äsken maasturilla tunti+vartti metsää ja siirtymää, kevyttä palauttavaa pyörittelyä (aamuisten jalkatreenien jälkeen ei hirveesti ollut virtaa eikä ideaa)
Printable View
äsken maasturilla tunti+vartti metsää ja siirtymää, kevyttä palauttavaa pyörittelyä (aamuisten jalkatreenien jälkeen ei hirveesti ollut virtaa eikä ideaa)
Tänään mereen Pikku-Huopalahdessa. Meren pinta oli hiukka noussut päivän aikana ja mitä pimeässä luulin vesisadelammikoksi olikin tulvinutta merta. Yllättävän raskasta pyöräillä 30cm syvässä vedessä...
Kokeiluajo sairastelun jälkeen. Nuorison perässä Vartiala. Ehkä olisi pitänyt vielä pari päivää huilata. Keuhkot huutaa hoosiannaa. 63 km ja 19km/h.
Tänään Endurolla 55km trailipaukutusta..
toissa päivänä ja eilen maasturilla työmatkat.
Äskön sinänsä mukava 103km kuivalla! tiellä.
Uni ei tullut, niin lähdin ajeleen. Kolmostiellä vastaan tuli "Halloween"-yönä tapaamani pyöräilijäkaksikko, mutta missä Lempäälän Kävelijä?
Ihme kyllä olen tähän asti ajanut kesäkengillä ( + talvisuojat) eikä varpaat nyt mitenkään erityisesti ole palelleet.
Iltapäivällä cx-reissu metsäteitä, kelvejä ja maantienlaitaa 54km.
Tänään Aamulla maasturilla 2h15min
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Takkabaariin ja takaisin. Saa nähdä miten talvipäivänseisauksen käy. Kyllä on niin vetelä olo että. 33km ja 17km/h.
maasturilla saaristo kaupunki ja kiemurat 36 km ja pari tuntia.
Tänään kävin liukastelemassa Mustinkallio-Harminkallio-Mätäkiven "kuumotuskallio".Liukkaudesta huolimatta uskalsin korkata Kärrän näyttämän "kivisillan"(ylämäkeen),ja siitä fiiliksissä kotiin fillaria pyykkäämään.
maasturilla äsken metsäpolkuja ja siirtymiä , osin maantienlaitaakin 30km/1h52min .. Hitusen vilponen keli vaikka oli mukamas kelin mukaan lähteissä niin varpaat meinas loppumatkasta olla jäässä .. Pakkanen kirras lopulta liki kymmeneen ... Garminin mukaan -8,1 astetta keskimäärin :o
Aamuyhdeltätoista lähdin cyclolla parin tunnin nastarengaslenkille, tuli kolmen ja puolen tunnin räntäsadelenkki. Speksiin kuului sen verran pysähdyksiä ja hitaasti etenemisen harjoittelua ettei matkaa kertynyt kelveillä ja ulkoiluteillä pysytellenkään kuin vajaat 60 km.
Marathon Winter osoittautui jälleen kerran jollain lailla optimaaliseksi tällaiselle kelille ja tällaiseen ajoon: jäisillä asfalttipinnoilla ei tarvinnut jännittää, kovalla hiekalla ja paljaalla asfaltilla rullasi niin hyvin ettei tarvinnut tuskastua. Pehmeäälle hiekalle osuttuaan joutui kyllä huomaamaan ettei kulje mihinkään...
Lauantaina 26km maantiepyörällä. Oli kotona tiet sulina, mutta eipä kauas tarvinnut ajaa kun tuli jääpintaa vastaan ja sileät renkaat alkoi luistaa. Tuli sitten pyörittyä kodin lähellä. Ainakin vauhti pysyi maltillisena. Taitaa mun maantiekausi alkaa olla ohi.
Lauantaina läskipyörällä, todennäköisesti väärinajettu:
-ajoin liian vähän
-oli lukkopolkimet
-ei ollut polvisuojia
-ei ollut rungon joka raossa runkolaukkua
-en postannut kuvaa joka jeesuksen kattokaamuakunjöpöttääläskilläajaessani-ketjuun
-en osannu fiilistellä
-ei ollut litkuja renkaissa
-kaksi eturatasta
-juomapullo telineessään
-venttiileissä oli hatut
-ynnämuita vääräuskoisen virheitä
Asiaa [emoji106]
Tänään 30km metsäpolkuja..
Ohuella jää- ja lumikerroksella päällystettyjä asfaltti- ja ja hiekkapohjaisia maanteita 28km ja siinä välissä poikkesin töissä.
Tunnin verran trainerilla. Häiritsevän hauskaa kokeilla pitkästä aikaa miten kone kiertää muutamalla kunnon intervallilla.
eilen 19 km ja tänään 16 km maasturilla työmatkat.
Tänään tuli endurolla 44km siivu riehuttua poluilla..
Ja juuri enempää ei ole motivaatiota pyöräillä kuin juosta näin syyspimeydessä, mutta nyt kun tuli kuivaa niin eilen reilu pari tuntia hiekkateitä Inkoon ja Siuntion suunnalla. Muutama viikko tuli taukoa.
Tyttöystävän kanssa käytettiin tehokkaasti päivän jokainen valoisa tunti ulkosalla. 35km mittarissa, hänellä se kertyi napavaihteisella mummokonkelilla kun ei uskalla lainata mun pyöriä. Pitkäkoskella oli nättiä erityisesti auringon näyttäytyessä pilviharsojen välissä. Sai mukavasti tuntumaa nastarenkaisiin. Treenistä ei kyllä varsinaisesti käynyt tämä päivä mutta vaihtelu virkistää.
Äsken 1,5h klv-lenkkiä rauhallista tähtiä.. Kiva keli, mutta jäsenet hiukan kipeinä töissä pvä ulos autoilun jäljiltä.. Jospa huomenna vetreämpänä taas
Tällä viikolla jokainen päivä 18 - 20km kelveillä - tänään taas. Tänä vuonna ensimmäistä kertaa elämässä "talvipyöräilyä" nastagummeilla. Kohtuullisen hyvinhän nuo pitävät eikä tartte kevyen liikenten väylilläkään tungoksessa ajella :)
Äsken 18,2km. Hiukan menee tuo märän rännän peittämä urainen vesijää tällaisella aloittelijalla hardcoren puolelle :( Mieleen tuli taas moottoripyörästä tuttu termi "hartialukko" kun hetkittäin meinas alkaa jänskättämään nastojen pidon pettäessä.
Iltasella fatbike polkuja kiva kun oli jässää ja vähän lunta 👌☺❄
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Aamulla tunti kevyttä klv-lenkkiä maasturilla.. Hyvin ehti sateen ennen..
Juuri ehdin 30km ajaa kun tuli Valkeakoskelle lähtö. Ehti kuitenkin todeta että nastakeli huomisen lenkillekin, pyörätiet ja pikkutiet on ihan jäisiä vaikka kolmostie ihan sula.
Ja kura roiskuu.
Tänään aamulla reilu parisen tuntia metsässä liukastelemassa..