Mä heitän vielä yhden mäkivaihtoehdon, eli lauantaina menen Teijolle. Kyytiä en ikävä kyllä pysty tarjoamaan, seura kuitenkin kelpaa.
Printable View
Mä heitän vielä yhden mäkivaihtoehdon, eli lauantaina menen Teijolle. Kyytiä en ikävä kyllä pysty tarjoamaan, seura kuitenkin kelpaa.
keskiviikkoajelut
ekaks ajettiin Timben kanssa puoltoistatuntia ja olo oli kuin olis ollut vaatteet päällä saunassa.
ei sitten jaksettu/ehditty ajella porukkalenkillä mukana kuin vähän toista tuntia.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...0&d=1439404560
Eihän kellään satu olemaan nurkissa 261mm (tai 260mm tai 262mm) DT Swiss Champion 2mm paksuja pinnoja (käytettykin tässätapauksessa kelpaa). Väri hopea. Tarve 16kpl. Hi5bikesissa ei näytänyt olevan tuota mittaa.
Huomenna x-terra tyyppinen lenkki. Lähtö Sääksin p- paikka klo 13. Sis pari tuntia ajoa Sääksin ympäri ja 7bross parhaat palat ja sen perään uintia Etelä-Suomen hienoimmalla rannalla. Autokyyti niittykatu 27. Klo 12.15.
Jaahas. Onko klo 9 lähtijöitä aamulla?
^En ihan ehtinyt ysiin, mutta lähden kohta kohti Hiihtomajaa pari tuntiselle. Puhelimella tavoittaa, jos sattuu tän vielä lukemaan.
Mites ensi viikonloppuna, olisiko Sappeelle lähtijöitä? Joudun Tahkon näillä näkymin jättämään väliin, mutta jos vielä kerran tänä vuonna rinteeseen suomessa ehtisi...
^ Onko ajatusta kumpana päivänä? Mä kyllä olen ajatellut lähteä mutta lauantaille on pieni mahis tulla muuta ohjelmaa.
^Ei ole ajatuksia päivän suhteen. Mulle voi tulla vaikka mitä esteitä tässä vielä...
Sappee herättää kiinnostusta. Sunnuntai sopinee paremmin, varmaa ei ole muu kuin verot ja kuolema. Lauantaikaan ei liene mahdoton mutta ajo todennäköisesti keskeytyy noin klo 15 ennalta määrättömäksi ajaksi.
Terve! En ole vielä tässä porukassa käynyt missään ajelemassa, mutta kiinostusta olisi. Pidän järvenpäässä majaa ja polkujen tuntemus on aika pienehköä, olisi hienoa jos joku osaavampi olisi mukana ja pääsisi porukalla ajelemaan! Olisiko esim. tänään kiinnostusta lähteä parin tunnin lenkille?
Ei onnaa viikonloppu ei. Tai miten sen nyt ottaa- pidennetty kalastusviikonloppu kaverin mökillä..
^Mites keskiviikon vakiolenkki? Mulla olis kerrankin mahkut ehtiä kaupalle. Se olis sit MTB Järvenpäälle läksiäislenkki!
Sappeelle lähtölupa sunnuntaille anottu ja saatu. Ainakin alustavasti :rolleyes:
^Huomenna lenkille jeps.
Oottekos tämmösen bongannut: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...5-klo-10-gt-gt
Haluaako joku majoittaa lumikengät talven yli? Jos vaikka sattuis satamaan lunta.
Lähtölupa niin ikään sunnuntaille saatu. Salaisissa haaveissa myös lähtö torstaina Porvooseen.
Tuusulanjärveä voisi olla hauska mennä kiertämään isommassa porukassa. Katotaan nyt kuinka käy.
^Kiitos samoin! Ei tässä lopullisia jäähyväisiä olla jättämässä kuitenkaan...
Tossa olisi myös tosi hyvä traineri, joka varmaan nauttisi enemmän käytöstä kuin seisottamisesta. Eli ihan ilmaiseksi lainaan hyvään kotiin lumikengät ja/tai traineri ensi talven iloksi?
Moi.
Kävin tänään hakemassa fillarin ja on hieno huomata, että kotikaupungissa on kuin onkin näinkin aktiivinen porukka.
Tavoite olisi päästä vaikka jo sunnuntaina kokeilemaan rapistunutta kuntoa ja katsomaan miten pysyy mukana.
No kuitenkin, nyt lähden kokeilemaan miten oma konkeli kulkee ja löydänkö edes yhtään polkua...
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Tuommoinen läksiäislenkki saatiin kurvailtua. Soluttauduttiin Ertsin ja Joonan kaa Ladun porukkaan ja sit olikin 15 kuskia jonossa.
Muutama uus polunpätkä kovalevylle talteen. Pitäkäähän kunnon kurvailut Sappeella.
Kiitos Ertsille ja Jukka Hoolle osallistumisesta. Ertsi järjestikin kunnon loppuhuipennuksen Mörttisenpolun montulla,kun droppasi melekein mun eturenkaan yli, huikeen näkönen tilanne meikäläisen ohjaamosta katottuna ;)
Kiitos ja näkemiin, onnea matkaan ja tervetuloa uudestaankin.
Koitan itekin joskus osua vkl-retkillenne mukaan uusien polkujen toivossa.
Ei tarvitse ajaa latupohjaa Hauklammellekaan asti uimarannalta. Polkua löytyy 90% matkasta. Löysin yhden käppyrän jälki.fi:stä.http://www.jälki.fi/routes/113. Versioita Sääksin kierrosta on monia. Löytäminen ei ole kaikkein yksinkertaisinta. Risteäviä teitä ja polkuja on kymmeniä, eikä merkintöjä ole.
Lumikengät tais mennä Tommille, se kerkes soittaa noin 15:30 eilen... Traineri on mallia suoraveto, eli rataspakka on suoraan kiinni vauhtipyörässä. Tarkoittaa, että takakiekko otetaan irti ja lätkäistään traineri tilalle -> toimii fillarin kuin fillarin kanssa (shimpan / sramin 9- ja 10-pakoilla nyt ainakin). Tämä kapine siis kyseessä.
Kiitos vaan itsellenne, oli mukava lenkki. Pidähän homma pyörimässä jatkossakin! Se droppaus oli ihan harkittu ja laskelmoitu homma, vaaratilanne ei ollut todellinen :o
Krokotiili.