Mä näin ne molemmat [emoji12]
Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
Printable View
Mä näin ne molemmat [emoji12]
Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
^ ihan väreissä ???
paitovei - tuli muutes kohtuu monta vesialuetta sivuttua tänään
1) ?
2) Iso-Majaslampi ?
2) Eikö noi kalliot ole liian loivia ollakseen Iso-Majaslammen eteläreunaa ja jyrkkiä ollakseen pohjoisreunaa? Tai sit on puoliovelasti rajattu.
Valkealampi?
1) Kaislampi, perskartan ässän kohdalta
2) Pitkä Saarijärvi, pohjoisin reuna
Oisko lauantai aamulle n. Klo 10 tarjolla ajoseuraa?
Jos ei mtn AJA typpistä ole tarjolla niin vastaan kyllä.
nimim.
jalat ihampaskanalauvantaistaedelleen
Joo, minulla on auton katsastus tuohon aikaan. Jännä nähdä onko vastassa suikkalakki vaiko asiakasmyönteinen palveluhenkilö.
Ei mitään AJA-henkistä, vois pitkästä aikaan ajaa keskuspuistossa ja ehkä käydä taivaskalliolla tjsp. Lähtö Munqqikselta @10.30
Åujee.
Munkikaffit ennen vai jälkeen lenkin? :)
Målempi parempi:)
Huvin kerkiää siis molemmat. Ja auringonnousuun rekkufillarointi pohjille.
Iltakuudeksi koirakouluhalliin...
Täältä tulee yks paluumuuttaja koestamaan miten työmatkapyöräilyn heikentämä ukko kestää. Eikä vanhasta kanjonistakaan tiiä.
Tänks retkueelle, oli hyvä lenkki vaikka kahvipaussin jälkeen iskeny hedari pakotti jättämään lenkin kesken kehä I jälkeen ja jatkamaan ulkoilureittejä pitkin himaan.
Kiitos porukalle leppoisasta menosta ja riittävistä tauoista. Kuski kesti just,mut keulan stefat antautu näköään lopullisesti.
Siis aitoa setämeininkiä - retkueen koko vaihtelee lenkin aikana :)
Meni vähän säätämisen puolelle sen irtautumiseni jälkeen: Ensin katosi takajarrun pito ja sit takanakkero alkoi uhkaavasti vajua ja nuljuta vaan punppaamati pääsin kotosalle. Vaihdoin paksua jukurttia muistuttaneen litkun tuttuun ja turvalliseen ilmapalloeläimeen eli ykskolmeäffään (con talkki) koska toi Neiti ei näköjään halua olla sisäkumitta.
Hieno keli ,hyvät polut.Kiva tesmailla uudesti vireeseen saatua fillaria.Thnx
Käsittämätöntä kuinka ns. pienillä muutoksilla oma pyörä muuttuu talutettavasta ajettavaksi.
Pohjevaiva rajoitaa ajamisen määrää mutta sinun kaupat 9.8 tehty,eli not 4 sale.
Tai no maksoihan ne sen reilut 300€.Stonga sentäs on ostettu jo vuosia sitten.
Vauhdikasta menoa, ehdittiin sentään munkille pysähtyä.
100% väärin ajettu:
http://kuvanjako.fi/j0azz-1024.jpg
Tarttis tulla keskuspuistoon useamminkin,kivoja spotteja ilmestynyt pääväylien viereen.
Miten Hodagi näyttää tossa kuvassa paksummalta kuin Barbegazi etusena?
Oisko optikal pilluusiön bikoos of kuvakulma und etäisyys.. Hyvin osunu ruutu 👍
Mojova kuva kyllä.
Lähetetty omasta päästä
Z:lla oli hyvä flou, ittellä oli flou hukassa koska 30T ovaali ei oikein sovi mun jaloille, jää moni mesta torsoksi sillä. Tulisemmonen säikky olo sillä.
Kiitokset koko köörille päivän kurvailuista. Hyvin tuli taas uusiakin pätkiä tutuksi. Setä Z liekehti kyllä tehokkaasti. Mainio kuva tuli:)
@HC.32 soihkio kyl sä sen tiedät mutta mikä juttu tossa vihreässä 30 oikein on?
Tuollainen Pappakruisailu sujuu fabuvälläreillä nohevammin kuin jollain newschool limpuilla (max 30 piikiä)ainakin meikän kadenseilla.
Pikkasen kuumottaisi uusi takanapa teknisten spottejen varalle,more confidence boost.
ÖÖö liekeissä?Eiku mulla on vaan niin hyvä fillari ettei sitä tartte kuin käännellä mutkissa ja keventää vasta- ja myötäpateissa.
Emmä tiiä... Se kolmekymmpinen on vähän kuin varresta löysä mulkku, varovasti kun tuuppaa niin se toimii mutta rankemmassa menossa se ei toimi.
Myy se mulkkus mulle.
Mä annan sille uuden mahiksen talvella jos on palio lunta.
Palionkos tanssitaan sitä valkoista töhnää?