^ mun mielestä talvihölkistä, ja poluilla juoksemisesta oli hyötyä sillä hölkissä meni ne mäet sitten ketterästi. Lidingössä ekan ison mäen jälkeen - muut jäi kilometrin ja sain 9km hölkätä ihan rauhassa reittiennätyksen. SM-maastossa - silloin se vielä juostiin kunnon poluilla Hyvinkään mäkimaastossa - sama juttu. Lukko-hölkässä varoittivat että "on kaameita mäkiä joita ei pysty juokseen" - täh? en mä huomannut, ihan normaalia mukavaa mäkimaastoa.
Samoin ennätyspuolimaratonini juoksin, tai hölkkäsin, osin lumisella tiellä maaliskuussa. Mutta toisaalta kun oli kova helle, se oli minulle pienikokoiselle vaan etu.
Jos toiset vaan tykkää että on hianoo harjoitella ulkomailla :D minulle oli Suuri Kärsimys olla oliko se viikko vai kaksi? rippileirillä poissa kotoa.
Mä voin huonosti jos en saa aamukahvia neljältä aamulla, tai lähteä aamulenkille vähintään aamuneljältä. Muu on kärsimystä.
* ja mun piti käydä myös koulua, että eipä siinä voinu leirille lähteä. No ok, olisin kyllä halunnut edes kerran, mutta ei mua otettu mukaan. Luvattiin kyllä, ja kun soittelin "valmentajalle" koska lähdetään yms. niin oli viesti että olemme etelänleirillä yms.. Kiitos välittämisestä ja "valmentamisesta". * Ehkä kuitenkin parempi niin vaikkei se silloin siltä tuntunu.
No mutta kuitenkin, Aamulehti jätti julkaisematta myös naisten 800m tulokset.
Ja mitä se toimittaja hölöttää, että kahden suuren ( Bolt ja Farah) jäähyväiskisat epäonnistuivat, molemmat siis. Farah mitään epäonnistunut, mun mielestä onnistui todella hyvin kun se kympin kulta tuli. Vitonen on sen jälkeen vähän ylimääräistä, mutta tuli sieltäkin hopea. Bolt epäonnistui, ja oikein kunnolla.