Siis klo. 10.00 Pataskilla! Vain reipas jatkuva sade voi sen estää! Ja sitä ei huomiselle ole luvattu!
Printable View
Siis klo. 10.00 Pataskilla! Vain reipas jatkuva sade voi sen estää! Ja sitä ei huomiselle ole luvattu!
Saatanpa minäkin lähtee...laiskottaa kyllä aika lailla. Suahan tiiä.
Nyt se Hannu löyti sen YT:n hukassa olleen selityskirjan ;)
On muuten jännä juttu, tuppaa aina lenkkiä edeltävänä iltana laiskottamaan mutta kun käy lukemassa tätä voorumia nii saa jotenkin energiaa, on se tää nykytekniikka ihmeellistä.
Jos minua ei kymmenen aikaan näy pataskilla niin painukaa työ mehtään, mutta yritän parhaani että pääsen eroon laiskuudesta ja tulen lenkille ;)
Kiitokset tämän päivän lenkistä ja erityiskiitos Hannulle kiekon lainaamisesta.
Oli mukava vetristää muistoja. Ei noussut enää Höjdahl ei, näinköhän sitä vanhenee... ;)
Kiitokset minunkin puolesta osallistujille! Harmi kun YT joutui jättämään leikin kesken ja Simo loisti poissaolollaan!
Kysyitkö YT niiltä rullasuksihiihtäjiltä siitä Puijon noususta?
Tumppi!
Eihän vaan yöunet mennyt sen Höjdahlin takia? :D
[ 08.11.2004, 14:02: Viestiä muokkasi: kon-ciocc ]
Kiitoksia minunkin puolesta lenkki seurasta.
Se puijon Nousu noin 5-7 minuttia ei /muistanut tarkkoja aikoja.
Siihen haarukkaan se aika varmaankin rullasuksilla menee. Joskin tuo jälkimmäinen aika tuntuu realistisemmalta! Jospa ensi suvena saitais jonkinmoinen testi aikaiseksi, niin ei tarvitsis aina arvailla, millä vekottimella mitäkin vauhtia pääsee! :D
Nyt tulee kyllä vähän off the topiccia, mutta tulkoon:
Kyselisin teiltä kokeneemmilta onko jotai suosituksia mitkä pitkät ajohousut kannattas ostaa, käyttö tietysti "kylymillä" keleillä??? :confused:
Tilaa Tarppituotteesta Windtex housut. http://www.tarppi-tuote.com/Lainaus:
Originally posted by Lyytinen:
Nyt tulee kyllä vähän off the topiccia, mutta tulkoon:
Kyselisin teiltä kokeneemmilta onko jotai suosituksia mitkä pitkät ajohousut kannattas ostaa, käyttö tietysti "kylymillä" keleillä??? :confused:
Hyvät ovat olleet ja pitävät viellä vedenkin ulkopuolella.
Gore Windstopper Soft Shell. Ja kun löydät vielä materiaalin jossa on 50% Poliestere/50% PBT , niin vakuutan että olet tyytyväinen! Tuossa Goren Windstopperissa suhteet ovat 60%/40%. Itselläni olevat housut ovat 50/50. Tilasin joskus Saksasta, jotain 50 euroa!
Tässä vain esimerkki!
http://www.kieppi.fi/asusteet.html
MILLET W3 SOFT SHELL
Kiitoksia poijjaat!
harmi kun ei tullut aikasemmin puheeksi, kun olin syyslomalla oulussa ja olisi voinut käydä tarpissa ihan paikanpäällä kokkeilemassa "sukkahousuja".
Olihan nuo teejän molempien esmerkki housut sellasia sukkahousuja??? :D
Joo tuo mun esimerkki oli vain lähinnä materiaalista! Ajohousut, varsinkin maantielle jotka siis itselläni on, ovat kyllä ihan 'oikeat trikoot'! Eivät siis tuon esimerkin kaltaiset! ;)
Täältä sellaisia jo löytyy.
http://www.bike-o-bello.de/oxid.php/...273e3.89084429
Ihan järkeviltä hankinnalta näyttää tuolla linkissä olevat pöksyt.
Mitenkäs teillä ulukomailta tilanneilta on tilaukset ja ennen kaikkea toimitukset onnistuneet. Kui hirveen pitkiä toimituksia ja paljonko ottavat rahtaamisesta.
Olenko vain tyhmä vai onko tuossa linkissä mahdollisuutta engelsmannien kielen lukemiseen...ymmärtäs mihinkä sitoutuu jos "tilaa". ;)
Olen tilaanut Bike o' Bellosta pari kertaa ongelmitta. Toimitusmaksu on kympin paikkeilla.
Maksaa pitää luottokortilla ja etukäteen.
Tarpista saa yhtä hyvät windtexhousut, kotimaista työtä, samaan hintaan. Wintex on monen mielestä paras joustava kalvomateriaali. Mullakin on hiihtopuku Wintexiä ja hengittää ihan riittävän hyvin.
Bellosta kestää viikon ja Tarpista kaksi päivää.
En tiedä sattuiko minulle Tarpin kanssa ns. maanantai kappale. Tilasin housut kesällä (mittojen mukaan) ja syksyllä noin viiden lenkin jälkeen kankaasta alkoi reidestä "pääliosa" purkaantua. Nyt housut ovat olleet Tarpilla ihmeteltävänä varmaan kuukauden. Tarppihan vaihtoi omistajaa ja nämä minun housut teki vanha Tarppi (ehkä siksi korjaus kestää ja kestää?).Lainaus:
Tarpista saa yhtä hyvät windtexhousut, kotimaista työtä, samaan hintaan. Wintex on monen mielestä paras joustava kalvomateriaali. Mullakin on hiihtopuku Wintexiä ja hengittää ihan riittävän hyvin.
Tekeekä tarppi muuten kuin mittojen mukaan???
Uskallatteko paljastaa hintaluokkaa mihin teijän molempien (JKK ja Hannu) housut sijoittuu...
Kyllä minä taidan tyytyä suomessa tarjolla oleviin pöksyihin...
Ootteko sunnuntaina menossa lenkille, jos minäkin rohkenisin taas mukaan...
Kyllä ennen teki, miksei nytkin. Hintaa oli muistaakseni 89 euroa. Postista on tänään kuulema Tarpilta paketti tullut, eli eiköhän ne pökät siinä ole korjattuna.Lainaus:
Originally posted by Lyytinen:
Tekeekä tarppi muuten kuin mittojen mukaan???
Uskallatteko paljastaa hintaluokkaa mihin teijän molempien (JKK ja Hannu) housut sijoittuu...
Tarpilla on thermo lycra(60€) ja windtex(80€) ajohousuja...kyselin tänään noita ajohousuja sähköpostitse ja 33min. viestin laiton jälkeen tuli vastaus, ripeätä toimintaa.
Onko teillä kokemusta tuosta thermo lycrasta? niiden mukaan tuo windtex on hyvin kylmille keleille ja ilmeisesti tuo thermo mikä lie on vaan kolealle/kylymälle kelille, vai olenko väärässä???
Joo mulla on nuo thermo lycrat. Eivät riitä pakkaskeleille, eivätkä pidä tuulta riittävästi.
Ne wintex-housut eivät ole liian lämpimät jos asteita on alle 10. Muuten ovat ja silloin tuo thermo lycrat ovat sopivat.
Ymmärsinkö Hannu oikein?:thermo lycrat on lähinnä kevään ja kesän sadekelipöksyt? ja wintexit sitten kun plussaa on alta 10 ja sataa puukkoja ja vanahoja akkoja? ;)
Kyllä kait sitä pittää noi wintexit ostaa näille "loppukesän sateille" ja syksyn kaahailuille.
Jep, paitsi eivät sadekelipöksyt vaan viileän yli 10 asteen kelin pöksyt. Wintexit käyvät kesällä sadekelilläkin jos ei ole kuuma, koska wintex pitää sadetta ja thermolycra ei. Wintexit ovat aikaisen kevään ja myöhäisen syksyn, erityisesti sadekelin pöksyt ja wintex on tourin testien mukaan hengittävämpi kuin coretex ja windstopper ja on vielä joustavaa. Siis windtex ei wintex, mutta samapa tuo [img]smile.gif[/img]
Nyt ei pidä vaan sekoittaa 'Yleisesti Windstopperia' Coren Windstopper Soft Shell:iin! 50/50 ;)
Katellaan, kuhan nähhään!
Taas sunnuntaina klo. 10.00-11.00?
Niin windtex....wintex on maalia...Tuo on aika laaja käsite toi 10-11, mulla kävis toi 10 paremmin kuin hyvin ja vaikka aikasemminkin...
hymyillään kun tavataan :D
Käviskö låhtö sunnuntaina 10 maissa?
Softshell ei kestä testien mukaan raapaisuja; joten mettälenkeillä ei moisia housuja kovin kauan voi päällään pitää jos ei tykkää rysäböksyistä.
10 maissa voisi olla ok. Tosin en ole ajanut metriäkään kahteen viikkoon, jotta voipi olla vaikeeta.
Voipi olla myös yllättävän helppoa ja mukavaa pienen tauon jälkeen. (piruako minä sekaannun johonkin pohjois-suomen lenkkeihin :D )Lainaus:
Tosin en ole ajanut metriäkään kahteen viikkoon, jotta voipi olla vaikeeta.
JKK- Siilinjärvi on Pohjois-Savoa. Siis Itä-Suomea. Noin 400 kilometriä Helsingistä. Tervetuloa mukaan yhteislenkille eräälle Suomen parhaista maastoista. Maaningan Käärmelahden ja Siilinjärven välillä on sellainen harjumaasto, jossa voi tehdä tosi vaativia lenkkjä, mutta myös helpompia ja silti nautittavia.
Elä hannu huoli, en minäkään ole kunnnon lenkkiä ajanut varmaan kuukauteen, mutta tänään ajan puoli neljäksi puijonlaakson väestösuojalle treenaamaan ja sieltä sitten viiden jälkeen takaisin kotia...
Onneksi meillä täällä pohjoisessa on korkeat tunturit niin tulee samalla tuollanen "alppimaja" treeni... :D
Jääkarhuja ei kukaan ole piiitkään aikaan nähnyt täälläpäin - kummallista :confused:
Kiitos lenkistä ja kärsivällisyydestä. En todellakaan pysy mukana edes kohtuullisesti. Kai se on tunnustettava, että ikä alkaa painaa. En kertakaikkiaan osaa ajaa alamäissä riittävän kovaa. Nyt oli vielä ylämäkikuntokin surkeassa jamassa ja kun tasamaallakaan ei pysy vauhdissa niin ei se hyvältä vaikuta.
Toivottavasti kukaan ei vilustunut minua odotellessaan.
Minä nautin kuitenkin ja kahden viikon pinnankiristys on nyt ohi. Liikunta on hyvä keino vähentää potutusta.
kiitoksia minunkin puolesta, varsinkin nimeltä mainitsemattomalle henkilölle joka roikkui yhessä alamäessä perseessä kiinni ja huuti jotain sotahuutoja niin että housut oli märkänä... :D