Olen. Ei ollut sitä mitä tilasin. Ututtaa, kun fillari on jo toista viikkoa tämän takia käyttökelvottomana. Montakohan viikkoa lisää.
Printable View
Olen. Ei ollut sitä mitä tilasin. Ututtaa, kun fillari on jo toista viikkoa tämän takia käyttökelvottomana. Montakohan viikkoa lisää.
Joo pari. Mutta eilen maahan saapuneelle "pikakirjeelle" ei ole tapahtunut 26 tuntiin mitn... Tosipika.
^ se on vain Suomeen pika, sen jälkeen ei enää. Joskus paketti tulee USA:sta 6 päivässä, mutta Helsinki-Vantaalta Pirkkalaan onkin 10 päivän matka, tosin usein tulee jo parissa päivässä ( tullaan heti kun se ilmoitus näkyy seurannassa, usein olen saanut paketin jo kun kirje tullattavasta lähetyksestä tulee )
Mutta kysymys PayPalin käyttäjille, onko teillä muuttunut se ilmoitus maksusta suomenkieliseksi. Kun se on aina ollut "Receipt for your payment", niin tuntuu ihan oudolta "Kuitti PayPal-maksuistasi", kuitissa on kyllä kaikki kuten pitääkin ja nyt myös myyjän nimi ( ennen oli vain paypal-osoite), mutta melkein liian paljon kaikkea informaatiota, kun ei tarttisi kun ostoksen summa ja postikulut.
Tänään aamulla käyty vastaanottamassa 3 pientä pakettia.
Lähden kohta vastaanottamaan. Pariin tulostimeen mustetta.
Kyllä. Wiggleltä tuli taas paketti, joka sisälsi ajopaitaa ja shortseja.
pitkästä aikaa 2 pakettia :)
Ilmeisesti olen, koska posti-tyttö soitti, että saako jättää ovelle, vai noudatko itse toimipisteestä? Hienoa, aloitteellista toimintaa!
Kohtapuoliin menen noutamaan 3 pakettia, ja Liutun kuski tuo yhden.
Koko ajan niitä nyt DHL kiikuttaa. Jostain Eteläamerikkalaisen joen mukaan nimetystä paikasta tulee tieteokoneen palikoita (emoa, virtaa,prossua, muistia jne ja Saksanmaalta näköjään jotain päälle pantavaa fillarillekin.
3 pakettia, 1 iso ja 2 pientä.
WiFe ilmoitti töihin lähtiessään että itse kun töistä kotiudun, kuulemma vastaanotan rappusilta sisälle 90kg kissanhiekkaa. Saa omat rakkaat karvaperseet taas jonkun aikaa käydä tortulla ilman että hiekka loppuu.
Kävin hakeen pakettia, ja siellä oli toinenkin kuulemma pitkään ollu noutamatta. Olin seuraillut väärällä tunnuksella, eikä mitään saapumisilmoitusta ollu tullu. Hyvä että postilaiset jo tunnistaa mun ja mun paketit.
En, ja nyt tarttee kiukutella ebaylle. Kiinanpaketti eksynyt matkalla.
Kylläpäti kyllä! Wigglestä tuli yläviiden geelejä ja urheilujuomajauheita.
En ole. Tilasin amatsoonin kirjakaupasta iv ritilät kun tarpeeksi isoja ei löytynyt järkevään hintaan suomen maasta. On se prkl kun on hidasta vaikka olevinaan joku muuailman kärki verkkokauppa alusta.
Eilen 2 pakettia, tänään hain yhden. Huomenna saattaisi tulla nahkee iso paketti...
Lauantaina tilaamani kirja oli iltapäivällä noudettavissa töihin mennessä.
MH haastaa Postin aika tiukasti.
:D no kyllä, iso nahkee paketti vastaanottettu. Ja kaksi pientä.
Juu olen. Se ärrän myyjä sai mut ostamaan jäätelöpuikon ku olivat euroviiskyt....grrr, senkin hyväkäs koska kalorit :D
Ärsyttävän-kakkosen paketti olisi K-kaupassa odottelemassa
Palaututin vaelluskengät sisältäneen paketin eilen, 99pv tilauksen jälkeen syykoodilla väärä koko.
Paketteja on tullut – älyttömästi, nuista aina jaksa.
Mutta, viimeviikollapa lähetin yhen siviilipaketin.
Toimipisteen DIY paikassa ihmettelin, jotta lähetyslaput loppu. Kun kyselin sellaista, niin ei nykyisin käytetä, vastaanottaja kirjataan suoraan pakettiin. Totesin hämmentyneenä hö ja aloin tehdä lähtöä tiskiltä takasin kotio, jotta tussilla tai jotain sitten vaaditut kirjaukset paketin kupeeseen. Toimipisteen täti oivalsi nopsasti naamaltani aikeeni ja tulosti tiskin uumenista pari blankoa osoitetarraa ja kyseli jotta tarttenko?
Hitto, kaikki vuodet olen merkinnyt nämä tiedot pakettiin ja ihmetellyt, mikä ihmeen takia pakettiin pitää vielä liimata päälle se virallinen lappu – sehän maksaa aivan sikana. Nyt ovat näköjään oivaltaneet saman asian itekki :)
Käytäntö muuttui vuoden alusta jo.
Jos kirjoitat ite nimi-osoitetiedot ja puhelinnumeron, paketti menee vähän edullisemmin kuin että kirjoitat sellaisen postin lipukkeen. Valitettavasti kotimaan maksikirje on poistunut, aiemmin se oli kätevä.
Ulkomaille lähettäminen on kallista! jos haluaa seurantakoodin; Italiaan 31.5e ja USA:han 43euroa ( paketti alle 2kg) Mutta samoin kun ed. kirjoita sellainen selkee nimi-osoitelipuke ite, postin työntekijä tulostaa siihen lisäpaperit. Lähetyksen arvon voi laittaa vaikka 20usd, se saattaa auttaa vastaanottajaa ( tai sitten ei, riippuu tullivirkailijasta).
No tuli ilmoitukset 2 paketista ( toinen näistä nahkee), käyn hakeen huomenna aamulenkin yhteydessä.
Käytäntö muuttui vuoden alusta jo.
Jos kirjoitat ite nimi-osoitetiedot ja puhelinnumeron, paketti menee vähän edullisemmin kuin että kirjoitat sellaisen postin lipukkeen. Valitettavasti kotimaan maksikirje on poistunut, aiemmin se oli kätevä.
Ulkomaille lähettäminen on kallista! jos haluaa seurantakoodin; Italiaan 31.5e ja USA:han 43euroa ( paketti alle 2kg) Mutta samoin kun ed. kirjoita sellainen selkee nimi-osoitelipuke ite, postin työntekijä tulostaa siihen lisäpaperit. Lähetyksen arvon voi laittaa vaikka 20usd, se saattaa auttaa vastaanottajaa ( tai sitten ei, riippuu tullivirkailijasta).
No tuli ilmoitukset 2 paketista ( toinen näistä nahkee), käyn hakeen huomenna aamulenkin yhteydessä.
Äsken tuotiin 4 pakettia, yksi iso ja 3 pienempää.
oho, 2 pakettia tullut. Kävin vastaanottamassa ne äskön.
Kyllä olen. Päivässä paketti Italiasta Suomeen. Hyvä DHL!
Hemmetti, kuittasin vahingossa vastaanotetuksi Alin lähettämän USB-C kaapelin, vaikka se on vielä matkalla. Ja joku Lii Luu laitto heti postiin arvostelupyynnön.
Kääntyyköhän se paketti nyt takasi? :seko:
^ ei käänny.
Tavallaan vielä....tuli Puolustusvoimien juhlapostimerkit- ensipäivänkuori, sekä kaloja- ensipäivänkuori, ja kaloja myös irtopostimerkkeinä.
Paketti haettu. äh, pari pakettia oli yritetty luovuttaa ja ilmoitus jätetty että voi noutaa Postista klo 14 jälkeen, mutta ei ne siellä ollu vielä. Maanantaina kuulemma vasta.
^ Kisulla taitaa olla tavaratalo?:seko:
Ja se asuu nukkekodissa, joka naksuu
^ ei ole. Tämä on vanha rötiskö, vanha arvoton rötiskö. Listoja irti vähän joka puolelta, sitä sun tätä siellä sun täällä. Joku sisustussuunnittelija jos näkisi niin saisi halvauksen. En ole myöskään yhtään innokas siivoomaan.
Mutta ei tämä asunto napsu, vaan yläkerran asunto! Onneksi kaverilta sain joululahjaksi ison kunnollisen vasaran, sillä on nyt ollu käyttöä.
Vastaanotettu 3 pakettia, esimerkiksi 2 nahkeeta muhkeeta tyynyä.
Pari pakettia olisi tänäänkin tulossa...harmi vaan että nahkeet mukit on joutunu Mexicoon! Nahkee kassi ja pyyhe tulossa...
edit: kyllä, nahkee tote bag ja vielä nahkeempi pyyhe tuli :D erityisesti pyyhe on ihana, ei raski käyttää....
edit2: missäs se Liuttu logistiikan paketti on, tuli tekstiviestiä että paketti tulee mutta eipä ole tullu...höh, kohta täällä menee ulko-ovi lukkoon.
2 pakettia ois matkalla mutta toinen kääntyi takasi ku oli 2 päivää lunastamattomana. Toinen on tilapäisesti viivastynyt. Postilla taitaa olla järjestelmät sekasi