vaan kaveriporukan yhteislenkki. Kalusto- ja henkilövahingoissa järjestäjältä saa sympatiaa ja ehkä laastarin.
VPCX-cupin kilpailuihin saa osallistua millä tahansa polkupyörällä. Palkintoja ja cup-pisteitä saa vain, jos pyörässä on droppitanko ja jäykkä keula.
Rata
Rata on etelä-hämäläistä harjupolkua. ja pientä rakenneltua ekstraa!
Ruoka & juoma
Pastaatto tarjolla kisan jälkeen, saunaa ei varsinaisesti ole käytössä paitsi niille jotka ovat TODELLAKIN sen tarpeessa eikä kiiruulla liikenteessä.
Lisätiedot
eppu.seeck@gmail.com / 0500 668140 sekä yksijalka.org.net.fi:in, fillarifoorumin ja facebookin keskustelut.
http://static.ak.fbcdn.net/rsrc.php/...PAXP-deijE.gifVpcx Hikiä - Google Maps
maps.google.comFind local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps
tiedoksenne tämä nyt saatettu!
Me olemme tulossa katsomaan ja kannustamaan, jos vain minun (tunnollisen työntekijän) lomaköhä antaa periksi ajoissa.
Olen ko. päivänä Riihimäessä painikisoissa (toimihenkilönä - en suinkaan trikoot päällä). Jos vaan edes vähän antaa aikataulu myöden, niin tulen paikalle. Joko katsomaan tai sitten ihan ajamaankin. Selkä tosin on rikki ja polttopuita tehdessä tuli käteen pipi (pilke vain kimposi, ei mitään miehekkäämpää vauriota).
Mulla on liian leveät renkaat, mutta sentään melkein droppitanko, joten sillä saisi pisteitäkin (säälipisteitä ehkä eniten).
Eilen iltasella tuli bongattua tandempariskunta Hakalanmäen koirapuiston jälkeen. Nelly skottimme uhittelu sai jopa reittivalinnan muuttumaan.
Ajelitteko ihan lenkkipolkuja tällä kertaa?
Onko sunnuntaina innostusta käydä päivänvalossa tarkastamassa onko jotain mörköjä jäänyt pyhäinpäivän jälkeen metsiin pörräämään? Säätiedotus lupasi vähän vähemmän kaatosadetta kuin lauantaiksi. Voidaan ajaa myös meidän kulmilla jos se tuntuu sopivammalta.