Äsken 1h50min
Printable View
Äsken 1h50min
Tänää tuli pari tuntia cruisailtua poluilla ja kelveillä..
Melkein kolme tuntia työmatkoja tänään, ja eilen ( eli erittäin hidasta etenemistä). Maastopyöräilijä meni reippaasti ohitte, minulle auraamattomat pyörätieosuudet oli kunnolla haasteellisia - mutta olipa myös kiva pitkästä aikaa pinnistellä ihan tosissaan. Tuli ainakin voima- ja tasapainoharjoitusta, aika ajoin kyllä huutelin ääneen "kääk" tai "apuvaa..nyt on tiukka paikka". Harvemmin tavallisella lenkillä hengästyykään näin, ja koko ajan.
Tänään töistä suoraan poluille ja 2h ajoa.. Hitusen piti aiotusta 3h henkistä nipistää kun Lupinen akku alkoi näyttää hiipumisen merkkejä.. Hyvin silti puoli tuntia vielä tuli " punaisella"
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Flunssan ja kelien takia 1,5vko tauko, mutta huomenna tarkoitus mennä töihin fillarilla.
Suu vaahdossa laskin rinnettä alas vantaanjoen varteen ja unehdin, ettei noita kävelyteitä auratakkaan talvella. Vähän pitkän tuntuinen matka oli ajella vanhankaupunginkoskelle, joko umpihangessa tai kapealla kävelyuralla. Aika hyvin normi maasturikin vielä tuolla puuterissa etenee, mutta lenkin pituus jää kyllä aika lyhkäiseksi.
Tänään 39km sekalaista cruisailua, metsäpolkua, kelviä ja tuli käytyä meren jäälläkin..
Töistä taas suoraan polulle ja himpun yli 2h lenkki mutkan kautta polkuja kotiin kiertäen :) :o
Nyt oli haastavat olosuhteet poluilla. Tuli käytyä aika lyhyt lenkki. Osa polusta oli kapeasti tamppautunut, mutta oli jännästi jäätynyt lumi, tuntui ohjaus tosi hakevalta ja jossain vaiheessa vedinkin nurin. En tiedä osuiko jompikumpi rengas reunan kinokseen vai mitä, mutta jonnekin se imeytyi aika vikkelään.
Äsken tunti spinningiä, uudet maksimisykkeet kellottaen
Auringonpaiste siivitti 1,5 tunnin jääpyöräilyä. Raskasta mutta mukavaa.
Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla
Tänään tuli ajettua (tunkattua) 2.5h metsäpoluilla..
Tänään Mizen kanssa maastossa punnerrettiin n.1,5 h.ta umpipettevää pulverilunta hämärtyvässä metsässä,ei mitään järkeä mennä metsään "ajelemaan" kapeekumisilla!!! Varmaankin olisi ideaa kokeilla paksuläskistä pyörää tällaisella lumipöperökelissä ja itse testata kulkueroa kapeekumiseen.
Tänään vain työajot, vartin suuntaan.. Iltapäivällä -19, joten hyvä päivä huilia :)
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Tässä on aika hyvät saumat siihen, että ekan kerran noin kolmeen vuoteen en aja Tammikuussa lainkaan. Tai noh, olen minä jo puolitoista kertaa ajanut puolen kilometrin matkan duuniin ja takaisin. Rekki jäi tänään hallille, koska ajoin mieluummin firman auton suoraan omalle parkkikselle.
ilta ajelut maasturilla 23 km ja pakkasta -24,vähän viileätä oli.
-23C. Jäällä kävin 7 kierrosta ajamassa. Typeränoloista hommaa ympyrää kiertää ;) 30 km.
Maasturilla järven jäätä pitkin 10km ja kelviä pitkin takaisin 11.5km eli yhteensä 21.5km. Ei paljon rankempaa keksi, kuin 20cm puuterilumessa jäällä polkeminen...edes -22°C pakkanen ei tuntunut missään vaan kamppeet oli vetisemmät kuin kesällä :)
Äsken krossarilla 18,7km -16C:ssä... Aika kylmä oli, mutta pääasia että 2vko tauon jälkeen pääsi ajamaan ja hyvinhän se kulki.
Iltapäivällä Keravalta Riksuun 51 km. Viileää oli, muttei palellut. Lunta oli paikoin (20 km ja 1-2 cm) ja vastus kasvoi. Ei vaan jaksa. Sinkulassa onneksi talvivälitykset 38/20 ja prot voivat pitää mölyt mahassaan. Ei tämmöinen nöösi parempaan pysty.
Takkabaari oli kiinni. Siinähän se tärkein. Lossilla kävin kääntymässä. Yllättävän kova tuuli. -25C. 55km neljään tuntiin ilman sisätaukoa riitti tänään. Vähän nihkeää oli ;) #soritästä
maasturilla saaristo kaupunki 27 km ja -25c,hyvin tarkeni kun päällä tarpeeksi.
Siirtymää, polkua ja merenjäätä yli 10km kirjasto-kauppamatkalla mutkan kautta.
Tänään kävin heittämässä parin tunnin iltalenkin plussamaasturilla..
Tänään 46km maasturilla sekalaista cruisailua..
Tänään työmatkat
15,8 km. Lumisella autotiellä, auraamattomalla kevyenliikenteenväylällä ja metsäpoluilla. Puolet meni fatbikella ja puolet täpärillä. Oli lystiä. -14 ei tunnu enää missään.
Ajoissa töistä niin 2,5h maasturilla maaseudun ja taajaman lumirännejä. Tällä lenkki kahteen viikkoon tahdilla täytyy sanoa että kaksi tuntia on ehdoton maksimi energiatason perspektiivistä. Mutta muuten alkaa olla "kesäisen lämmintä", kun tarkeni pelkällä teknisellä alusasulla kuoren alla, pakkasta -11:D.
Tänään reilua pari tuntia kierrellen ristiin rastiin katsomassa polkujen "päivän kuntoa"..