Kävin tekaisemassa tuossa viereisessä kahvihuoneessa "suklaa-pähkinävoi"-makuisen proteiinidrinkin ja join sen. 25g proteiinia siirtyy suoraan hauikseen kulkematta lähtöruudun kautta.
Printable View
Kävin tekaisemassa tuossa viereisessä kahvihuoneessa "suklaa-pähkinävoi"-makuisen proteiinidrinkin ja join sen. 25g proteiinia siirtyy suoraan hauikseen kulkematta lähtöruudun kautta.
Vastasin Mitä asensit tai säädit viimeksi-ketjuun.
Alkuperäisessä topicissa taidettiin vaatia jotain muuta tekemistä kuin jossain internetissä käyntiä.
Ontopic: saunoin.
Hain yläkerran jääkaapista saunanlämmitysoluen.
Uima-altaassa mulautin ja sitten join oluen.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Ovela vaiva, kun autolla käänsi jyrkästi oikealle, puhaltimesta loppui papu, lähes pysähtyi ja kun kaartamisen oikaisi, puhallin kiihdytti jälleen. :seko:
Vaan vaivan syy sitäkin ovelampi, akvaarion tukkeutunut viemäröinti. Kaukaloon pääsi kertymään vettä useampi litra ja kun autolla kaarsi, vesi lainehti toiseen laitaan tukkien ilman virtauksen, tai sitten puhaltimen lamellit ottivat osumaa veteen.
Korjaus oli helppo. Keskisormi viemäröintiletkuun sisään moottorin takaa rintapellissä keskellä ja tukoshan se siellä, osaksi maatunutta männynneulasta.
Kastelukannulla lisää vettä ilmastoinnin kennoon ja akvaarion viemäriletkun rutkutusta, kunnes alkoi vesi virrata ja töhnät tuli ulos.
Korjauksen verifiointi vielä lyhyellä koeajolla ja valmis. :cool:
Korkkasin Westonsin Old Rosie-siiderin, ja mietin mitä vastaisi tärkeään meiliin.
Ranualta yhtä soittoa Orivedelle 620 km. Fabia 1.9 TDI... aina ohitin kun perä tuli vastaan, kulutus silti vain 4.3l/100km. Session jälkeen aku ankka kävelyä pihalta sisään.
Tää on skoodan poikanen eikä mikään verrari. 7 tuntia päälle tai alle. ...siitä sen tarkemmin.:rolleyes:
Pintakäsittelin n. 3 m pitkät kallioon propatut portaat harmaalla terassi öljyllä.
Edellisestä kerrasta kai 5…10 vuotta, vanhan ison pöntön pohjilla mentiin ja paljon jäi vielä ylikin.
Tuli niin hiano, että Rouvakin halusi kokeilla tuhrimista ja niin tuli myös saunan terassi ja portaat hommailtua.
Operaation jälkeen urakkakaljoilla ilmoitti tykkäävänsä maalaamisesta.
Hyvä työntekijä palkitaan aina lisällä työllä, niin tälläkin kertaa – nyt hänelle luvassa lisää n. 35 m2 samalla aineella tuhrimista, kolmessa eri kohteessa. Lupasi vielä maalata rantatötterön kellastuneet sisäpinnat valkoiseksi.
Ei se itse temppu, vaan kuinka se tehdään, repikää siitä, Äijät :cool:
Hyvää työtä jopotuinen!
Itse kävin hammaslääkärissä. Aina yhtä mukavaa.
Kävin katsomassa ensi kerran (UCI Continental Tour-tason) ammattilaispyöräilyä Norjassa, (2.HC) Arctic Race of Norway 2017 et. 3. Autolla ajoa kertyi 563 km.
Pidin itsestään selvyytenä, että reitti kulkee Rv.868:lta suoraan tielle E6. Olin siis Oterenissa (kveeni: Saukkonen). Paikalla oli joitain autokuntia, mutta osa näistä odottikin tien 868 uudelleenavautumista.
Olin kameran kuvadatan mukaan 868/E6-risteyksessä klo 15:11 EEST ja h-hetki koitti 15:47. Klo 15:46 vanhempi norjalainen herrasmies tulee kertomaan minulle omalla kielellään kilpailureitin kulkevan 200 metrin päässä eli Oterenin läpi kulkeekin pienempi paikallistie. Kovan sateen ja tuulen takia en lähtenyt haahuilemaan (Skibotnissa oli +21*C ja aurinkoista, poutaista saapuessani). Tämä 868:n liittymä E6:een oli suljettu ja odotin vain hetkeä, jolloin tienvalvoja poistaa estenauhan.
No, kuultuani reitin sijainnin laitoin juoksuksi ja näin kärjen jo menevän ohitse. Jouduin kuvaamaan aika kaukaa pyöräilijöitä, kilpailunumerot jäivät sutuksi. Tuulen takia norjalaisten lippuviritelmiä kaatoi tielle, kun älytön letka huoltoautoja seurasi kilpailijoita.
Samaan risteykseen oli tullut myös autoilijoita seuraamaan pyöräilyä ja nämä eivät noteeraneet minua, vaikka laitoin ylleni sadekelin pyöräilyvaatetuksen (pitkähihainen pyöräilytakki, -housut, -päähine). Suomen lippu jäi kotiin, olisin voinut heilutella Henttaalan puolesta.
Ajatus oli edetä Tromssaan maalipaikalle, mutta E6 oli tukossa etelään päin (risteyksessä, missä reitti liittyy E6:een), sillä Politi piti tien suljettuna, kunnes koko UCI-kööri ehtii ohittaa Nordkjøsbotnin (siellä E6/E8 erkanevat). Olin tässä tukoksessa jotain 20 minuuttia ja aloin laskea, koska mahtaisin olla kämpillä, jos ajaisin jotain 150 km Tromssan takia. Ei v:ee, onneksi lähelläni oli paikka tehdä u-käännös, ja ... klo 2030 vasta Oloksella. Oli ehdottomasti oikea ratkaisu palata takaisin Suomeen muitta mutkitta (tai kävin mä Skibotnin satamassa valokuvaamassa Lyngenin alppeja.
Nyt sitten tiedän jatkossa meneväni katsomaan ARN:ia nimenomaan Nordkjøsbotniin, sillä sieltä pääsee sitten suoraan Tromssaan (E8) vailla liikennekatkosta, kun taas pyöräilijät tulevat Tromssan saareen länsipuolitse teiden E6/Rv.858/862 kautta.
Tämäkö oli sitten kesälomani huipentuma 2017? Kyllä jäi haperoksi kokemukseksi.
Toivottavasti YouTubessa olisi koko etappi katsottavissa.
Aamulla "käväisin" Turun Kakskerrassa Ruåtsin laivoja kuvaamassa, nukkekuviin siis. No en tiedä mitä tuli, aurinko on siihen aikaan (laivojen lähtöaikaan) vuodesta jo hieman eri paikassa kun kesäkuun lopulla...melkein heti lähdin takas mutta aiotun uinnin merivedessä suoritin. 390km ( !? muistin että sinne on 250km suuntaansa, mutta ehkä se oli 2 ja puoli tuntia ). Melko rähjäisenä kävin kaupassa ja postissa, ja sitten nukahdin soffalle. Äskö heräsin, ja järjestelin kuvaustavarat oikeille paikoilleen.
Ja kyllä se vaan Turun keskustaan tulo ja ajelu siellä on niin paljon mukavampaa ja sujuvampaa ja nätimmät maisemat kuin Tampereelle tulo ja vaikkapa keskustan läpi ajelu.
Entiset "maamerkit" turvallisesti paikoillaan; Mazda-liike, tuomiokirkko, Ruåtsin laivat ja Kakskerran tie. No kerran jäin ihmetteleen käännyttiinkö tästä oikeelle vai vasemmalle kotimatkalla...ja pari ehkä vähän uhkarohkata ohitusta; ohittava auto näytti tulevan suoraan kohti läheltä, jarrutin ja väistin pientareelle ( + äänimerkki), ja edessäni oleva auto lähti ohittaan vähän liian likeltä kun olin itsekin aikeissa ohittaa ( äänimerkki). Tosi lujaa ihmiset ajaa, vaikka siellä on niitä kameroita vähän väliä.
No, oli kuitenkin täysaurinkoista ja jos nämä kuvat ei onnistuneet, niin en mä parempiakaan saa. Toi avatar-kuva on paras, ehkä siksi että se tuli yllätyksenä enkä odottanut mitään. Pahus olisi saanut olla tekniikka paremmin hallussa silloin..
Huolsin läskistä polkimet. Saa tilata uudet akselit ja muutkin hilppeet. Onneks rallinaaman osia saa suomestakin järkihintaan.
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Hemmetti, väärä topy.
Heräsin, kävin keittämässä kasvisliemikupposen, join sen ja lisäksi join Fantaa.
Rippasin nipun seedeitä.
Toimin suomi-somali-suomi-tulkkina.
Osaan täsmälleen yhden sanan somalinkieltä.
Kuntopiirin kotioloissa
Sent from my iPad using Tapatalk
Kannoin rinkat autoon.
Salilla kävin ja sitä ennen vanhempien pitkäksi venyneen nurtsin leikkaamassa Ferrarilla ja sen onnistuin vielä saamaan jumiin mutaiseen ojanreunaan:D.
Viritelin n. 50 kg peitteitä botskin päälle suojaksi.
Talvimyräköihhen sopii tulla vaikka heti, suojaukset kyllä pitää! :)
(Ikuisuus)remppaa, ehkäpä tuo joskus valmistuukin.
Loin palautuspisteen ja USB pelastustikun, vielä kun kaikki on fine :)
Sitä ennen päivitin epäkelvon CCleanerin, joka jo asennettaessa osoittautui jonkin sortin troijalaiseksi ja halusi väkipakolla asentaa muitakin ”puhdistusohjelmia” joista yhden asennuksen sai estetyksi ainoastaan sähköt katkaisemalla. Silti piti joitain livahtaneita asennuksia manuaalisesti poistella. Ja nyt sitten loppusilaus tolla päivityksellä.
http://www.is.fi/digitoday/tietoturv...005372878.html
Varasin ajan (varvas-jalkapöytä) röntgeniin.
Kävin heti aamutuimaan crossfit treeneissä
No nyt se on tehty, pitkällisen jahkailun päätteeksi (parikyt vuotta…).
Asensin autoon keskuslukon radiokauko-ohjauksen. Juu ei, ei ole ollut sitä siinä uudesta lähyien, ruksilistalta aikanaan jäänyt...
Boksin ja ohjaimen tilasin Chinasta, oliskos ollut 5 € luokkaa. Asennukseen meni puolisen tuntia. Keskuslukon ohjainyksikön töpö irti kuskin jalkatilassa, oikeiden karvojen haeskelu mittarilla ja radioboksin piuhat ryöstöliittimillä kiinni. Töpö takaisin ohjainyksikköön ja lopuksi vielä boksi nippusiteellä rakenteisiin kiinni.
Valmis. Nyt autoni on nykyaikainen.
Varasin ajan jalkapöytä- ja nilkkavaivoihin erikoistuneelle ortopedille. Nyt voi jo valittaa että vaikeeta on päästä lääkärille ku meni vttu vajaan 2vkon päähän eka vapaa aika. Törkeetä ku ei saanu iltapäiväksi nyt heti. :rolleyes:
Varasin lokakuulle yhdeksi yöksi AirBnB:n kautta yksiön Töölöstä. Näyttää vielä olevan samalla kadulla kuin mitä itse asuin sen 10 vuotta. :D Voi vähän fiilistellä vanhoja hoodeja ja suunnata freesinä lentokentälle seuraavana aamuna.