Alkujaan tämän lähetti
kuovipolku
(Pun completely missed.)
Pyörämerkki joka on mulle yhtä väritön ja mauton kuin ohravelli, vähän niin kuin Trek, mutta ilman negatiivisia konnotaatioita. Tuosta voisi tykätäkin ellei tuo emäputki/ohjainkannatin-yhdistelmä olisi noin h-tin massiivinen! Mutta kai sille on tutkitut syyt, aerodynamiikkaan, ohjauksen vakauteen ja siihen miten ajajansa näpeissä pyörä tuntuu olevan?
Ei mua toi stemmin slämmäämättömyys yhtään häiritse, droppia on silmän kannalta ihan riittävästi. Sen sijaan takajarrun "puuttuminen" on seikka johon mun vanhat ja konservatiiviset silmät eivät vieläkään ole tottuneet...
Jos vertaa vaikka tyylipisteet 5-0 vievään BMC:hen, "Scottit" ovat aivan liian isoja ja näkyvissä paikoissa (vaikkei niitä sentään kolmea enempää - per puoli - olekaan).
Sinivalkoinen tarra ei tietenkään istu pyörän ulkonäköön mitenkään, mutta sponsorille täytyy antaa se mikä sponsorille kuuluu - eikä se taida ajaessa kuin vähän vilkkua kun katsojan huomio kohdistuu täysin ajajan veistoksellisten reisien sulavaan liikkeeseen.