Luulin jo että foorumin toimimattomuus johtui siitä kun peruin fillari-lehden tilauksen. Tai mistäs sen tietää vaikka johtuisikin.
Printable View
Luulin jo että foorumin toimimattomuus johtui siitä kun peruin fillari-lehden tilauksen. Tai mistäs sen tietää vaikka johtuisikin.
Muistakaahan kaikki varmuuskopioiden tärkeys. Jossain vaiheessa voi pikkasen vituttaa kun huomaa kolmen kuukauden työn katoavan alta bittitaivaaseen
Kaipa se on nyt värkkäämässä jotain miljoonakannetta lehden suuntaan? Kivusta, särystä ja vitutuksesta.Lainaus:
LJL palannut alle 20k viestimäärään? Turhaa juhlimista liian aikaisin?
^^^ Nyt myös kolmannen!
Vallan mainiota! Hyväksyn helposti kuukauden käyttökatkon, jos sillä saatiin tommi2 takaisin :D
VB, PPP:tä ei saatu takaisin.
Olishan nuo voinut vähän lyhyemmässäkin ajassa saada palautettua tommin tunnukset [emoji1787]
Lähetetty minun LYA-L09 laitteesta Tapatalkilla
VB, jouduin lopulta vinkkaamaan missä vika on kun eivät vaan millään saaneet foorumia toimimaan. Anteeksi.
VB. Tämä toimii.
No ei ole kiva kun ei voi laittaa kuvia, eivätkä rivivälitkään tule. Eikä lainaukset. Että ei niin kamalasti inspiroi :( hymiö tulee jos muistaa sen merkit.
VB lähetin viestin toisaalle ja ne kappalejaot eivät toimineet. Muitakin toimintoja puttuu kuten mainittu kuvan liittäminen ja tekstin muokkaaminen. Kehittyneemmässä on "muodosta nettilinkit automaattisesti" ja se edes toimi. Mitenköhän tuo oikealla alhaalla oleva "HTML-koodi on Pois päältä" vaikuttaa. Ei se ainaakaan klikkaamalla lähde päälle. Täähän on ihan \C:stä.
Eikö voi? VB...
https://www.nicepng.com/png/full/41-...er-simpson.png
^ siis kertakaikkiaan ### kuvien lisääminen ei onnistu ja nyt kyllä harmittaa...ei, ei tässä ole sellaista mahdollisuutta. Mä haluaisin niin laittaa kuvia!
Omien kokemusteni mukaan tuollaiset ongelmat voivat johtua värkeistä, kuten selaimesta, selaimen versiosta, laitteiston käyttöjärjestelmästä (Android, Wintuska, Apple, ..). Pöytäkone, kannettava, älytön känny, ...
Ja jotta ei menisi liian helpoksi, niin joskus olen tahinut sen vuoksi, että silloinen selaimeni versio nyt vaan ei suostunut yhteistyöhön.
Kokeilu: https://i.postimg.cc/rFfm5LCb/racing...61449-1280.png
No niin nyt onnistuu, ainakin täällä.
edit: kappalejakokin toimii:):):)
Kiitos, huomattu on jo aamulla merisään aikaan kuvatoiminnon palautuminen ja sitä myös heti käytetty hyväksi :)
VB tämäkin turhake palautui liian äkkiä että ois oppinu oleen ilman...
Lähetetty minun Redmi Note 8 Pro laitteesta Tapatalkilla
Vaan missä on herra LJL? Juttuja kaivataan. Pitäisikö lainata mestarin jotain vanhaa viestiä, jotta huomaisi foorumin taas auenneen? Jos LJL ei palaa, on tilanne VB!
Ei oli uskonut kuinka pihalla jotkut voi olla todellisuudesta:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/...-kayda/8069306
Siinä oli ehkä paskaa tuuria, että luita murtuu.Lainaus:
Hurja varoitus pulkkamäen vaaroista: Lapsen vakava onnettomuus tallentui äidin kännykälle – "Kukaan ei olisi uskonut, että näin voi käydä."
...
Nyt pojan äiti Sewan Aziz haluaa varoittaa pulkkamäkien vaaroista. Aziz haluaa korostaa, että onnettomuudessa olisi voinut käydä paljon pahemmin.
– Itse mäki oli sileä eikä kukaan olisi uskonut, että näin voisi käydä, kauhistelee äiti.
Lopputulos eli hallinnan menetysl itsestään selvä, joko tuo kuvattu tai vielä pahempi.
^Joo ikävästi ja huonosti kävi skidille. Itse harrastettiin muun muassa pulkalla laskemista tien ylikulkusillan rappusilta. Ylikulkusillassa oli ylhäältä tai alhaalta katsottuna ensin rappusia ja keskellä tasainen kohta. Kun ylhäältä tuli pulkalla siihen keskikohdan tasaselle, niin pulkka ja skidi kyydissä hyppäsi noin seitsemän askeleen yli ja se oli kivaa. Välillä hypyn jälkeen perse tärähti pulkan takareunaan ja välillä pulkka meni menojaan ja tultiin persemäkeä loppurappuset alas. Niistä onneksi selvisi persekivuilla ja mustelmilla. Oli niitä muitakin hulluja paikkoja mihin mentiin. Ikinä ei käynyt pahemmin. Hyvää zägää oli pelissä.
Loukkasin selkäni ensimmäisen kerran ala-asteella kun olimme koulun kanssa pulkkamäessä. IIISO mäki, jonka loppupäässä hyppyreitä. Jouduin hyppyreihin, mutta rytmi oli sellainen että osuin kolmanteen vastamäkeen. Siitä on monta kymmentä vuotta, mutta muistan edelleen miten kivulias tapahtuma se oli. Ja selkä on paskana edelleen. En tiedä johtuiko tuosta, mutta hyvin mahdollista.
Lämpömittarin lukema. Voe b..
Ok. Taitaa etelässä olla kevät alkamassa.
Marawinter plussa meni puhki [emoji24]
Ainoo syy noitten laittamiseen oli se, ettei mee ikinä puhki. Voe bergele.
Lähetetty minun GM1903 laitteesta Tapatalkilla
^Outoa, ootko jo kattonu mikä aiheutti puhkeamisen.
Voe bergele, ilmeisesti käyttäjälähtöinen vika. Sisuri oli ihan ihmeellisessä laskoksessa ja siinä pikku vekki. Oikeen kokonen sisuri kyllä, joten en oikeen tiedä miten oon onnistunut. Kestikin satoja kilsoja tuollaisena. Tommin kokemuksista poiketen tuo 26x2.0 MW lähti pois ja meni paikoilleen varsin kevyellä jumpalla. Nyt on Dunlop-venttiilillä kumi, kun ei ollut muutakaan käden ulottuvilla [emoji16]
^Seuraavan kerran sitten sisärengas paremmalla onnella sisään. Minulla ei ole kertaakaan Schwalben paremmin pistosuojatut renkaat puhjenneet. Pitäisikö vielä koputtaa puuta?:)
Noin kamalia kumeja ei oo mitään muuta syytä pitää, kun oletus puhkeamattomuudesta. Jos tossa ois ollu päälikumi puhki, niin tiiä mitä bergelettä sitä ois tehnyt. Jos ois kahdet dynamokiekot, niin rakentelisin ghettotubelekset tuohon työmatkakonkeliin, kun juuri mikään ei oo niin hanurista kun flätti työmatkalla. Tai oikeestaa flätti missään ikinä.
Furious Fred sisurilla on muuten semmonen yhdistelmä, että ei ollu itellä muuta kun jatkuvaa voe bergelettä! [emoji23]