Ostaisinko illaksi Coca-Colaa vai Brew Dog - Fake Lager
Printable View
Ostaisinko illaksi Coca-Colaa vai Brew Dog - Fake Lager
Tarvitsisinko mä hiilaristongan.
Lähdenko huomenaamulla vesisateeseen ajamaan/hiihtämään/porraskävelemään vai kellariin traineria ulvottamaan? Lähdenkö sunnuntaina ajamaan/hiihtämään/porraskävelemään vai spinningiin? Vai jäänkö rötköttämään viikonlopuksi ja kutsun sitä palauttavaksi lepojaksoksi?
Moneltako kotimaiselta fillarikaupalta pyydän Cannondale caadx disc -pyörästä tarjouksen....
Ragley Mmmbop, OnOne 456 EVO 2 vai joku muu? Runkosetti vai koko pyörä? Käytettyäkin tarjolla...
... eilen ulkovarastossa käydessä olin jo viittä vaille valmis nostamaan vanhemman maantiepyörän ja trainerin olkkariin , kun kelit meni niin jäätikölle ettei reenistä oikeen tule mitään , kun saa jännätä tuota liukasta :o Sain kuitenkin maltettua mieleni ja kävin ajamassa ulkolenkkiä, joka olikin aamusta ihan ok liikenteen ollessa melkein nollassa jolloin pystyi ajamaan "autokaistalla" :p Tänään pitää harkita asiaa uudestaan, kun töitten jälkeen käy ajamassa klv reittiä .. :p
Pyytäisikö vielä kolmannenkin mielipiteen :seko:
XX1 kampisetti vai ei, kun 28 piikkinen olisi hyvä ja etuvaihtajaa ei tule:seko:
Tarvitsenko todellakin todellakin koneen nimeltä Vitamix???? Kyseistä laitetta on ylistetty kasvisruokailijoiden blogeissa..mm. Chocochili on laitteen hintansa veroiseksi todennut...
Uudet kitkat autoon vielä tälle kaudelle vai ei :seko:
Siirtyisikö polkimissa Shimanon leiristä Crank Brothersiin? Mallet DH palvelisi aika kivasti myös "tennareilla".
Ei tarttis työmatkalle/kaupunkireissulle nykiä klossikenkiä jalkaan.
Kohtuu kalliit kyllä...
Pitäisikö se maantielläkin paremmin kulkeva yleispyörä hankkia?
Hyvin vakava ratkaisu väliaikaiseen vitutukseen.
Heittää sykemittari elektroniikkajätelaatikkoon
Päivittäiskö maasturiin jarrut vai koittaisko vielä säätää/asentaa paikallaanolevia hayes mx-2:a ??? hmm... Bikediscount tarjoais kohtuullisen olosta settiä 99,90€ hintaan iliman levyjä joita on omasta takaa jo kolmessa kiekkosetissä 160mm kokosina .. Jos on paremman hila suhteen omaavaa tiedossa niin saapi infota joko tähän lainaten tahi privana ...
Sramin XX1 kammet ja Rotorin 32t QX1 ratas. Saapa nähä riittääkö vääntö 32 - 36 välityksellä kovimpiin mäkiin.
Juu vai ei?
Juu voitti ja hyvä niin, taas tuli endorphiinipöhnä.
Yhteen fillariin vois vaihtaa jo kesäkumit alle...
Schwalben Kojakit näyttäs varmaan tykeiltä työmatka-maasturi-tykissä kesällä. Eli Kojakkeja harkitsen.
Vaihdanko mä Marathon Winterit Durano Plussiin?
Mitään järkeä enää jyrryyttää kun tiet ovat sulia ja sitäpaitsi yöpakkasten ja aikaisten lenkkien varalle on toisilla vanteilla Winterit. Toisaalta voisinhan mä ajaa niillä Wintereilläkin, se olisi laiskan miehen ratkaisu ja sitäpaitsi jos mä vaihdan käy kuitenkin niin että tulee takatalvi ja juuri sellaiset kelit joilla Wintereillä ei haluaisi ajaa...
:seko: uskaltaisko vaiko ei ! Nostaa rospuuttomaantiepyörän jo ulkovarastosta huomista maantielenkkiä varten :p Jos nostan niin todennäköisyys räntäsateelle kasvaa ~200% .. taidankin pitää vielä yön yli pimennossa :rolleyes::rolleyes:
Kesä tulossa ja yksikään karderoopissa (suomeksi vaatekaappi) olevista ajopaidoista ei mahdu ilman vaseliinia ylle. Vähemmän oluenjuontia vai pidempiä fillarilenkkejä? Kolmen sekunnin harkinnan jälkeen voin todeta: pitkät lenkit on loppujen lopuksi aika mukavia. :) (Kunhan tämän saa selitettyä jotenkin keholleen :seko:).
Uusia paitoja.
ammatinvaihto
Illalla harkitsin nyt aamulla pyörällä töihin lähtöä mutta puhelin oli keskellä yötä eri mieltä asiasta ja sääjumala myös sit aamulla näköjään --> lämpimällä autolla siis.
Offtopic: Missä kesä? Joo, harvoin maaliskuussa vielä kesä mutta hei comoon, lauantaina sai fiilistellä jo lenkillä kuivilla teillä oikein. Nyt sit lunta taas vaakatasossa tulee... STNA! Jotain rajaa pitäs olla näissä keleissä sentään.
Pääradan varrelta työmatkatuubilla ytimeen. Vielä yöllä mopoa säädin, jotta viimosena työpäivänä voisi poistua edes miten itse haluaa, tuonen lullalla kohti epäonnettaren suosiota! Enpä tiedä, minä vastaan luonnonvoimat. Ehkä mä juoksen himaan.
Koenigsegg One:1 -auto.
Tai hetkonen, lompakkoon vilkaisun jälkeen poistan tuotteen vielä ostoskorista... :o
Toisaalta, ei kait tuommosta mopoa viittis edes ajaa. Kiihtyyvyyskin vain 20 sekuntia. Eikös kovat tykit kiihdy neljään viiteen sekuntiin. Tällä menee 20. :(
No, 0-400. Odottelen että juutuben "london arab supercars" hakusanoilla antaa edes jotain kivaa nähtävää pian... :)
Yoko ;n Hiihto hanskat hienot käy pyöräilyyniin mainiosti. alesta tietty :)
Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla
Mun kaikki mopot ottaa helposti nollasta jopa tuntiin, sama oli hyrrissä ja lähtö nopeus oli kovempi ku monella mopolla, ekat puol-metriä.
Haluttais hirveästi ostaa tuo fillaritorilla oleva täysjäykkä Skandaali mutta mitä hemmettiä minä sillä teen.
Harkitsin vakavasti ajamaan lahtemista, harkitsin liian kauan, sade ehti ennen mua.
Taidan harkita verojen valmistelua seuraavaksi.
Painonnostokenkien hankkimista. No enpä olisi ikinä uskonut, että tässä sitä vielä ollaan. :D
Titskucrossari on entistä houkuttelevampi kun tsekkasi Karen fillarin... Hmmm...
^on se jonossa, mutta ei ny ihan kiireellisin homma :)