Harkitsen myös vakavasti jarrumiehen paikkaa keskiviikkoiltana.
Printable View
Harkitsen myös vakavasti jarrumiehen paikkaa keskiviikkoiltana.
Jos muistan työvuoroni oikein, niin voisin myös ilmaantua paikalle.
Huomenna tähän aikaan pitäisi Erkylä by nigh-ajelulle tulijoiden vedellä pöksyjä jalkaan ja kypärää päähän. Yr.no lupailee illaksi poutaa. Lähtö lentokentän hoodeilta.
tuun, mutta mihin? hautausmaan kulmalle vaiko lentokentän nurkalle? hä?
Lentokentän p-paikka. Vanha ja turvallinen lähtöpaikka. Hautausmaa oli minun aivopieru, jonka voimme haudata muiden kaltaistensa joukkoon ;).
Pöh :( Jää väliin meitsiltä Erkylä by nihgt. Onkin pidempi päivä duunissa kuin ennakkoon luulin. Ja olenko tullut oikeasti vanhaksi kun tuntuu että työpäivän jälkeen on takki ihan tyhjä eikä enerkiat riitä kuin läppärin + kaukosäätimen näpyttelyyn.
Tulen paikalle tuon lampunruppanani kanssa ja varaan oikeuden ajaa perässä!
Täältäkin jää nyt väliin lamppuajo.:(
Väsyttää nyt jo ja työt painavat päälle.
Kiitoksia porukalle ajoista ja pahoittelut jarrumiehen roolistani.
Nyt on kädet ja jalat kankeina.
Tämän vuoden TdH on sitten suoritettu (ja tulosluettelon mukaan Villekin ilmeisesti ulkoilutti jotakin pyörää tuolla - Bromptonia?).
Nyt pitäisi sitten keskittyä maastoon ja saada mäkikunto trimmattua etelä-Viron heinäpeltoja varten edes säälittävälle tasolle. Aikaahan on reilu kuukausi. Onko kenelläkään ajohaluja keskiviikoksi kello 18-20 välille? Enempää en pysty, koska juniorit pitää tuoda harrastuksesta kotiin. Lähtö ja maali minulla Hakakalliossa (Kivikonkierto 13). Ihan sama mitä ajetaan: pyörätietä, metsää tai jotain muuta. Kunhan vähän saadaan jotakin mäkiä mukaan, jotta tulee hiukan edes intervallia.
Bromptoniapa hyvinkin.
Alustavasti kyllä kiinnostaa. Keskiviikot ovat pitkiä päiviä, joten pitää vähän järkätä työkuvioita.Lainaus:
Nyt pitäisi sitten keskittyä maastoon ja saada mäkikunto trimmattua etelä-Viron heinäpeltoja varten edes säälittävälle tasolle. Aikaahan on reilu kuukausi. Onko kenelläkään ajohaluja keskiviikoksi kello 18-20 välille? Enempää en pysty, koska juniorit pitää tuoda harrastuksesta kotiin. Lähtö ja maali minulla Hakakalliossa (Kivikonkierto 13). Ihan sama mitä ajetaan: pyörätietä, metsää tai jotain muuta. Kunhan vähän saadaan jotakin mäkiä mukaan, jotta tulee hiukan edes intervallia.
Ei haittaa. Kyllä mä yksinkin varmaan jonkun mäen löydän.:D
Eipä sitten ajettukaan mäkiä. Iltapäivällä kurkku oli vähän karheana, joten rullailin superkevyesti asvaltilla Riihimäkeen ja takaisin. Nyt täytyy vähän lepäillä ettei mitään pahempaa tulisi riesaksi. Hyvinhän tässä onkin mennyt kun koulut ovat alkaneen jo monta viikkoa sitten ja vielä eivät lapsetkaan ole saaneet mitään isompia pöpöjä raahattaua kotiin.
Sunnuntaiksi mietteissä jokin pitkä lenkki, jos ei sada. Aamusta ajattelin lähteä kiertelemään kohti Oitin laavua.
Polkusia vai teitä pitkin? Jos vain mahdollisille ajokumppaneille passaisi, saattaisin lyödä kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja ulkoiluttaisin Rouvaa ja pyörää samaan aikaan. Maastossa olemme hieman hitaita vielä, joten jossain kohdissa saattaa meitä joutua odottamaan. Sanokaa reilusti, jos ette halua tandemia lenkuralle taakaksi mukaan, niin siinä tapauksessa toimin herrasmiesmäisesti ja jätän rouvan kotiin.
Polkuisia pääasiassa
Ei oo tietoo ajokumppaneista, mutta lyödään ne kärpäset sillee yhellä ...
Niin muakin
Onx toi jättäminen herrasmiäsjuttu?
Su reissu kiinnostas kyllä, mut liikkeelle ei pääse ku 10-11 aikoihin joten en taida mukaan ehtiä. Vai oliko millaisen visio aikataulusta?
Olemme yhdeksältä lentiksen parkkiksella. Lähdemme mukaan tandemilla. Jos alkaa näyttää siltä, että olemme liian hitaita, jatkamme omia polkujamme pitkin "sinne ja takaisin". Makkaran mittainen tauko kääntöpaikalla kävisi mainiosti!
Edit: Myö tuuvvaan sinappi ja sytykkeet.
Hyviä lenkkejä teille, minä menen nyt aamulenkuralle, klo 09 pitää olla työmaalla. Voisimme mennä joku ilta valolenkille, ehdotelkaa päiviä. Minulle ei kävisi mahdollisesti ma ja ti.
moukkasin päiviä, kun ke iltana vaimolla onkin meno ja minulla kotihommat :(
soittakaa jos laavulta on puut loppu, saan niitä sinne vartissa. tai tuutte hikiään käyttämään kaasugrilliä.
mulla maalaushommia tiedossa, eikä karkuun pääse
Emme älynneet kiittää jäsen Jioa lenkkiseurasta. Kiitos! Kivaa oli. Ehkäpä uskaltaudumme toistekin tandemilla mukaan.