Mä en tykkää tosta oukun radasta koska se on liian vaarallinen mulle ku siel on kiviä niin vitusti:(
Printable View
Mä en tykkää tosta oukun radasta koska se on liian vaarallinen mulle ku siel on kiviä niin vitusti:(
tykkäät sie...vähä aikaa ku tahkoaa sitä KYPÄRÄ päässä ni se o nautintoa vaa :D :D
arvakkaapa kuka sai synttäripaketista karvaisetarpakuutiot sapaan :cool:
Onnittelut HÖSPÄLE!
haha, oli se aika lekendaarista ku Tobbe veteli norsuroppeja ja Hösö lähetteli Gustaveja takuuhuoltoihin :D
http://offroad.sevennet.net/albums/album22/Mvc_023s.jpg
http://offroad.sevennet.net/albums/album22/1_G_002.jpg
http://offroad.sevennet.net/albums/H...pbpic13912.jpg
ja villeHn 1kk vanha trekki :D
http://offroad.sevennet.net/albums/album38/6xx.jpg
Paljon onnea vaan Hösö!!!! jeah! :D
Niin munhan piti olla menossa jo tänään sinne åreen ,mutta... Töihin piti tulla prkl. voi itq!
No huomenna menen vaikka putoais atomipommi ja kaikki koneet tilttais.
Hmm riittääköhän 4 varakumia ja 3 varavannetta hmm. no kyllä se riittää. Onhan mulla se moottoripyörän paikkauskitti [img]smile.gif[/img]
kustavit...elä ees muistuta :D :D :D
kakku ois muute redi...paljo kermaa ja mantsikoita :cool:
pitäskö hemmo huomenisa käyä ne portaat läpi mistä oli joskus puhetta :D
haha, vois olla pro idea :D mutta emmää taia, mulla räjähti keskiö orangesta ihan totaalisesti ja ny alla on petteriltä lainassa "vähän vähempi" klappinen keskiö :D Mielummin ajan alamäkeen ja säästelen, että tuo kestäs ees Vuokattiin asti.
Huomenna Ounasvaaralle kaikki ajaan!? Joskus klo 15.00 jälkeen ollaan menossa Hösön(?) kans..
jeah!!11313
mekaruisit!1 mie oo messissä...menosssa mukana! ehottomasti! [img]smile.gif[/img]
Hösmälle paljon onnea vaan täältäki... :cool:
Tere
Ja onnea hösölle. Ajettiin sampon kaa tänään uudella tavalla tota oukun rataa, Mentiin niinku se alku polku ja sit ku tuli eka droppi mentiin sinne mäkihyppyreitten juurelle ja sieltä hiekka tietä alas ja sit siihen polule takas. Sillain voidaan ajaa kunnolla ilman taluttamatta:)
kiitos kiitos...harva näky kahavilla... :(
jukka ja villeki teki oharit...oompa vähä katkera nytte...
iha sama, vielä o kaakkua...huomena kai kimmo uhkas tulla syömää loput :D
pillarimestari...nuista dh kisoista...
oli vähä puhetta et järkätään jokku keskenäiset letkiät jammailut josaki... [img]smile.gif[/img] kaikki kylä kuskit vaa rullaileen alas ja katteleen menoa...
oli puhetta no brains kisoista... josa mie oo vahvoilla :D
Joo ei kehannu tulla täältä asti...Muuten oisin kyllä tullu...
Mitä sait lahjaksi? Hipopartseja?
Eikö kukaan muu lähe Oukulle tänään ajaan???
Hissit on kuitenki 19.oo asti auki, ihme porukkaa
Allmighty Tiitza on palannut etelästä pyörteistä...
Onnea hösölle!!!
mie olisin tännään lähössä ajamaan oukulle,pitää vain taka pakka ja ketjut käydä vaihtamassa höntillä.. :D
No minä voin tulla yleisöksi teille, kunhan varmistatte että kaffila on auki ja saa kaffia ja bullaa.
tuu marko ajaan [img]smile.gif[/img] ei sielä mitään v-tun yleisöä tarvita, tai hösö ehkä tarvii :D
ja se kaffila on kyllä auki!1
No tuun tuun mutta pullakaffeista ei tingitä.
:cool:
Viikkorahat ei riitä hissilippua varten joten joutuu nauttimaan ylämäkiajosta.
:rolleyes:
eikhän meikä voi tarjota sulle lipun sieltä jos se jääpi siittä kiinni [img]smile.gif[/img]
Meikkä poikka lähtee tänään ajaan ilman muuta.
Mutta mä saan kylläki nauttia ylämäkiajoista myös.
Ku ei riitä rahat hissiin perskele, Mulla on rahhaa vain 1.40 perkle :(
kiva, sitten puuttuu enää suojat, kypärä ja fillari (ja Fox!!!11-vehkeet).Lainaus:
Originally posted by HemmoP:
eikhän meikä voi tarjota sulle lipun sieltä jos se jääpi siittä kiinni [img]smile.gif[/img]
Ei vaineskaan, tuun ajeleen normilenkkiä sinne Oukulle. Ei viitsi särkeä ukkoa tai fillaria ennen viikon pööräilylomaa pohjoisessa.
:cool:
jeps,mie ilmestyn oukulle sitten joskus kolmen jälkeen...palataan siellä... :D
tulehan Juhani jutskaileen jos näet meitä Oukulla. Eiköhän me tuossa neljän jälkeen olla siellä ajamassa [img]smile.gif[/img]
no brains did it again...
jokuha myi xtr:t pois :D :D arvaa onko srämit jo kii...
ei
siispä lähen rullaileen ja kattoon linjat...oppiipa ainaki jarruttaa oikeissa kohissa...ei saa vauhti laskia liikaa...
2potkasua pitää riittää maaliin asti [img]tongue.gif[/img]
-> Oukulle nyt
onko huomenna oukulle ohjelmaa ku ei sielä yksin jaksa laskea? :rolleyes: tännää ei kerenny.
Mä meen kait ajaan oukulle huomenna. mut nautin ylämäkiajosta ja alamäkiajosta:)
olipa hauskaa Oukulla, Fillarimestariki ajo niinku miehet [img]smile.gif[/img] Jätkät särki kilpaa renkaita, harri tais voittaa :D
-hemmoP
Joo kiva...
Arvakkaa kuka on saanu polkimet!!!
Hemmo, saat omas takas...