Nyt on muuten semmonen homma, et mä pimahdan ellen pääse ajamaan nyt heti.
Jalkoja särkee, liekö lentsu vielä vai rasitushässäkät, mutta ei mahda mitään. Pakko mennä.
Printable View
Nyt on muuten semmonen homma, et mä pimahdan ellen pääse ajamaan nyt heti.
Jalkoja särkee, liekö lentsu vielä vai rasitushässäkät, mutta ei mahda mitään. Pakko mennä.
Tänään Espoon keskuspuistossa kuvarastimetsällä
maasturilla 31 km hyöty liikuntaa.
Eilen kaupunkirullailua/ulkoilua 22,5km / tasan 1h pysähdyksineen
Eilen. Tänään autopäivä
Eilen iltasella cyclocrossilla metsäteitä ja kelvejä 26km / 1:15h. Työmatkat on pitänyt eilen ja tänään ajella autolla eri toimipisteissä vietettyjen palaverien ja pukupakkotapaamisten vuoksi.
Illalla kotiin päästyä Strava kertoi tämän vuoden pyöräilyiksi 6002km, joka on pieni matka himopolkijalle, mutta saavutus tälläiselle tavalliselle harrastajalle :)
Kausi jatkuu...
Töihin. Mavicin gorekengät ja Guiden hanskat kastuivat läpi :rolleyes:
Vähän oli kehnohko keli polkea töistä. Ei kovin montaa kertaa tehnyt mieli nousta yläotteelle.
^ Työmatkat. Ei ehkä syksyn...siis talven? ( joulu-tammi-helmi on talvee) kivoin keli, muttei nyt niin kamala kun pelkäsin. Työmatkat on nyt pakko fillaroida, mieluummin minä kastun kun auto kolhiintuu ( työpaikan sisäpihalla on nyt erityisen hankala tilanne ja olen muutenkin maailman huonoin peruuttaan autolla).
Yläotteella ajoin koko ajan, ei todellakaan mieli siirtyä alaotteelle, näkyvyys melko huono. Mutta monot ja sukat säilyi kuivana - mikään muu ei.
Äsken Valkeakosken Lenkki 104km. Raskasta, jalat ihan kipeet jo lähteissä eilisen kastumisen takia varmaankin?
Nyt on kuitenkin satas-tavoite tehty, tosin tulee näitä varmaan vieläkin koska sitä vapaata on aika paljon - tekemistä vähän, ellei tule talvisia kelejä.
Suomalaisen talvipyöräilijän päiväuni - ei sada, ei ole lunta, ei tuule, aurinko paistaa... tätä herkkua nautin 35km cyclolla metsäteitä ja kelvejä kierrellen tänään aamulla.
tänään aamusta maasturilla klv / metsäpolkua ja sivutiestöjä 56km/ 3h40min just sopivassa säässä .. Metsässä hiukkasen liian raskas keli 10cm nollakelin märässä lumessa vääntäessä, joten piti sitten pääosin siirtyä noille sivutiestöille mitä oli enempi tai vähhempi aurailtu .. Räntäsade alkoi viitisen minuuttia ennen kotiin ehtimistä, mutta osin sai nauttia auringostakin joka pilkisti pilvenraosta :o
Äsken 80km muastoa. Oli mukavaa
Äsken maastopyörällä 50 km.
maasturilla 16 km.
Tänään aamulenkki maasturilla 40km..
Eilen n.30km. Taudissa ja vähän kuumeessakin mennyt koko tämä viikko, joten "vapaa-ajan pyöräily" on ollut ehdottomasti kielletty. Kertyi kuitenkin "hyötyajossa" vähän enemmän mittariin kun keksin lähteä rautakauppaan ja mitä muuta. Joutuu kiertämään omia sääntöjään kun on kaipuu polkemaan.
Iltapäivällä sorateitä 50 km ja vähän asfalttia päälle (vajaat 20 km). Kolme tuntia meni ja märkää oli.
Eilen cyklolenkki maantiellä karvan auki 102 km. Eka kolme tuntia melko aurinkoista ja tienpinta kosteaa tai kuiva ohut jääkalvo riippuen paikasta. Viimeisellä tunnilla alkoi hiljainen sade, mutta ei haitannut takatuuleen pitkillä lokareilla.
Eilen ajelua Helsinkissä reilu 51km. Jonnekin se on kunto kadonnut. Jos löytyy jostakin, saa ilmoitella.
tänään töitten jälkeen 35km / 2h20min :) Yritin lähteä ajaan lenkkiä "suvikumeilla" varovasti lipsutellen, mutta jo muutama sata metriä liukasteltua piti palata takas vaihtamaan alle nokian extreme 294 -nastarengaskiekot joilla sitten reilu 2h klv /pikkutielenkkiä .. Tziisus että oli talven liukkain keli eikä noilla nastarenkailla nyt kuuhun mennä, urissa sai olla aika varovainen mutta ehjänä kuitenkin .. :o
Päivällä 19 kilsoja fatbike 🔝☺✌Hyvällä kelillä ajetaan. .
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Eilen 21km iltaista kaupunkiajelua. Nyt oli kivaa. Kuivat tiet ja lämmin keli.
Tänään endurolla 42km trailipaukutusta..
eilen ja tänään maasturilla 14 km työmatkaa.
Tanaan, vaikka kuinka paljon. Jalat on ihan mustelmilla ja kerran laskeuduin kaden paalle, mut ihan kipeen hauskaa.
tänään töitten jälkeen vaihtui maasturiin suvikumikiekot ja 1h40min klv/maantielenkkiä .. Alku tihkusateessa, mutta viiminen puolikas tunti tuli vettä kaatamalla :o .. Kasteli ihoon asti kaikki paitsi housujen säämiskän ja kengät , joissa oli neopreenisuojat :) .. Kivaahan tuo oli silti ja lämpökin pysyi kotiin asti aika hyvin ;o
Piti olla kotona vähä ennen seittemää ( ebay-huuto), olin puoli kuudelta.
102km Valkeakosken kautta, aika kovaa vastaista takastullessa - mutta ei kastunu! tiet alkoi jopa hieman jäätyä. The Kävelijäkin tuli vastaan ( että aikaseen pitää lähetä jos meinaa tavata..) ja paljon helpompi mulle on ajaa varhaisaamulenkki, kun päivälenkki.
Vaikka ihan riittävän raskas tämä oli. Onneksi ei rengasrikkoa.
Ebay-huutokin onnistui.
Tänään maasturilla 34km metsässä..