Säädin vessanpöntön täyttölaitteen valumattomaksi
Printable View
Säädin vessanpöntön täyttölaitteen valumattomaksi
mökötin yhden pekoninpalan takia jota en saanu, "äijä" syö aina kaiken pekonin mikä saatavilla
Mykkäkoulu ja mököttäminen on neitiä :DLainaus:
Alkujaan tämän lähetti westside
Heräsin vasta nyt..... Tais olla jotain lievää univelkaa?
no mutta en viitannutkaan niihin, pääpointtina oli se että tosissani suutuin yhen pekoninpalan takiaLainaus:
Alkujaan tämän lähetti Rolle
Korvasin lenkin jälkeisen palautusjuoman ranskalaisilla ja nakeilla.
Ajoin polkupyörällä metsässä!
Seitsemän tuntia vartijan voimankäyttökoulutusta raudoitus+kaasun käyttö+teleskooppipamppu koulutus.Opettaja näytti miten tehdään ja minä perässä näytin että miten se käytännön elämässä toimii...Kumma juttu ope oli vähän nyrpeenä:p
Otin selästäni haavatyynyn pois ilman että huusin AI!!!.
Purin, puhdistin ja kokosin Briggs & Strattonin kaasarin ja nyt äijä haisee niin bensalle, että ;)
Mitäs kaasariremonttia AM tekee? Mikä ja missä kiinni?
Hmmm...mitä äijää olen tänään tehnyt?
No kaadoin yhden suojatien merkkitolpan jalkakäytävällä autolla kun se tuli mun ajolinjan eteen :D
Neitiselitys vastaavalle olisi että se tolppa jäi peilissä katveeseen ja peruutin sen vahingossa kumoon...peruutusvauhti oli reipas :D
P.S. Taittuu maihin muuten uskomattoman helposti sellainen metallinen n. 2,5 m korkea tolppa missä liikennemerkit on kiinni :rolleyes:
Autossa osui sopivasti pakoputken ulostuloon ja vain vähän puskuriin jälkiä juuri jättämättä :cool:
Joo, vastuuttomia tuollaiset peruutuslinjalle hiipivät liikennemerkkitolpat, nimim. "kokemusta on". Kyllä pitäisi poliisin järjestää kunnon kurikampanja tuollaisille... :D
Jumaleissön - jätkä on kaahannu autolla jalkakäytävällä!! Ja sit meille pyöräilijöille auotaan päätä...Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Tuomas
Äijäilin autokaupassa - kysyin tehoista.
läksytin koirankusettajan joka oli pyörätiellä
Istutin kukkia.
Pesin fillarin polttomoottorikäyttöisellä painepesurilla, jonka tankkasin bensalla jossa oli kaksitahtiöljyä seassa.
Kuuntelin Scorpionsia täysillä ulko-ovi auki...
Kai muistit huolellisesti ruiskuttaa navat, keskiön ja ohjainlaakerin puhtaaksi?Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti YT
Vain keskiön, kun se menee nyt vaihtoon.Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti dt
Ompelin ompelukoneella!
Penkkipunnerusta yli sadalla kilolla:p
Tämmösellä tänään "päristelin"
http://www.pevomuc.de/100-Cadillac/P.../60svart03.jpg
Ei sama mutta vastaava. Oli se kyllä hienoa. :p
Tuon pitäisi kyllä "höpistä" eikä "päristä"
Selätin kukkoilemaan pyrkivän urosbokserin ja 'purin' sitä kaulasta kauheasti äristen.
Nyt meni väärään topicciin :rolleyes:Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Zarni
poljettava malli on mummoa
sik-sak-singer on neitiä
En inahtanutkaan kun rokotettiin.
Söin raa'an naudansisäfilepihvin, nam!
Katsoin Valentino Rossin kotikaupungissa, Tavuliassa, Barcelonan
motoGP:n osakilpailun.
Otin kiinni vapaa-ajallani etsintäkuulutetun moninkertaisen vankilakundin joka toissayönä raiskasi naapurini,jouduin odottamaan poliiseja 30 minuuttia...
aika näästiä!Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Karhu67
Näästiä??? Miulle täysin outo sana:seko:Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti dt
näästi=nasty=jotai.../ tässä tapauksessa "äijää"Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti Karhu67
Olen touhunnut puoli päivää pattinkikasan kimpussa josta kurkkii silloin tällöin isohko käärme. Todennäköisesti kylläkin rantasellainen. Mielenkiintoista joka tapauksessa kun perhana ei suostu kaikkoamaan millään vaikka kuin moottorisaha huutaa vaan aina kun nostan puita kasasta häntä vilahtaa jossain.
Niin, ja ajoin mönkijällä 25km/h bilteman sähkövinssin yli kun kiinnikkeet petti mut se ei nyt ole kovin "äijää"...
Purjehtinut yhtäjaksoisesti 33h ja risat, hieman epätodellinen olo ja keinuttaakin enemmän kuin sunnuntaisin keskimäärin.... :)
ei purjehtiminen oo äijää, siellä tulee vaa väsyny olo ku ei oo mitään tekemistä, välillä skuuttaa tai jotai mutta se o muuten niin boring. Kilpapurjehdus on jo jotain, oon menossa lauantaina. Missäpäin muuten purjehdit?Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti munamangeli
No juurikin kilpapurjehdusta toi oli: Espoo-Suursaari race. Matkaa kerty yhteensä n.230 mailia (kryssiä menomatka)... :)Lainaus:
Alkujaan tämän lähetti westside
edittii: ja juuri toi matka siitä teki omalta osaltani äijää, pisimpiä stinttejä mitä olen nukkumatta vetäny!
mä oon menossa träskö runt kisaanLainaus:
Alkujaan tämän lähetti munamangeli
Ajoin moottoripyörällä :)