Kiiiiiittttoooooooos :) Eikö ennen moottoritietä oikealle on joku ulkoilualue mikä vie keskustan päin :seko: Pieniä asfaltti pätkiä tule sinä välissä mutta minun mielestäni ei haitta kauheasti :)
Lauantaina näytä edelleen aika kostealta :mad:
Printable View
Huominen ennuste muutu kokoajan paremmaksi, olisko lähtö 1200- 1300 välille, pääsen aamulenkille tyttären kanssa :)
Arajärvi- Kylmäkoski- Junkkari- Nahkilanvuori ja takaisin Viialaan :seko:
Hmm. Tekosyyt jatkuu. Inhoittava iskiaskipu oikeassa pakarassa, tyttären ristiäiset lauantaina ja Hecklerin jarrut jossain Saksan maaalla.
Ehkäpä ensi keskiviikkona sitten.
// Juha
Nyt heitit aika pahan. :) Mä voisin lähteä parin tunnin lenkille kyllä jos tosiaan startti on 12.00 (Pitää olla kotona ennen 15.00), mutta kyllä edelleen meikäläisen Cube pysyy autotallissa jos tulee taivaalta vettä. :D
Soitellaan vielä lauantai aamupäivällä ja katotaan mikä säätila on. Jos Atze jaksat tulle Toijalaan päin niin tietty mukava tekninen pikkulenkki voisi olla Toijala Vesitorni => Nahkialanvuori => Luontopolku Satamaan => Rättö => Junkkari. ;)
......... ei se nyt niin paha olut, ihan normaali pieni lenkki suunnittelu :D . ;)
Laittakaa vaan viesti et ei tavi kokoajan jarrutelle kun puhelin käy,:rolleyes: vesitornilta lähtö klo 1220 jos soppi, Viialasta 1155 sahurista jos joku muu on tulossa :seko: http://www.foreca taas tilanne on muuttunut :mad:
tässä vielä eilisen http://kotimatka
Ei kauhean herkullinen sää on, mutta ...... ei mitä mahdoton :D
pääsiskös tuolta ketunpesilltä polkuja pitkin miten pitkälle sääksmäen suuntaan. sääksmäellä tietenkin tietä, mutta pääsis valkeakoskell?
edit. Intia on pska maa. paikka missä olin oli vege mesta. koko viikko banaaneilla. Illalla löydettiin joku kana mesta, mutta oli niin tulista ettei pystynyt syömään. putoaa ne kilot ilman fillariakin...
Tänään tulee vieraita etten ainakaan sunnuntai AAMUSTA pääse liikkeelle 1600-> iltalenkki ehkä
Niin ja suomessa loppu kaikkia makkarat kaupoissa, proteiini on vaan saatava pavuista sitten ;-)
Oletko tulossa Hiloran ????
Ajattelin kun vettä tule jonkun verran vois vaikka aja katsomaan mitä Xizor siellä on löytynyt, matkan pitus voi olla jotain 2 tunti. Ajetaan suora sinne tietä pitkin :eek:
Kävin pariksi tunniksi siellä Nahkialanvuoren seudulle ja ihan kiva siellä oli kyllä polkuja. Hyvä näköisiä blondi-sauvakävely-pupuja löytyy/näkee myös siellä ja ne aja vielä Trek maastureitta,;) oli kyllä sen arvoinen aja vesisateessa, paitsi ei o satanut silloin kuin kävin ulkona :rolleyes: Siellä motarin lähellä on aika kiva mäki alapäin ok ja ylös saa max. syke hyvin testattu. Pitkospuita ja kivet oli vesisateen ansiosta aika liukasta ja jokunen metri oli talutettava. Paristot loppuivat ja jälki jää vähän kesken mutta ensi kerran katsotaan taas lisäää :)
http:nahkialanvuori
Olen kans koittanut miettiä, että pääsiskö jotenkin Sääksmäelle minimi asfalttiajolla, mutta ei se kyllä helppoa ole. Ainakin tuosta meidän nurkilta (Kurvolasta) pääsee suht mukavasti vanhalle 3-tielle hiekka- ja metsäautoteitä ja sitten tietty on pakko ajaa loppumatka asfalttia pitkin Sääksämäelle.
Sääksmäeltä pääsee taasen kohtuullisesti Korkeakankaalle jopa osittain polkuja pitkin (Atzen kanssa koitettiin viime alkutalvesta) ja Korkeakankaalta sitten meneekin vaikka kuinka paljon polkuja & pururataa Valkeakoskelle.
Nyt kun saadaan vähän lämpöä ja aurinkoa lisää niin pitäis kyllä ottaa joku Akaa-Sääksämäki-Valkeakoski-Lempäälä-Akaa mahtilenkki. :D
http://www.everytrail korkeakangas
tuossa mentiin .....
Eilen kun tulin moottoritietä pitkin kotiin, huomasin hirviaidan vieressä menevä polku/huoltotie mitä lähtee nahkialanvuoren moottoritiensillalta. Siellä vois ainakin päästä jonkun matka sinne Tarttilan suunta :seko:
En muista nyt kuinka pitkälle sinä pääse, mutta ainakin Terissaarentielle.- tai jopa Terinen-moottoritiensilta :seko: Luulen että Terinen ->Kukuranmäki ->Korkeavuori -> Sillantaka voi olla mahdollinen reitti ....? http://kansalaisen.karttapaikka.fi/
Tuolta Tarttilan takaa ainakin pääsis 3-tielle , mutta siellä oli yksi metsäautotie, jossa oli joku portti ja kieltokyltti, joten en viittinyt siitä sitten mennä vaikka jokamiehen- oikeus kaiketi sen sallisikin.. :)
Ja ehkä tuolta Kukkuranmäki => Korkeavuori- akseliltakin voisi joku reitti löytyä. Täytynee käydä tutkailemassa tässä joku päivä...
kyllä kalja maistuu :) taitaa mennä aamupäivä pihatöissä. Illalla voisin ehtiä 1700->
No on se nyt pirulauta kun kerrankin sattuu lomapäivä keskelle viikkoa, niin johan Foreca lupaa taas paskaa keliä. :mad:
Noh, kuitenkin jos nyt sattuu ettei sada vettä niin kyllähän sitä voisi lähteä...tosin ehkä kans mulle sopis iltapäivän puolella paremmin. :)
Kaivan kumihousuni esille ja katsotaan mihin ja minkälainen ajeluun teen. Kolme vaihtoehto on olemassa 1. znoodin kanssa 2. Izmon kanssa vähän pidempi tai 3. pitäis katso joku reitti täältä päin mutta myös pitkä vois olla kiva:seko:
Vesisade on luvattu mutta myöskin 20 ast. eli voi olla ihan kiva aja virkistävässä sateessa (ei tarvi niin paljon juoda :))
Ei Forecan voi luota jos on vaan vähän sinistä näkyvin päivä voi olla ihan toisenlainen.
Kävitkö jossain :seko:
Olin Tamperelaisten kanssa siellä http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=615932 ja aika muhkea lenkki oli.
Viikonloppuna olen mökkireissulla ja veneajelu on luvassa ja kalastusta vaihteeksi :-)
Aika messevä lenkki näyttää olleen...oliko hyvää polkua? :)
Mä kävin tutkaileen tuota Terinen - Kukkuramäki osastoa eilen ja ei sieltä kyllä oikein mitään polkuja löytynyt. Tosin löysin melkoisen polkulabyrintin tältä alueelta:
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...333757&lang=fi
Tuolla tulikin sitten pyörittyä varmaan tunnin verran kun sääkin oli suosiollinen ja polut tosi hyviä eli just sopivasti juuria ja kiviä. :D
Joo ihan kiva vaihtelevia polkuja oli, hyvin teknisiä ja kivikoita oli myös osittain. Paikat tuntuvat tänään hyvin kireillä vielä.:D
Ensi viikko vois sitten yrittää saada joku lenkkiporukka meille päin kasattu, Keskiviikkona ja viikkoloppuna jos vaan onnistu. ;)
Maanantaina klo 1730 ja 1800 jos joku halua mukaan, lähtö sahurista !!
Tank Driver tunnetaan lähitulevaisuudessa paremmin nimellä Tractor Driver.
Just tänään kävin Junkkarissa ja Pumpparin nurkilla sahaamassa polkuja 3 tuntia liian vähällä energialla ja nyt on sellainen olo, että varmaan ei pariin päivään tartte nousta pyörän päälle. :D
Mites tuo tiistai olisi vai oletko menossa joka tapauksessa maanantaina? :)
Klo 1745 sahurin pihasta. Jos joku muu kaipa lenkkiseuraa... noin 2,5 tunti...
Keskiviikonlenkkistä sen verran, soppiko kaikille että pidetään keskiviikko vakio päivänä viikossa milloin lähdetään. Olisko ajat klo 1800 Viialasta ja 1830 Toijalasta (vesitornilta).
On ehkä helpompi suunnitelle muu elämän :seko: ja ei tarvi aina erikseen täällä kyttä foorumin, kun olemme silloin paikan päälle tai ei :seko:
Kyllä 1845 on ihan ok otetaan joku sakkolenkki Junkkarissa ;)
Kävin iltapäivälle ihan mukavan kierroksen, sain tuosta pikkuhiljaa jotain kehitetty :eek: Tuosta sais semmoinen 3 tunnin nopea ajettava lenkki (kestopäällystetty/metsäautoteitä/polkuja) polkuja saa vielä lisää kun joku opastaisi vielä junkkari tarkemmin ja Nahkialanvuoren seutu on myös vielä parannettava :eek:
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=622540
Keskiviikko klo 1800 Viialan, sahurin päiväkodin pihassa ja klo 1845 Toijalan vesitornilta :)
Onko kaikki huomenna tulossa ??? Mitä Juha puuhaa onko tulossa :seko:
Uudet kuskit rohkeasti vaan mukaan (kuulin että joku on kiinnostunut:))
Tulkaa joku äestämään niin mä pääsen lenkille.
Tämän illan pyräys 2h 27,5km
Oletko käynyt Pumpparissa, intiaanisilmäni on nähnyt siellä conti supersonicin jäljet ???
Keskiviikonlenkkistä :)
Kiitos kuulu Ristolle vielä tämän kautta uudestaan, kahden junan voimin lähdettiin Irinapolku- Heinäsuota- Luontopolkuja- Arajärventietä- Kylmäkosken suunta ja Pumppariin kautta takaisin. Kiva oli ja unohdettuja polun pätkiä ajettiin missä saatiin syke taas nousemaan :)
Toivottavasti ei olut eka kerta Ristolle liian ranka ja olet vielä toisen kerran tulossa :eek: Hiki saatiin ainakin hyvin pihalle, juomatauot olivat hyttysten ansiosta aika lyhyt noin 2.5 tunti olitin matkalle ja kotiovelta ja takaisin oli mittarissa tasan 40 kilsa ;)
Tässä vielä luvattu jälki http://www.everytrail.Riston kanssa
Kohta tartis ota pensasakset ja akku-ruohotrimmeri mukaan kun polut kasva aika nopeasti umpeen :eek: Ai niin tämä ei olut Farmifoorumi, mutta hyvä oli, nauranut kyllä aika pahasti ... hiih hihh :D
Onko viikonlopulle joku suunnitelma La vai Su :seko:
Toinen kysymys.... onko kuka kiinnostunut kehitelle jottain myöhän ilta seikkailu, kaikille on tämä työn touhu ja pitkästä aika ei o kunnolla yhdessä ajettu :rolleyes:
Ajatus oli/on lähtö klo 2000 tai myöhemmin ja otetaan vaikka jottain lamppu sydeemi mukaan, sais ainakin akku tyhjennetty :) Päivä vois olla Pe. tai La. ja pitus jottain 5- ..... tunti. Ei tietenkin heti seuravana viikonloppuna, mutta ainakin nyt kesäaikana ;)
supereilla runnin aikani junkkarissa ja tulin pumpparin kautta pois.
Lauantaina voisi käväistä jollain lenkillä. autolla hakkariin tai jotain...
Lauantaina voisi kyllä lähteä, sunnuntaille on jo ohjelmaa. Suunnalla ei oikeastaan ei väliä eli Hakkari kyllä käy.
Myös tuo ilta-ajelu kuulostaa hyvältä. Täytyy vain katsoa sopiva ajankohta, nimittäin joku aurinkoinen päivä olisi sinänsä hyvä, että ei paljon lamppuja tarvittais edes yöllä. ;)
Hakkarin nesten-huoltoasema?? , mutta mihin aika :seko: aamupäivä olis minulle sopivampi noin klo 1100 :seko: mutta ei ole pakko silloin, ihan miten teille parhaiten soppi. Olen ainakin sinne pyöräilemässä, ei se nyt niin kaukana on :D
Tuosta oli puhe semmoista, mutta kun ei kuka oikein vasta on pakko heitä sitten joku aika ?????!!!!!!
Kävin hilloran sinun Everytrail siivussa imuroimaan hakkarin lenkki. Ei tarvi enää tänne laitta, katsoin myös Znoodin viime viikon lenkki ja hakkarin osuus oli minun silmissä aika lailla sama.
Olisko lähtö hakkarissa klo 1100, hiloran on tulossa autolle entäs muut.
Tulen muovipyörällä sinne ja lähden klo 1000 kataforin pihassa, jos hakkarissa lähdetään klo 1100...... on viialan ja lempäälän välissä myös polkuja mitä voi aja :D