Viikonloppuna iltaajoa anyone?
Printable View
Viikonloppuna iltaajoa anyone?
Menee vaikeaksi - perjantaiehtoona tottiskenttä 19-21 ja lauvantaina hallivuoro 18-19, mulla ainoa avain PK-seudulla. Sunnuntaina aamusta hakumettään..
Larstai-ilta sopii mulle, vaikka kolmesta alkaen.
Missäs meinaatte ajella? Klubin lähtikset ei nyt innosta, joten voisin tulla mukaan, jos ajelette lähettyvillä ja valoisan aikaan.
^ larstaina kabulin kalliobaanoilla, mut sunstaina suuntana nuuksela - ei oo sillai lähettyvillä mut yks sopii kyytiin fillareineen jos ~kynpin lähtöaika ei
aiheuta näppylöitä
Lauantain ajot oli klåkkan 18, paikkaa ei viälä päätetty, mutta veikkaan että ajetaan metsässä. Muutoin olen rakentamassa vaimolle perintöä.
Mutta kai meiltä nyt löytyy valoa lainaksi, jos ei omaa ole.
Jos mua tarkoitatte, niin mulla ihan omat valot (2 kpl), mut se touhu saa oottaa marraskuuta ihan periaatteessa:) Ja flunssa iski jälleen viikon tauon jälkeen..Kivaa pimeilyä teille! Hei, järkätään spektaakkelinomaiset Global fat bike-day ajot, ja jokin hyvä kahvila matkan varrelle/lähtikselle myös meidän seudulle?!
Lähtöpaikalle ehdotuksia. Viimeksi kun jotain järjestettiin, lähdettiin maunulan majalta. Porukkaa oli noin 40kpl, ja tehtiin muistaakseni vain kaksi ryhmää.
Eli nyt jos pidetään ryhmäkoot vaikka noin kymmenessä, niin jonot ei kasva älyttömiksi. Yksi idea olis käydä pehtoorissa, löytyis helppo polku aloittelijoille.
Nopeusryhmät Vetäjä
Perhe, lapset ja aloittelijat ???
Helppo ???
Maasto reipas reduvauhti Mutis
Maasto nopea ???
Maasto Möhköfantti KMW
Jos nyt ihan tuotteita aattelen, niin olisin Maunulan kannalla:) Pitkäkoski ehkä liian pieni, ja Pehtoorissa taas joskus ylihidas toiminta ja siellä voi olla tunkua? Mutta mulle käy kaikki, kunhan pääsee sisälle lämmittelemään! Mä voin vetää yhden ryhmän, mut toi reipas reduvauhti kuulostais kivoimmalta..
[QUOTE=mutanaama;2596699....
Nopeusryhmät Vetäjä
Perhe, lapset ja aloittelijat ???
Helppo ???
Maasto reipas reduvauhti Mutis
Maasto nopea ???[/QUOTE]
Maasto möhköfantti kmw
expired. aikataulullisista syistä lähtö ajoittuu päivänkoitteeseen joten meen keskenäni.
btw - GFBD ajoihin voin kantaa korren kekoon ja vetää yhden päivänvalon mittaisen teknisen nopean maastoplus session nuukselassa,
startti esmes lookista. disklaimer - jos maassa on >10cm lunta /räntäloskaa niin siirrän ajelut intternettiin tms
Minkälainen vauhti toi möhköfantti on? Ja kuinka nopee on nopee? sairaan nopee vai täysii?
Möhköfantteilu on ilmeisesti mukavaa reduvauhtia, nopea on nopea, vetäjästä kiinni.
Fanttijuna etenee herrasmiesmäisen ylvään arvokkaasti, so. vauhti on vaappuvan hidas. Koitan tsempata ja saada aikaiseksi monivaihteistamisen niin helpompi kinppailla. On gyl paha rasti.
Oisko huomenna jotain nuukselaa tarjolla?
2 viikkoa ajamatta,Nyt stonga,stemmi Stachesta ja ryteikköön.
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/a...3&d=1477840504
En päässyt tänäänkään ajamaan mutta yksi vähän vähemmän nähty muovipyörä (29" Atlas) tuli kasattu kaverille. Melko pitkän ajan sai tuhrattua asennukseen mutta oli sen verran monta osaa jota en ollut ikinä ennen nähnyt että piti tuumailla hetki. Hopen BB92 keskiö on aika jännä ja Thomsonin tolppa liipaisinta lukuunottamatta oikein vakuuttava.
Flunssaa pukkaa, saatana :(
Kestää 2 viikkoa,eikä parane 11 pv.ssä ilman lääkekuuria.
Sopisko mulle sellanen about 9 kg kuitu xc 29 etujouskari?Jos ei niin miksi?
Sulle sopii mikä vaan.
Tosta näkyy olevan sellainen äkkipikaisempi variantti kans. Testasin semmosen vkl aikana. En kumminkaan suosittele tuotakaan.
Zipolla ei oo vielä menny ohi vai onko tuo 9kg harkinta jälkitautia?
@marco - thomsonin dropperi on hjuva, vanhempi covertti täyttää kohta kaks vuotta - zero problemo. Mullon toisessa se orkkis liipasin,
toiseen laitoin fox triggerin vivun.
Hyvä homma, välitän tiedon ko. härvelin kuskille.
Vähän ihmetytti että eivät olleet raskineet laittaa järkevän mittaista kuorta ja vaijeria tolpan mukaan, toki korvaavat tarvikkeet löytyi hyllystä mutta silti pieni miinus tuosta.
Btw,Ostaisko joku puoliksi tuon SP-41 vaihtajankuorilaatikon, 50m on mulle vähän liioittelua mutta 25m saan käytettyä aika helposti...
@ zipo kyllähän xc kihnuttimiakin on aika kivalla geolla, se on eriasia sitte kestääkö.
@ marco mä voin ostaa puolet, viimeks multa velotettiin 8€ metriltä ja se oli vikatikki :)