:D :D :D :D :D :D
pesimpä sapan...
jos huomenna vaxais sen [img]smile.gif[/img]
Printable View
:D :D :D :D :D :D
pesimpä sapan...
jos huomenna vaxais sen [img]smile.gif[/img]
Lähteekö Kukkaan huomenna ajaan oukulle jos ei sada?
kakkua ja kokista kaikille, meitsi tarjoaa näin syntymäpäivänä [img]smile.gif[/img]
Se on sitte DR myyty ja ens viikolla on alla uus rätkä [img]smile.gif[/img] Sukat pyörii jaloissa jumalauta :eek:
ja onneva Villelle, kohta oot aikunen.. niinku Hösö ja Archie
Ja jukalle vois porukka pistellä niitä vitosia rattorihommista.. Mie, Juho ja TV. ollaan ainaki menossa mukana, mite muut, vai lokkeilettako työ?
MadDog-> Täällä palstallahan ei ole pakko olla, jos noin paljon vituttaa. Deletoidaanko tunnukset samantien, ettei vaan vahingossa tule käytyä enää täällä? Loppuu se vituttaminenkin heti?
Valtteri-> Oisko kaikissa ekan sukupolven ysihunttisissa kuitenkin ollut se käsijarru etupyöriin? Siis tässä mallissa:
http://w1.590.telia.com/~u57009154/i...ab_900_GLE.jpg
Seuraavassa sitten taisi olla taakse? Tai mistä minä tiedän, kun en ole heinäkenkä? Mitäänhän mä en tietenkään tiedä lappalaisiin verrattuna.
:D :D jumalauta tää alkaa oleen jo aika huvittavaa
Sanos muuta. Jaksavatkin vielä, isot miehet. :D
ei vittuuuuuuuuu :D :D :D :D :D
meizi varmaa lokkeilee songan...taas :D :D
ei ku öö...voisi mie jukalle sitä rahhaa täsä joku pv tyrkätä...
onko joku vielä pystyssä vuokatin kämpästä?
joo, sehä ois kiva että suunnilleen kaikki tukis tota rojektia.. yks vitonen ei oo ku tuoppi baarissa, ei pitäs tuntua missään?
:D
Ei uskalla enempää virnuilla. Artturi vielä ampuu minua, kun se saa syksyllä rynnäkkökiväärin käteen.
Käytiimpä muuten Kimmon kanssa eilen turistikerroksella Oulussa ja nähtiin kun rahtilaiva veti sutia satama-altaassa. Aika siistiä. :eek:
Ööh...niinpäs teen. Mistäs tämä tieto on sulle tullut? :eek:Lainaus:
Originally posted by P-Joe:
Ei uskalla enempää virnuilla. Artturi vielä ampuu minua, kun se saa syksyllä rynnäkkökiväärin käteen.
Ööh...niinpäs teen. Mistäs tämä tieto on sulle tullut? :eek: </font>[/QUOTE]katoppäkö lappalainen heinäkenkä tietää kaiken :DLainaus:
Originally posted by Archie:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by P-Joe:
Ööh...niinpäs teen. Mistäs tämä tieto on sulle tullut? :eek: </font>[/QUOTE]katoppäkö lappalainen heinäkenkä tietää kaiken :D </font>[/QUOTE]ei vittuuu :D :DLainaus:
Originally posted by HemmoP:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Archie:
lol jopa :D :D
jukka, pistäppä tilinumero ni makselen...
Ööh...niinpäs teen. Mistäs tämä tieto on sulle tullut? :eek: </font>[/QUOTE]katoppäkö lappalainen heinäkenkä tietää kaiken :D </font>[/QUOTE]No niinpä tietysti, justhan mä ite sanoin niin... :eek:Lainaus:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Archie:
Eikäkö, mulla kuuluu toimenkuvaan tietää näitä asioita. ;)
mie voisin kanssa lähteä siihen songan viitoseen mukaan,on kyllä sen verran magia paikka!
Pukakkaa tuonne niitä vitosia ja nimi perään:
800026-15087102 ja pankki oli sampo
Olipa rapasta käykä oukulla rullaileen tännään :D
Jahas, vettä tulee siihen malliin että ei tartte lähteä tänään metsään ajamaan.
Eilen oli jo hiukka liukasta.
p.s. uusi tuleva xc-reitti rulx :D
marso, mistä mihin se uus reitti on tulossa? Kuinka pitkä ja kuinka tekninen?
jeah...
vettä tuli oikee kunnolla...sapa oli sukellusvene :D
iksarikki o nytte menossa mukana...eipä tarvi trazanilla ajella hetkeen...
HÄÄH!!!! Onko jonnekki tulossa rata no vaude vau
Mikä rata?
Ps. Meikän pyöräki kiiltää ku viimeistä päivää pesin sen just, Mutta nyt en alkanut maalaamaan :D
Reitti kiertelee Oukun alueella osittain entisen reitin osittain "uusien" polkujen kautta. Pituutta pitäisi kuulemma olla väh. 6km (eilinen variaatio oli 5.9km) ja teknisyyttä on tarpeeksi jos Iiro (reittivastaava) saa tehdä kuten haluaa (mm. reehoo -kisan viimenen mettäpätkä mukana :D ).Lainaus:
marso, mistä mihin se uus reitti on tulossa? Kuinka pitkä ja kuinka tekninen?
Käydään varmaan syssymmällä virittelemässä muutamaa pätkää kestävämpään & ajettavampaan kuntoon, tämähän on vasta ensi kesän kisoihin ajateltu reitti.
asiallista [img]smile.gif[/img] tuleekos tästä oikeesti vähän virallisempikin polku vai joku jäsentenvälinen [img]smile.gif[/img]
Meitsi voi tulla kaveriksi jos on aikaa ja mahkuja jos tarttee lapio/kivikaveria..
Kai tämä olisi tulossa seuraavan kesän xc-mittelöihin... (eli jäsentenväliset)Lainaus:
asiallista [img]smile.gif[/img] tuleekos tästä oikeesti vähän virallisempikin polku vai joku jäsentenvälinen [img]smile.gif[/img]
Mulla kiinnostaa kuitenkin tässä olla tekemässä tämmöistä hyvää pysyvää reittiä omaksi iloksi ja muiden harmiksi.
Niistä virallisista reiteistä en tiedä mitn.
Tuleeko siis joku DH-rata? Meikä voi tulla katteleen tai auttamaan teitä.
Mie oon kans mukana lapioimasa mikäli töiden ohessa ehdin.Lainaus:
Meitsi voi tulla kaveriksi jos on aikaa ja mahkuja jos tarttee lapio/kivikaveria..
Kävin muuten ostamassa potan . Istuu päähän perfektisti. On se hiaano, pakko myöntää.
Käytiin tuossa rikun kanssa hurjastelemassa :D
http://img-2.irc-galleria.net/00/11/14/36/3168025.jpg
huh
MIllo ja monelta ootte menossa rakenteleen rataa?
Ja SIis tuleeko siitä Downhill, Freerider, XC.?raata
Hösö! Luin äske tota vestari ilmoitusta ja siellä luki et niinku rovaniemeltä nimiä ja yks oli villarimestaaja tarkoitatko sillä FIllarimestaria?
->fillarimesteri
ei paniikkia pyydän, tämä on vähän pidemmän ajan rojekti eikä tänään tapahdu yhtään mitään. Tuskin huomennakaan.
Kyse on cross-country elikäs xc-rata elikäs perinteistä maastoajoa.
:D
ON siis jotaki pikkusta alamäkeä ylä mäkeä ja tasasta vai? Voiko sitä tulla auttamaan teitä? sit ku ootte menossa värkkäileen
Tuollahan nuo säännöt on:
http://www.pyoraily.fi/saannot/osa_4_mtb.htm
jotain tuon tyyppistä mutta lisättynä paikallisella lisävärillä...
No huhhuh oli siinäki luettavaa
web page[/URL]
Hösö vastaa. Ku luin tännään tota rovaniemen vestari ilmoitusta ja luin sieltä niitää rollon miehiä niin siellä luki villarimestaaja niin tarkoitatko silla muka mua?
Turpomies,
Kai sie tunnet Kallion Tapion Seinajoelta? Se tais mainostaa mulle joskus, etta silla on dh-orientoitunut tuttu Levilla. Ollaan Tapion kanssa kayty kiipeileen pk-seudulla.
Yoyo, Montrealissa ollaan. Ei nay vuoria enaa, nih! Oon tyttokaverin porukoien nurkissa. Hyvat sapuskat. Soin muuten justiin mansikoita kermalla!
Hei, arvakkaa oliko meika laihtunu nelja kiloa? :D Voi laihuttaa, kermaperseet. :D Enka oo varmaan ikina syony nain paljon jaateloa ku taalla.
Luonto Facta: Nain puuman maantiella toissa yona, ja kuollu haisunaata haisee maailman pahimmalle. Oon nyt nahany: tusinan mustakarhua ja pari grizzlya, hylykeen, miekkavallaita, maaoravan, chipmunkin (jokumikalie), kotkia, joista yks pyyvysti kalan, meduusan, marmotin (ei takki, vaan elukka), puffalon, kojootin, haisunaadan ja puuman. Ei tartte lahtee elaintarhaan.
Ei voi muuta ku onnitella Maddogia onnistuneesta Tanskan keikasta! Onnistunu siina mielessa, etta paasit sielta poijes. [img]smile.gif[/img] Mie tuun jouluksi kottiin, ei nyt paase Noriaan. Katellaan kevaampana? Siisti homma, eipa vissiin!1
Mika mopedi sille Kimolle tulee?
janneki pisti rätkän myynthin
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=134075
näyttääpi enskakulttuuri kadonneen taas meän piireistä, ehkä taas parin vuojen päästä ostellaan montturätkiä [img]smile.gif[/img]
pillarimestari..sinne o monta kk:ta aikaa..elä ny ressaa...
make--> kuulostaa aika vitun siistiltä! ooksie kuvaillu lissää?
ja miten sen veidin kans kävi? saikko nimmaria? :D
tjooh, kakka saatin toimiin...nyt voi lähteä huojentuneena ylläkselle..
btw. Piteån jäsentenvälisistä kuvia.. Siel on Jarnollekkin se musta ;)
Ja jumalauta mikä turbo siinä 142:ssa on, luulis kerkiävän :D
http://race.ulkhyvlers.net/dragrace/Pite/040529-EDPS/
ja monican kone tais mennä hiukka epäkuntoon :D
http://race.ulkhyvlers.net/monika_oberg.jpg
[ 05.08.2004, 11:20: Viestiä muokkasi: HemmoP ]
juuh...Lainaus:
Originally posted by Fillarimestari:
Hösö! Luin äske tota vestari ilmoitusta ja siellä luki et niinku rovaniemeltä nimiä ja yks oli villarimestaaja tarkoitatko sillä FIllarimestaria?
***** mitä säätöä kakan kans...
tule tule miksei se tule...