Tänään vastaanotettu 4 pakettia :D...se Liutun tuoma paketti tuli tänään. Lisäksi nahkeet pussukat ( isot, näistä saa kassit..) ja nukke-tavaraa.
Printable View
Tänään vastaanotettu 4 pakettia :D...se Liutun tuoma paketti tuli tänään. Lisäksi nahkeet pussukat ( isot, näistä saa kassit..) ja nukke-tavaraa.
Pakettiautomaatissa olisi Gutzykaupan lähetys, mutta unohdin hakea sen fillarilenkin päätteeksi kun mentiinkin terassille.
Yksi paketti haettu; upea venäläinen nuken asu.
MH toimitti mustan Cannondalen kullanvärisin tekstein ja Ultegran tekniikalla.
^ Synapse?
^Ei vielä...tuli sorruttua ostamaan kaverilta talteen tällainen, kun kaveri osti Synapsen.
https://instagram.com/p/BkDoKYEhMKW/
^Kiva, perinteisen tyylikäs! Korkeahko ohjaamo. Minkä tyyppistä ajelua mielessä? Veikkaisin, että aika yleiskäyttöinen kaikkeen muuhun paitsi "kieli vyön alla" lenkkeihin.
^Silloin juuri oikea mulle :)
Pienen testilenkin perusteella juuri sellainen, mitä hain.
Minullapa oli. Juuri mussutan, HYWÄÄ!
EDIT: löytyi TOINENKIN!
https://pic.useful.fi/Syb55brW7.jpg
Käänsin veistä LJL:n haavoissa. Enhän mää nyt helkkarissa rupee noita ostamaan! Oikeesti ovat ihan vaan värjättyä ja sokeroitua kumia. Mutta kiva ja lämminhenkinen ele R2:lta ja Wigglelta. Vaikka saattavat olla jotain halpaa radioaktiivista jämäerää.
Oikeat asennuskarkit haetaan marketin irtsarihyllyltä.
^ai se kuuluis sulle? Sitä nyt vaan ei enää ole olemassa.
Kaksi pientä pakettia vastaanotettu.
Paketteja tuli kaksi kollia, etukiekko oli pakattu erikseen. Alesta hankittu Muklukki ei ole onneksi tulossa itselle kun ei enää talliin mahdu.
http://lh3.googleusercontent.com/XBO...0xSNNQNa=w2400
2 pientä pakettia tänään vastaanotettu.
Eipä ole vielä näkynyt vaikka toimitus pitäisi olla tänään .. varmaankin laatikkoon ilmestyy lappu "toimitusta yritetty" vaikka tässä kuinka kysytään [emoji848] niin postista pitänee hakea.. [emoji36]
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
..Liutun kuski toi äskön yhden pikkupaketin.
( ps. nahkikset saattaa hyvinkin pian uiskellella pakettien ohitte..)
En vielä mutta trakpak sai viidessä vuorokaudessa uudet tossut jonnekin Lietoon Postin haltuun, mainiota. Ehkä Postiltakin onnistuu puketin kiikuttaminen automaagiin vielä ennen juhannusta. 👍
Eilen olin siinä uskossa, että vastaanottaisin, mutta kuriiri teki ninjat.
Kyllä, kaksi. Suihkuteltta ja perkolaattori.
Mitäpä vielä?
Käyty vastaanottamassa 2 pakettia, kolmaskin olisi ollut mutta ei ollut sitä seurantakoodia tiedossa. Haen huomenna.
Olen. Piti tulla pakettiautomaattiin mutta meni asiamiespostiin. Onneksi näillä väliä noin 20m.
No tuli se viimein, jo minä huolestuin että ovat hävittäneet paketin.
Eilen vastaanotettu 1 paketti.
Tänään vastaanotettu 2 pakettia, joista toinen nahkee pussukka! tämä on ihana!
Mutta missä ovat nahkeet mukit ( coffee mugs)? Mä haluun mukit!!! on se ihme että kaikki muu tulee kyllä nopeesti perille - mutta mukit ei.
Ärräpaketin hain. Ihan ok, paitsi että seuranta oli hiukan outo. Välillä näytti suomeksi, välillä ruotsiksi, ja lajittelun jälkeen ei päivittynyt mitään tietoa, ennen kuin sain tekstarin, että paketti noudettavissa. Noudon jälkeen vasta näytti loppuketjun. Onneksi ei ollut kiire vaan viikonlopuksi vasta tarviin kirjan, niin ettei sinällään haitannut.
...no pakko se on tunnustaa että ....paketti vastaanotettu. Kyllä näitä vielä jokunen tulee, kun on jo maksettu, mutta lyhyt on lista; 3 nukkea, pari vaatetta ja pari nahkeeta pakettia.
( tässä ei ole mukana ennakkotilatut, en tiennyt vielä silloin että taloudellinen tilanne käy tukalaksi...)
Castellin pöksyt bikesteristä tuli, ei nyt paketti vaan se niitten pussi :) oispa vaan koko oikea...
^ pussissa tulevat tuotteet lasketaan ilman muuta paketeiksi, ne on pehmeitä paketteja.
...ja lapsena sitä aina toivoi "kovia paketteja"...pehmeet paketit oli pettymys, mutta nyt on toisin; pehmeet paketit on tosi tervetulleita.
En mutta viestiä tuli että yritetty ollaan. Miksi en laittanut osoitteeksi duunipaikkaa, oi miksi? Pitää hankaloittaa elämää moisen typeryyden vuoksi täysin suotta. Onneksi ei ole kiireellistä kamaa mutta jos postissa joutuu jonottelemaan niin sit vituttaa...siellä toiminta on kuin 80-lukulaisesta katsastuskonttorissa tai verovirastossa.
Edit: talkkari ottanut paketin haltuun ja jo siis kotona, alles gut!
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
DHL kuriiri toi ovelle jarrut ja jarrulevyt. Eniten kaivattu SM-HB20 lukkorengaskin, joka DT:n BigRide etunavasta uupui. Suomen kivijalkojen 5-kertainen hinta osalle sai nettitilauksen kypsymään.
Sadesäälle saa nyt puuhastelua.
Tänään vastaanotettu kolme lähetystä; nahkeet mukit ja 2 nahkeeta teepaitaa.
kyllä kolme pakettia, posti toi kaksi kiekkot ja kasetti kumeilla ja dhl toi uudet jarrut.
^ sillä lailla.
Minullekin tuli kolme lähetystä, 3 nahkeeta teepaitaa. Avaan pussipaketit vasta viikonloppuna.
Aamulla haettu 1 paketti ja iltapäivällä haen kolme. Lista lyhenee hyvää vauhtia.
Paketti vastaanotettu. Nyt ei ole tulossa kun yksi nukke ( paketti ehkä kadonnut, toivottavasti joko tulee tai laitan reklamaatiota...) ja jotain nuken vaatteita.
Hei siis käykää ny nahkiais-topicissa, hienoja nahkeita juttuja oon tilannu ja kuvat on siellä! Josko kiinnostaisi tilata? FineArtAmerican tuotteet on tosi laadukkaita, ja nopee toimitus."key word" = lamprey.
Tännekin kolme ja kaikki veti hymyn huuleen. Castelli Velocissimo IV pyöräilyhousut ja Vauden koko L pyörälaukku. Nro 2 Sidi Genius 7 kengät ja kolmannessa valostorelta etuvalo ja taakse pikku lyhty.
Erityisesti ilahduttaa kun pöksyt sopivat ja kengätkin ekalla koitolla hyvät, toki sit kun ajelee niin eikös noista saa vasta "täyen totuuden" mut jos alkuun tuntuu passelilta ei ihan oo pieleen menny... :)
Joo... kuriiri toi RocketRon 27.5x3.0" addix -parin, jotka piti hetimmiten vaihtaa pyörään ja litkuttaa... [emoji39]
Lähetetty minun SM-T580 laitteesta Tapatalkilla
Melkein. Lähetin viime tiistaina itselleni Poriin paketin pakettiautomaattiin viikonlopun pyöräretkeäni varten (Mikkeli-Pori-Mikkeli) - eipä saanut Posti toimitettua sitä tuonne lauantaiksi.
^ olisi kannattanu fillaroida se matka, pyöräretki olisi tullu siinä samalla.
Kohtapuoliin haen postista 2 pikkupakettia, sen jälkeen onkin enää 2 nukenvaatetta tulossa. Ja yksi nukke, joka toivottavasti ei tulekaan ( ollut melkein 2kk matkalla Canadasta) niin teen reklamaation ja mieluusti ottaisin rahat takaisin.