eilen ja tänään työmatkat maasturilla.
Printable View
eilen ja tänään työmatkat maasturilla.
Onpas se nyt kettuilumieliala täällä...
Jos viiskymppinen naisihminen ylipäänsä fillaroi satasen aamulenkin, se sinällään on jo oikein hyvä. Vai ootko^^ eri mieltä, ei ihan kovin moni mun ikäiseni tämänpituisia lenkkejä tee. Ja itsekin tunnustan että en jaksa kuten 15 vuotta sitten, mutta nyt omien voimavarojen ja intressien puitteissa. Ja akkain sarjassa, ei ukkojen.
Stanin mittapuun mukaan kaikki muut ( tai melkein) näpertelee, mutta älkää nyt taas laittako akkaa ukkojen sarjaan.
Saa kyllä virkamies olla tyytyväinen, jos ehtii ajaa vajaan tunnin ennen töitä ja toisen vastaavan lenkin illan suussa. Pitkät lenkit ovat hienoja, mutta normipäivänä ei ehdi. Kesällä voi toki panostaa pitempiin lenkkeihin, mutta kilometrejä tulee säännöllisyydellä. Onnea vaan niin monesta satasesta, kun luuseri jää pariinkymmeneen. (No aiempina vuosina lukumäärä on ollut 1-5).
Minä kun olen luullut että itse kukin ajelee omien voimavarojensa ja intressiensä puitteissa, ellei siitä ei saa rahallista korvausta tai edes materiaalista tukea. Ja siinä uskomuksessa olen elänyt että ennen kuin ajaa missä tahansa sarjassa, täytyy SPU:lle maksaa kilpailulisenssistä.
Tämän kyseisen tapauksen motivaatioita en ole koskaan ymmärtänyt, jos valita saa niin kuulun mielelläni johonkin toiseen "sarjaan".Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti tempokisu
Päivällä ja äsken ✌😁
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Tänään aamusta 37km /1h50min maasturilla maantiellä.. Tuulta puuskissa 17m/s joten vastaistakin oli paikoin :o
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
Kahden viikon totaaliliikkumattomuus ei lisännyt ajohaluja tai -vauhtia. 55km ja 19km/h. Munkkikahvit yllättäen Takkabaarissa.
33km uusien osien testilenkin kinnerillä eilen kevyessä sateessa. Ei kyllä jarrut paljoo pidä märkänä.
Kuukauden tauon jälkeen tuntui ettei voimat ole ihan kesäterässä enää. Hyvä olo ajon jälkeen, sai taas vähän veren kiertämään.
Kallio-Keskuspuisto-Pukinmäki-Malmi-Myllypuro-Itäkeskus-Tammisalo-Kulosaari. Peruslenkura.
Justiin tulin lenkiltä. 40km, vettä tuli oikeenki kivasti ja tuuli oli mukana toki. Loppumatka oli jo nauramisen aiheinen ku puristin vettä hanskasta. :D
En ole enää mukana pakkosatkussa. Tänään tuli keskeytys ajaa se.
Pitkästä aikaa ajoa. Kauppareissu, 15 km/suunta, eilen kaupassa käydessä unohtuneita asioita. Nastat alla ja tuulta se toistakymmentä metriä sekunnissa; kävi kyllä varsinkin vastatuuleen ajaessa kuntoilusta, vaikka vauhdista ei ollut tietoakaan.
Sattuneesta syystä ajokiellossa, 16 km kävellen, vasen käsi varuilta Actimove Umerus Comfort kantositeessä, en aivan Paavo Nurmen vaahtopääkävelyn vauhtiin yllä mutta jotain, pari juorutaukoa ynnä kauppakäynti , alle 3,30h. Niin fitun tylsää.
Cyclolla 26km hiekotettuja kelvejä tuulessa ja sateessa. Kivaa oli säästä hiolimatta.
Etenkin tänään on kyllä ollut todella kova tuuli ainakin Helsingin keskustassa. Puistossakin oli kaatunut iso mänty. Ei ollut edes lahon oloinen.
Se hyvä puoli tässä on, ettei veetuta niin paljon kun ei pääse ajamaan.
maasturilla city kierros,32 km ja pari tuntia.
Kahteen mieheen Kehvontietä lentokentän kierros. Suvikumi antautui tappajasepelille silloilla, mutta onneksi laitoin aamulla useamman sisärenkaan ja tukevamman ulkorenkaan takalaukkuun. Ja vielä oli apumies vaihtohommaan. Ohi talutti kaveri hybridiä, jolla oli ihka uudet pistosuojatut renkaat, mutta rikki oli mennyt sellainenkin. 48km ja 18km/h. Munkkikahvit Ranta-Toivalassa. Keli kesäinen, mutta lämmin.
Tänään aamusta maasturilla gravel grinding "kävästä ulkona" ajelua 2h45min / 42km
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
maasturilla 58 km ja 3,5 tuntia.
Cyclolla sekoitus maanteitä, hiekkateitä ja metsäteitä/polkuja yhteensä 40km. Aiemmin noita koluttiin joko maasturilla tai maantiepyörällä, nyt menee CaadX:llä kaikki :) Selkeät maantielenkit ajan jatkossakin R1000:lla ja teknisemmät maastot F900:lla, mutta cyclolla voi yhdistellä uusia vaihtoehtoja.
:) Päivällä vakiolenkki...tai takas Metsäkansan kautta, mutta vakio 104km. Kerrankin ei satanu, eikä kovaa tuulta.
On kuitenkin cyclolla senverta raskaampaa kun maantiepyörällä, että ei nämä enää mitään vasemmalla jalalla polkaistuja "käväisenpä Valkeakoskella"- lenkkejä ole.
Mutta eipä ole kiirettäkään.
Päivällä maastopyörällä 62 km.
Tänään hyvin lyhyesti maastoliukastelua, jotta tietää että kaluston puolesta uskaltaa lähteä ensi viikonloppuna maasturilla pidemmälle lenkille
Koska keskinopeus oli alle 30, niin la ja su rullailemassa. Tällä kertaa la 42km ja su 32km. Tuli ajeltua Kannelmäestä Itikseen kehän reunaa pitkin (ja takaisin muutaman mutan kautta), oliikin ihan ok, vain muutama liikennevalo eikä edes kanttikiviä jokaristeyksessä (Espoossa tuntuu olevan noita enemmän. Hiekkaa ei paljoa ollut, mutta eilinen ajo päättyikin hiukan ennen aikojaan kun alkoi rengas tyhjetä.
Tänään työmatkat ja vähän till.
Varovainen 40 minuuttia joko flunssa ja köhä alkaisi olemaan ohi.
Äsken maastopyörällä 61 km.
Kinnerillä taas reilu 30km uusien modifikaatioiden testilenkkiä. Taisi olla vuoden viimeinen veto. Mahdollinen musta jää pelotti mutkissa vaikka lämpö oli +2C. Ei kiva jos lipsuu.
Aika hiljaista oli jo kelveillä. Sai rauhassa tykittää sen mitä laskenut talvikunto salli.
Tänäänkin työmatkakurvailut.
Iltapäivällä maastopyörällä 50 km.
äsken maasturilla polkuajelua 1h25min / 21km .. Kivaa oli , kun metsässä hieman lunta ja valoa siten riittämiin .. Ihan eri fiilis kuin tihkusateessa ja ravassa veivaten :p
https://photos-3.dropbox.com/t/2/AAB...60&size_mode=3