Olikohan joku foorumin naisista Sellon ylätasanteella (Viaporintori) tänään klo 16, liikenteeseen lähdössä. Menopelinä Focus. Tumma vaatetus ja tummat hiukset ponnarilla.
Printable View
Olikohan joku foorumin naisista Sellon ylätasanteella (Viaporintori) tänään klo 16, liikenteeseen lähdössä. Menopelinä Focus. Tumma vaatetus ja tummat hiukset ponnarilla.
tänää Lohjalla ~18.30 Lempolan liikenneympyrän lähellä odotit että menen ohi ja painoit Saukkolan tien yli kohti harjun polkuja. Olitko se sinä? pyörääsi en valitettavasti bongannut mutta mustaa ja valkoista siinä oli :D
Ajoin tänään Espoon Friisinmäessä(?) ja vastaan tuli prokuskilta vaikuttanut Caisse d'Epargnen asuun sonnustautunut sotkija. Kuka mahtoi olla kyseessä? Kello oli jotain 21.00 hujakoilla.
Ketäs oli tuo tyyppi aivan mahtavan hienon 29er täpärin kanssa Tuusulan varuskunta alueella. Siinä moikkaamisen yhteydessä jubailtiin mestoista ja pyöristä. Olin siin ton kybällä tsygäiliän kanssa lopetus huilia vetämässä bisset kädessä :)
Eli olikohan fillarifoorumilainen?
Oliko foorumilaisia eilen noin seiskan aikaan Tiirismaan tv-mastolle vievällä polulla?
Kouvolassa Tornionmäen harjulla tänään n. klo 18.30 tuli vastaan maasturikuski Cervelon ajovaatteissa. Pyörää en ehtinyt tunnistamaan. Oliko kukaan foorumilainen?
Kuka mahtaa ajella vaaleansinisellä 29" Harolla Lepuskissa, tarkemmin Vermon lähettyvillä? Itse olen nähnyt arkisin aamulla ja päivällä ns työmatkaliikennettä
No joo ne oli kyl aivan bling bling :D Mut et olihan se stongakin samaan sävyyn ;) Voi voi kun olisi massia tollasiin rocky mountain ite kyhättyihin bling bling vempeleisiin..... noo joku päivä :cool:
Nii ja olihan se antamassa koe ajaa mut ite käytän flättejä, joten kybällä tsygäiliä pääs kuittaamaan ku mul ei ollu SPD kenkiä :(
Mä olen törmänny varmaan 50 %:sti tiettyyn herra Z:n, kun olen
Keravalla käynyt kääntymässä :D.
Eilen illalla n klo 20:30 maissa bongattu pari maastokuskia Lepuskin ja Linnaisten välisellä metsäpolulla.
Tänä aamuna ennen klo 7:00 yksi stealth maastokuski koko mustissa pääsi yllättään Kolapuuntien päässä.
Molemmilla kerroilla olin se harmaa-/vihreetakkinen pienen pyöristä innostuneen valkoisen koiran (russeli) ulkoiluttaja.
Eiköhän kaikki kolme olleet foorumilaisia, sen verran vakuuttavaa etenemistä kaikilla :)
Pure Blood bongattu Tammistossa aamulla. Kyseisestä pyörästä on ehkä ollut kuviakin foorumilla?
Ajeleekos foorumilaisia Kainuussa päin, ja tarkennettuna vielä Ylä-Kainuun seudulla? Pari kertaa kesässä näkyy muutamia maantiepyöräilijöitä joko yksin tai pienissä porukoissa, mutta aika rauhassa saa yksikseen täällä maantietä painaa menemään.
Tässä sille Olmo-kuskille Cateyen manuaali :)
Joku ilmeisesti forumisti paukutteli mustahopealla(?) Cuben jäykkäperällä lenkkivarusteissa Leppävaarassa eilen vastaan kun olin itse tulossa Lintuvaaran poluilta. Yritin morjestaakin, mutta Cube-kuskin katse oli kiinnittynyt mutkaan johon olit ajamassa.
Terveisin täpäri-Radonilla ajelija.
Perjantaina törmäsin Paloheinän ulkoilumajan luona kaveriin, joka oli Sinivalkoisella (puhtaalla) Cuben jäykkäperällä liikenteessä. Oli aloitteleva kaveri polkuja etsimässä. Näytin kaverille isoimpia, helpohkoja polkuja, jotta pääsee vauhtiin, mutta ainakaan eilen samoja maastoja ajaessa en kaveriin törmännyt.
Jos tunnistat itsesi, niin ilmoittelehan lähtikö lajin harrastus käyntiin ja saiko pyörä jo vähän väriä pintaansa. :D
Hmm... Itse olin kahden muun kaverin kanssa tuolloin tuolla ajelemassa ja minulla alla musta cube. En kyllä huomannut yhtään radon kuskia. Jos kuskilla oli päällä shortsit ja räikeä paita sekä juomareppu selässä niin kyseessä olin luultavasti minä parin kaverin kanssa.
Noh, tänään kun pudottelin aamusta heti Porvoosta Helsinkiin niin koko ajan sai olla lapa pystyssä. Paljon pyöräilijöitä joista suurin osa maantiesuhareita!