Tammikuussa Tenelle maastoajelemaan?
http://www.lavatrax.com/enduro/enduro-routes
hintoja
http://www.lavatrax.com/enduro/enduro-packages
tohon lennot päälle.. yks kiinnostunut on jo, mun lisäksi
Printable View
Tammikuussa Tenelle maastoajelemaan?
http://www.lavatrax.com/enduro/enduro-routes
hintoja
http://www.lavatrax.com/enduro/enduro-packages
tohon lennot päälle.. yks kiinnostunut on jo, mun lisäksi
Kivahan olis lähtee,lomaa olis ja rahhaa mutta ei kielipäätä eikä hirveetä kanttia ajaa pahoissa mestoissa...:eek:tämmöttinen arkajalka.
Ei noi Tenen reitit etelä suomessa ajaneille tekniikalta pahoja paikkoja ole, ellei paria DH ränniä lasketa mukaan.. pidempiä tietty ja nousut kestää pidempään.
Käytihin tänään Pahiksen kanssa ajamassa Kaliobaanaa ,olihan hienot polut puhti meinas niihin mäkiin välillä loppua. Reitissä oli hyviä laskuja sekä paikoin jopa teknillistäkin ajoa. kympiltä oli lähtö ja takas oltiin neljän aikoihin eli ajo aika vähän veny kun oli muutama teknillinen , ja Pahiksen jalka otti itteensä tais nivelsiteet vähä saada pipiä, mutta kaikki kuuluu lajin varjopuoliin .Hauskaa oli ja vois vaikka lähtee uudestaankin noille lenkeille.
Huomenna lähtö munkkikselta olis sitten kello 11:00.
Joujou. Junnuosasto tsekkas suomen kabulin kalliobaanat. Hyvejä olivatten vaikka märkyysaste tuolla oli vielä pks-seutua isompi.
Kaiman POC-merkkinen servispipo jäi auton takapaksiin, kuriiri toimittanee sen huomenissa omaajalleen.
Klappi otti snadisti ihteensä kun satuin astumaan hyvin saranoidun kiviplintin päälle, mut jahka toi lakkaa turpoomasta niin eiköhän siitä vielä ihan toimiva peli tule.
hmm, tässä vaiheessa herää kysymyksiä lajivalinnan järkevyydestä... Kiitos kuitenki sedille huolenpidosta.
Vähän me funtsittiin, että jos jättäis sut sinne metsään, kun oli lenkki niin pahasti vielä kesken, mutta päätettiin kuitenkin hoitaa sut ambulanssiin asti.
no olis kai tuon matkan päässyt itsekin, siinä on pelkästään säären molemmat luut poikki.
Olis itse asiassa kannattanut kontata Vanukkilan puolelle se muutama sata metriä koska nyt olen väärän kaupungin lasaretissa odottamassa kyytiä oikeaan paikkaan.
Ja ehkä olis voinut kuunnella kroppaa kun jo siinä hiekkatiellä yskitti mutta ajattelin kiepsauttaa kikkakallion kautta kotiin.
Lipat? vai joku/muu/mikä?
Elossa näemmä ollaan kuitenkin kun viestejä pukkaa vielä :)
Selkäytimestä lähtee vielä viestejä vaikka aivotoiminta on jo lakannut.
Otin jalalla tukea, olisko johonkin jalka tarttunut kun vääntyi ja rusahti.
Kuulostaa, kivuliaalta. Paranemisia.
Ai saatana, että noin kivasti. Tuli vaan mieleen, että vakuutuksien ollessa kunnossa, ei tarvitse odotella kummallisen arvauskeskuksen hoitoja. Eikös tuon voisi hoitaa dextrassa, ja sieltä sitten lähetteellä jonnekin jos tarvitsee. Käytän itse ja suosittelen muillekin.
Eikait willarille sattunu mitään :rolleyes:? Ei vaan,Marcolla kyllä huonoo tuuria*huokaus*vaikee sanoa että parane pian kun noi ei päivässä parane.
No jotain positiivistä täältä että tänään kurvailin maatietä ja pelastin yhen rengasrikkojan antamalla sisärenkaan ja asentamalla sen paikoilleen,ei ollu kaverilla vitosta heittä kun oli köyhä niin menköön sitten ilmatteex sanoin sille.
Juu täytyykin käydä huomenissa hankkimassa sisureita taas rekolan willarikaupasta.:)
D-miehet ei leikkaa kuin suunnitellusti, hätäsemmät hoidetaan vaikka täällä Korsossa ensin alta pois.Sitten kuntoutetaan vaikka siellä D:ssä.
Paranen pian, ehkä.
Ej prkl.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti marco1
Karmea karma tai sit on joku katsonut Markoa tosi pahalla silmällä. Woimia toipumiseen.
Huonoa tuuria Markolla ja todella ikävä loppu tulos. Paranemisia sinne suunnalle. Taitaa muutama kirja tulla luetuksi ajankuluksi kipsiaikana.
Huonolla tuurilla voi näköjään yllättää tuttukin paikka, kovaa luutumista vaan jotta paranee.
Tuntuu olevan viikon loppu kun ei sais jalkaa laittaa maahan ollenkaan, eilisellä lenkillä jalan maahan pisto pisti Pahjksen linkkaamaan ja tänään Marcon jalan maahan pisto katko luita, Marcolle kestämistä ja paranemisia.
Mulla ei hajoo paikat, vaan pyörät, lisää kieroutta löydetty, huoh.
Noin. Nyt ei oo yhtää konkelia kasassa, pitää varmaan ajaa lainapyörillä.
Oli muuten SRAMin GXP lakrut kuin uudenveroiset, mistä olin yllättynyt.
Täällä olis 2,5 ajokuntoista pyörää ja 1,5 ajokuntoista jalkaa - harkitaanko vaihtokauppaa?
Juhan AF Gran melepatisoimaan murtuma koivesta toiseen?
Jos sais edes Pat Moritan tekemään sivisivu lämpöliikkeen joka vie vaivat pois?
Eiku maagisia taikapiirroksia kipsiin paranemista nopeuttamaan. Kuinka pitkää paranemisennustetta veikkasivat tarjota?
Eihän mulla ole edes sitä kipsiä vielä...jotain pahvia ja vanuja vaan. Arvauksena 6-7 vkoa saikkua kipsin laitosta. Kunnossa lienee joskus vuoden päästä...
Muista pyytää carbon-fiber kipsi, kyllähän hiilaria pitää olla.