Maantietä 135km (Strava Gran Fondo 120) / 5h 20min
Printable View
Maantietä 135km (Strava Gran Fondo 120) / 5h 20min
Äsken ensimmäistä kertaa kolmeen viikkoon, päätin että flunssa on nyt ohi. Vaatimattomat 22km puolireippaasti, mutta ei nyt ainakaan vielä ole kuolema korjannut... Huomenna pyörällä töihin, tästä se taas lähtee.
EKP:ssa poikkesin kruisailemassa täpärillä ennen pimeitä. 40,7km@3:06 siirtymineen. Missähän kaikki lajitoverit olivat, tuliko töllöstä jotain jännää... formuloita?
Tänään pääsin pitkästä aikaa läskin selkään. Puuhamaa, Myllyjärvi, sekalaista Luukkia ja HooCee, Petjala ja PaHis sattumoisin samaan aikaan Luukin kartanolla. Olipa kiva ajaa :)
Eilen maantiekauden viimeinen pitkä 202km (ensimmäinen yksin ajettu noin pitkä siivu), ajoaika 8h3min/taukoineen 8h40min (speksi lähdettäessä oli 8:20/9:00), joten meni hyvin. Maltoin alussa mieleni vauhdin suhteen ja tuulikin alkoi sopivasti yltyä enemmän vasta kymppiä ennen pisintä myötätuuliosuutta. Lopussa pitikin hiukan kiristää tahtia (ja oli varaakin) että sai ajokeskarin tuohon 25:een Hyvä fiilis jäi, syksy näytti parhaita puoliaan ajamisen kannalta. Ja taas tuli monta juttua huomattua mihin pitää kiinnittää homiota jos aikoo jatkossa näitä pidempiä ajella.
Aamulla pikainen 2h pyrähdys maantiepyörällä..
Töihin 21km.. Yllättävän suolaista räkätaudin jälki-jälkilöylyissä
Äsken 2h12min
Tänään työmatkat ja jotain pientä kiertelyä lisäksi
Aamulla ennen töitä reilu 2h maantienlaitaa..
Vähän aikaa sitten kävin testailemassa Deore/XT+:n toimivuutta sekä kamerakulmaa samalla. Olin niin innoissani, että unohdin ensin koko kameran kaivaa esiin ja melko hapoilla sitten jo viimeisiä pätkiä kuvailin. Jtn kertoo sekin, etten vikoissa kalliolaskuissa älynnyt enää edes isompaa vaihdetta laittaa kun alamäkeen lähdin kiipeämisen jlk. 😃
Äsken töistä kotiin.
ilta ajelut maantietä 56 km ja reilu pari tuntia.
Äsken iltapäivällä ja illalla ☺
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Eilen illalla leppoisasti hiekkateitä jss. 52,6km@2:33.
Eilen kelvejä maantiepyörällä 40km 1h37min. Jalat tuntui jääneen suununtain pitkän lenkin vaihteelle. Ihan kevyeltä meno tuntui, mutta toisaalta ei ollut tahtoa puristaa missään kovempaa. No, sittenpä mentiin hissukseen ja oli tosi kivaa. Sykemittarin lukemat olikin niin alhaiset että se kieli mielestäni siitä, ettei taida olla palautuminen sunnuntailta ihan ohi.
Eilen ulkoilutin norjalaisia vieraita maastureilla Espoon rantaraitilla ja Keskuspuistossa. Maistui ja sää suosi. On meillä hienoa seutua näyttää kaupungissa.
Tänään maasturilla helpohkoa polkukaahaamista 20km+65km. Mittarinäytti +14 ja arskaa, joten lyhkäskeli:cool:.
Tänään iltapäivällä töitten jälkeen "erittäin kevyttä polkukaahailua" parin tunnin kierros :o ..
Kevyen maantielenkin 30km. Auringossa tarkeni, varjossa vilutti.
Lähes koko päivän retkeily läskillä 91 km
Äskettäin parituntia metsäpolkuja pitkin, fenixin lamppu seurana.
Tiistaina viimeksi maantiellä 67km@2h10min.
Eilen työmatkat.
tänään töitten jälkeen maastojumppaa 2h40min / 34km .. Kevyellä lenssunparantelutahdilla . Juurakkoisia metsäpolkuja tekniikkapainotteisesti ajellen :o
Tänään sai ihan luvan kanssa polkasta työaikana. Pomo kyseli jotta kuka vie työauton lainaan naapurikuntaan. Mä olin heti vapaaehtoinen ja sanoin ettei mua tarvii tulla hakemaan:). Mikäs tuossa oli polkiessa kun lyhkäsissä sai painaa, alussa jopa kuuma tuli kun erehdyin aluspaidan laittamaan. Ainoa pieni miinustekijä koko matkan kohtuullisesti puhaltanut vastatuuli. Toivottavasti maanantaian autonhakureissulla on sitten myötäistä:D.
Tänään aamulla ennen töitä parisen tuntia metsärymistelyä..
Tänään töiden jälkeen maantienlaitaa 45km nousevan myrskyn puhallessa mennessä vastaan ja palatessa myötään.
Tänään työmatkat 42km ja iltapäivällä kova vastainen lounaistuuli
Keskiviikkona illansuussa 46 km cyclolla hiekka- ja asfalttiteitä.