https://cdn.mantel.com/images/produc...29&w=760&h=570
päivitystä kampiin.
Printable View
https://cdn.mantel.com/images/produc...29&w=760&h=570
päivitystä kampiin.
Brooks Cambium
Oral -B Pro 2
Canyon Eject.
https://www.canyon.com/dw/image/v2/B...&sfrm=jpg&q=80
Itsellenikin vähän ylättäen 650b-juttuja, vaikka ajatus kokeilla pienempää kokoa onkin takaraivossa ollut pitkään.
Bike componentista:
- Silca mattone testiin jos siihen mahtuisi kompaktimpi tuubirengas taiteltuna. Nykyistä pussukkaa ei saa paikalleen satulatolpan kiinnityksen takia
- 2x Veloflex corsa evo race avorenkaat, tietenkin tanwallina
https://r2-bike.com/media/image/prod...61-liter~2.jpg
Tuollaisen 2 in 1 Super B TB-3323 ketjutyökalun ostin, tosin maksoin puolet enemmän, kuin tuossa hinta.
Tuntui toimivan myös tositoimissa.
Se on nyt sitten tehty, laitettu tilaukseen Viini Nahkiaiselle ( Enate Uno). Tilasin samalla myös suosikkini Voyager Estate ja Root1. Yllättävän paljon klikkauksia tilauksen teko vaati...
Laitoin tilaukseen myös t-paitoja kalaprintillä RedBubblelta. Talkoita varten. Kiva mennä kututalkoisiin taimen-kalapaidalla ( muillakin on ollut ) nyt olen käyttäny mahdollisimman huonoja lenkkipaitoja mutta tuumasin että voihan sitä parempaakin päälle pistää kun menee "ihmisten ilmoille".
Bike24:stä varaston täytettä: shimanon jarruletkuun helmiä ja nippoja, parit 11sp-ketjut, camelbakin pulloon uusi korkki. Podium-pullojen korkissa alkaa ajan kuluessa esiintyä sinne kuulumatonta eliömuotoa.
Niin, ja Mikkelleriltä holitonta Leffeä kokeeksi.
Sram Eagle X01 AXS Upgrade kit.
34t eturatas Levoon.
NX Eagle pakka ja varavapari.
Lyrik Ultimate RC2 29" DebonAir Tapered Boost
Olen tässä kolmen vuoden ajan talkoillu 40 vuotta ( ainakin) vanhoilla nokiasaappailla, mutta viime talkoissa kaatosateessa huomasin että näissä isoissa saappaissa jotka menee kahluuhousujen kanssa...on murtumia, on pakko ostaa uudet.
Onneksi sopivat löytyi lähikaupasta, aloitin sovittamisen koosta 47 ( kahluuhousun sukkaosa vie paljon tilaa) mutta koko 40 oli sitten sopiva.
Miksi en osta kahluukenkiä? no kun tuskin mä sinne jokeen menen kumminkaan, kahluuhousut on sateella hyvät.
Sastan Jero retkihousut satasella Motonetin tarjouksesta. Vaikuttaa kestäviltä hyvillä säätömahdollisuuksilla ja hintakin edullinen verrattuna retkikauppojen 150-170€ hintoihin.
Haglöfsin L.I.M kuoritakki Partioaitasta. Ensivaikutelma ihan hyvä.
Lähetetty ennen loppuun asti miettimistä.
Osprey Kestrel 68
Vähän vahingossa Shimanon XTR-polkimet.
Jossain takaraivossa on kytenyt ajaus, että vaihtaisi maantiepyörään maastopolkimet, mutta loppuun ajettuja ei ole huvittanut laittaa.
lippu Erja Lyytisen keikalle joulukuulle, kokoonpanon perusteella pitäisi tulla hyvä esitys.
Kasa laakereita ja rasvaa.
Magic Mary/Big Betty-combo syyslimoille. Super Softina Super Downhill-versiona. Superia!
Työkalu mitä ei toivottavasti tule tarvimaan. https://uploads.tapatalk-cdn.com/202...2e2282752e.jpg
Lähetetty minun JSN-L21 laitteesta Tapatalkilla
Sram Eagle GX vipu. Vielä kun jostain sais kaivettua GX-vaihtajan.
Musto purjehdushanskat. Pidän ns lyhyistä purjehdushanskoista, jotka ovat kuitenkin sormesta ja ranteesta pidempiä kuin fillarihanskat.
Mulla on Muston purjehdustakki heidän omasta (ei gt) vedenpitävästä ja muka hengittävästä kankaasta. Ei tunnu hengittävän yhtään ja kangas imee vettä vaikka koitin kyllästää. Ei päästä läpi mutta huonontaa varmaan hengitystä entisestään ja kerää painoa. No heijastimia ainakin on hyvin koiranulkoilutuskäyttöön.
Minä laitoin eilen tilaukseen dt swiss e1900 takakiekon bike-discountista.
Eilen tein myös vaihtopyynnön juuri saapuneeseen intersportin sadehousutilaukseen. Helly Hansenin housu vaihtuu L->M sovituksen jälkeen. Onneksi lahkeen pituus pitäis olla molemmissa sama. Vyötärö kun vain oli liian iso. Saa nähdä muuten hengittääkö heidän kangas.
Saksasta on myös tulossa toisesta kaupasta ohjainlaakerin asennustyökalu ja Propainilta takuuseen uus ohjainlaakeri.
Niin ja tyttären koulusta saamaan ipadiin suojakuoret myös tilattu. Hmmm. Ja vielä west world 3. Tuotantokausi myös postissa. Kylläpä näitä onkin kun alkoi listaamaan.
Koska DHL toimitti mun nukkepaketin jonnekin muualle kun tänne, ostin uuden nuken.
Nakkilan Nahkiaispaistamo ilmoitteli että on saatavilla t-paitaa, hupparia, lippistä heidän logollaan. No lähti tilaus t-paidoista ja hupparista.
^^ kiitos Kauris kommenteista. Olin ostanut pari viikkoa sitten Musto BR2 takin joka oli hartioista hieman tiukka. Koska oli vielä käyttämätön, niin palautin ja kommenttisi johdosta vaihdoin Musto MPX takkiin. Malli on hartioista parempi ja takin materiaali myöskin. Hieman vielä jäi arpomaan että Helly Aegis vai Musto MPX, mutta Helly on aavistuksen liian pitkä selästä.
Ööö...ostin talon [emoji2]. Vähän puolivahingossa ja silleen. Pöndellä naapurilla ollut myynnissä usean vuoden mutta hinta on ollut turhan korkea ja ainoa joka sen koskaan ostaisi olen mä. Toisaalta itsellä ollut myös pelko persiissä jos sen joku muu jostain kumman syystä ostaisi...takuulla olisi aivan helvetin outo tapaus jota en naapurikseni halua.
Aina silloin tällöin vuosien varrella olen jotain tarjonnut mutta ei ole kelvannut, oltu pahasti eri linjoilla. Eilen sitten lähestyi yllättäen puhelimitse ja kysyi josko voisin viimeistä tarjousta hieman korottaa. Neuvoteltiin 5 minsaa ja päästiin yhteisymmärrykseen. Seuraavaksi paperihommia ja arkkitehti paikalle piirtämään. Idea ollut valmiiksi mietittynä jo pitkän aika.
Edit: en koskaan ole siinä talossa sisällä käynyt...
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Kona Rove AL 650
^^ bici74 - wow, kuulostaa kiinnostavalta! Alku oman rauhallisen tyyssijan rakentamiselle/laajentamiselle ja perkeleelliselle projektipäällikkyydelle :D
Ainakin oma kokemus hiukan vastaavista tilanteista on, että asioilla on molemmat puolensa, ja lopulta tällaisissa projekteissa ne hyvät puolet voittavat kirkkaasti.
Eehh, talon osto menee ihan oikeesti hankintojen puolelle, tosiaan, eipäs muuta kuin onnea vaan, työmaata rittää.
Tattis. Tyyssija on ollut joku 8 vuotta rauhallinen ja tosiaan ostin tuon pois pitääkseni sen rauhallisena sekä tuon nykyisen laajentaminen mielessä. Uusin hankinta tyhjennetään turhista seinistä, sinne laitetaan saunatilat, keittiö grilleineen sekä baaritiski. Avataan pari ikkunaa lisää ja vaihdetaan pari ulkoseinää lasisiksi.
Tehtiin pari vuotta sitten isompi remppa ja oli kyllä raastava kokemus mutta lopussa kiitos seisoo. Siihen verrattuna tämän laajennuksen pitäisi olla lastenleikkiä...tuonne "Vituttaako?" -ketjuun voi tulla joitain kommentteja ensi talven aikana :)
Renkaat sähkötäpäriin
Sram GX-eagle takavaihtaja.
Fox 32mm hylsy.
^itse hankin vastaavan n. kuukausi sitten. Säilyypähän se iskarin ”mutteri” ehjänä. Tuossa tosin IMHO roxpox on ollut fiksumpi, kun käyttää pakka-avainta.
Enivei, GRX-810 -sarjan kahvat, jarrut ja vaihtaja. Sekä extra-jarrukahvat yläotteelle. Talviprojekti.
2x ulko ja sisärenkaat kippurasarviin, rouvalle setit lisäksi kommuutteriin.
Nuorisolle tarvehankintoja samaan nippuun, kulut /pää siedättyivät hyvinkin.