Alkujaan tämän lähetti
mutanaama
Et nyt ole ymmärtänyt asian olennaisinta ydintä: kaksi viivaa polulla ei automaattisesti ole mikään aluevaltaus. Ei ole mikään yllätys, ettei yksikään hiihtäjä ole missään vaiheessa tajunnut tätä.
"Kaikki mulle heti nyt" ja se mikä auttaa muita, on multa pois. Metsään mahtuu mainiosti niin koirankusettajat, lumikenkätallaajat, muuten vaan tallaajat, maastopyöräilijät ja poluilla lampsivat lapsiperheet. Mutta anna saatana olla, jos mun hiihtouralle tulet ramppaamaan, niin saat sauvasta.
Kerran eksyin maastolenkiltä pellon reunaan, ja yhtäkkiä huomasin olevani keskellä latuja ja lähdin ajamaan luullakseni niiltä pois latujen välissä. Kuuntelin kun takaa alkoi kuulumaan lähenevää puhetta ja kirosin ittekseni, että olin tullut laduille pyöräilemään. Niin nää hiihtäjät vaan totes, että aja vaan edellä, kun sulla on niin hyvät valot. Ja vaikka kuinka ajoin täysiä niin nää rupatteli kun oli kiva ajella yksityisesti valaistulla radalla. Että ei kai ne pelkästään vittuilleessan sitä sanonu ja mäkin koitin selittää etten tänne ihan tarkoituksella tullu, mutta kun paluumatka ja väsy...