Kemmeneltä?! Onko muita lähtijöitä? Esim Jalostamon lenkki tai Porvoseen kahville?
Printable View
Kemmeneltä?! Onko muita lähtijöitä? Esim Jalostamon lenkki tai Porvoseen kahville?
Juu kahville tuun.
Käytiin Porvoossa. Mä join kaakaon, koska mulla on flunssa. Otin myös juustosämpylän. Ejex joi Pepsiä. Tiet oli kuivat paitsi alussa muutama pyörätien pätkä.
Kelissä ei ainakaan ollut mitään vikaa. Keväällä tätä olisi pidetty loistokelinä. Turhaan otin CC:n jarruttelemaan.
Vaimon kanssa käytiin iltapäivällä lenkillä ja kelihän oli suorastaan lämmin. Jatkolahkeet sai heittää kesken reissun taskuun:) Taitaa flunssakin helpottaa.
Minkälaista mielessä huomenna? Miten pitkään ja kuinka kovaa suunnilleen? Keli vaikuttas Norjalaisten mielestä kovinkin hyvältä:
http://www.yr.no/place/Finland/South...r_by_hour.html
Minä joudun jättämään tänään lenkin väliin muiden velvoitteiden takia.
Lyhyt lenkki kosteassa kelissä 4 hengen voimin. Sadetta ei onneks saatu.
http://www.sports-tracker.com/#/work...l8n2logl9i8ckv
Alussa unohtu laittaa päälle (kun hyppäsin siwalta kyytiin) ja paluumatkalla otin siwan kohalla pois (en tiedä miksi).
Viitisenkymppiä oli mun mittarissa parkkikselta parkkikselle, keskinopeus 31,1 km/h. Hieno ilmakin saatiin lopulta, ainoastaan tie oli melkoisen märkä. Tosiaan vähän lyhyempi tänään, mutta sitäkin parempaa treeniä varsinkin vetovuoroissa ja mäissä.
Aloittelijakin pysyi jotenkuten vauhdissa mukana, vaikka mäissä kyllä hapotti. Vielä kun alkais pysymään tiukemmin peesissä kovemmissakin vauhdeissa, 25-28 km/h keskareilla ei ongelmaa. Tai sit on vaan kunnosta kiinni :D
Mietin tässä, että kumpanakohan päivänä ajaisi? Norjalaiset lupaa lauantaiksi lämmintä ja sateetonta, mutta sunnuntaiksi sadetta. Säätieteenlaitos suunnilleen päinvastaista, paitsi, että heidänkin arvauksessaan sunnuntai on viileämpi päivä. Niin ja sitten: Maantiefillarilla vai cyclolla? On siinä miettimistä..........:)
Kelistä ennen millään keksinyt mitään moittimista. Kalkkirannassa oli kuin vilkkaimpina kesäviikonloppuina.
Huhuu Itä-Helsinki! Missäs lauantai/sunnuntai lenkit on? Arkena alkaa olla jo vähän pimeetä ainakin palatessa. Vielä tässä kelejä on näemmä maantielläkin käydä, ja kohta crossarilla... Löytyisikö myös maastoon maasturilla lähtijöitä?
Tosi hyvät kelit ollu kyllä vielä ajella, ei voi valittaa. Tänään meinasin lähteä Mustavuoreen, mutta sitten tuli esteitä enkä ihan ehtinyt. V-loppuna vois kyllä ajella vaikka vähän pitemmän lenkin kun näyttäis aika hyvää keliä olevan luvassa esim. lauantaina. Sunnuntai ei mulle oikein sovi kun pitää olla Vantaan maratonilla huoltohommissa.
Kyllä lauantaina jonkunlainen lenkki pitää ajaa. Sunnuntaina on cyclocrossin SM-kisat Kontulassa. Sinne pitää ehdottomasti mennä tsekkaamaan!
No niin, miten siis on huomenna lauantaina? Näyttäisi tulevan ihan maantiekeli vielä. Ei ole mikään pakko lähteä kymmeneltä, jos ei jaksa. 12kin käy?
Jep, jos ei mitään ihmeitä tapahdu niin Mustavuori 12.00. Olisko sellainen rentohenkinen lenkki, voipi olla tämän vuoden viimeisiä maantiepyörällä. Ja tietenkin sunnuntaina katsomaan cc -kisaa.
Kaverin muutto huomenna, joten jää väliin (niinkuin kaikki muukin on jäänyt viimeisen 2 kk ajalta). Sunnuntaina Kontulaan kameran kanssa....
Oli kyllä loistolenkki lokakuiseksi. Eipä olosuhteet juuri parane tuosta. Neljän hengen porukalla vedettiin Jalostamo-Anttila-Nikkilän baari läpi. Ainoa vastoinkäyminen oli ylinopeus. Piti ajaa 27aa, mutta ilmeisesti loistokelin vuoksi jouduttiin kirjaamaan kolmosella alkava lukema. No ei nyt hirveästi kuitenkaan harmita.
Eipä tosiaan harmita. Loistolenkki loistoseurassa :).
Nostetaan nyt tämä täältä ylöspäin, kun varmaan kevään edettyä ajetaan lähinnä vaan maantietä, oli peli alla sitten mikä tahansa? Ajatus oli ajaa lauantaina, kun sunnuntaina joutuu parkkeeraamaan 4,5 tunnikse telkkarin eteen Ronden vuoksi.
Lauantaina kerkeen vasta iltapäivän puolella lenkille. Jos porukat lähtee aiemmin niin osaan mä yksinkin ajaa :). Ajattelin laittaa jo silestonet cc:hen tai sitten maantiepyörällä.
Mihin aikaan, kayko kl 12? En lahde slickseilla viela mihinkaan.m
Mää voin lähtee kans... Mulla nastat alla ja en meinaa vielä vaihtaa kesägummeja alle. Mitä aikaisemmin, sitä parempi.
No, lähdetään sitten kompromissina taas klo 11?
Klo 11 käy hyvin. Ajelen jopa Mustavuoreen....
Sissikomppanian kuntojaosto suoritti tehtävän suunnalla Kerava-Paippinen-Nikkilä.
http://connect.garmin.com/activity/76641176
Kuntojaos ajaa kuntolenkkejä. Nyt on kesägummit alla, joten nyt alkaa kesä... Hauskaahan se on hauskalla porukalla...
Mikäs pojilla on suunnitelma tälle kaudelle? Ajatteko täysiä vai uskaltaako hieman hitaampikin kaveri mukaan? :)
Mikäs oli pyöräteiden kunto Mustavuorelta Siwalle? Lunta ei taida olla, jotta pysyisi ajamaan?
Ei kannata ajaa ainakaan maantiepyörällä. Jos loskasta selviää, niin sepeli puhkoo vahvatkin renkaat. Sepeliä on ennätysmäärä, välillä paksuja kasoja. Tielle vaan! Säännös sanoo, että on käytettävä klv:tä, jos mahdollista ja Audimies ei sitä ratkaise, vaan pyöräilijä itse. Vapun jälkeen ehkä lakaisukoneen kuljettaja on ehtinyt tuonne asti.
Tapanahan oli ajaa kunto- ja kilpajaokseen eriytyneenä; jos tuota jatketaan niin kuntojaoksen mukana varmaankin pärjää.
Tänä vuonnahan tosiaan myös keskiviikkoisin on idässä toimintaa HePon Viikistä lähtevien (rauhallisten) lenkkien muodossa. Ajosuunnitelmat niissäkin on alustavasti ajateltu Lahdentien ja Sipoon suuntiin.
Ajatuksenani oli käydä vähän cc:lla ajelemassa. Täytynee vain rohkaista itsensä ja mennä ajotielle ajamaan.
Eiköhän meillä samaa periaatetta jatketa mitä viime kesänä. Toki lähtiessä sovitaan miten ajetaan ja minne ja millä vauhdilla. Ketään ei olla tielle jätetty... Lauantaina aloiteltiin ja katotaan milloin jatketaan. Viimeistään ensi viikonloppuna...
Eiköhän heitetä lenkki huomenna, kun sunnuntai menee taas pääosin sohvan pohjalla P-R:n vuoksi? Nyt voi varmaan jo nastatkin heivata!
Hyvin meni nastoitta jo viikko sitten. Huomennahan on jo maantiekonkelikeli?
Terve mihin aika lähetä? ja mistään?
T:lex:seko:
Tämä kiinnostaisi. Tai siis aika, paikkanahan lienee sama (http://goo.gl/maps/3YnM)