Yo! Hyvin sopis tuo olohuoneen sisustukseen. Mutta siinä pitää olla pyörä kanssa? Millanen?
Printable View
Yo! Hyvin sopis tuo olohuoneen sisustukseen. Mutta siinä pitää olla pyörä kanssa? Millanen?
http://www.fahrrad.de/images/Rennrad...hi-ML3-med.jpgLainaus:
Originally posted by YT:
Tai tällanen:
http://www.bianchiusa.com/typo3temp/d7c87bde66.jpg
Tai mikä tahansa pyörä, jossa on luja runko.
Tuli vain mieleen, että yltääköhän 622/26" kummi hinkkaamaan trackin jarrulieriötä? Näyttäis tuo biltema-tuote - samoin itselläni oleva laite - olevan tarkoitettu lähinnä 700/28" kiekoille.
Mutta tuolla Bianchilla kyllä hiki irtoaa! Onko tuo muuten se mikä Hannulla on? Hieno fillari! Eikä tuo maasturikaan hullummalta näytä. Tuommoisen kun sais ens syksyn luontoretkille...
Vai onko se tämä?
http://www.bianchiusa.com/typo3temp/d22047f98b.jpg
Tacxin voi säätää eri kokoisille renkaille. Tästä Bilteman mallista en tiedä.
Eivät kehota täällä nämä keskustelijat laittamaan hiilikuituista värkkiä kiinni Tacxiin. Runko ei kuulemma kestä, joten alumiini tai teräs on parasta. Vaikka en minä oikein usko, että näin olisi.
Alumiinirunkojahan ovat kuulemma rikkoneet.
Tuo Karin kuva on Bainchi Xl Carbon Luna eli valkoista hiilikuitua, joten sitäkään en stationarihäkkyrään ripustaisi.
Uskallahankohan mä laittaa omaa teräs-bianchiani tollaseen vempeleeseen jos satun ostamaan tollasen?
Minkäslaisen rungon/pyörän Hannu on ripustanut laitteeseen?
Eilen tuli taas vähän takapakkia minun liikuntaharrastuksille---> solisluun ja olkapään välinen jänne paukahti poikki :( , mutta lääkärin mukaan 1-3 viikkoo ja rupee olemaan parantunut...Päivittäin pitää tietysti "kantosidettä" pitää ja antaa kylmähoitoa ja jotain "parantavaa" geeliä.
Kyllä juuri teräsrunko kestää ja kyllä muutkin jos ei kovasti putkelta sotke. Itselläni on alumiinirunkoinen kilpapyörä niikuin tuolta em.linkistä näkyy jos oikein tarkasti katsoo. ;)
Yo! Ei mun alumiiniswingi kestä tuota hommoo.
Oliskohan kukaan lähdössä rauhalliselle Sunnuntai hiihtolenkille ?
Olen varmaankin tulossa, mutta en tiedä mihin aikaan! Ja pitää nyt katsoa keli, jos ei hyvä niin voi sulkkis kiinnostaa enemmän. Jos tulen, niin ehkä klo. 12.00.
Oliskohan Sunnuntaina Tahkolle lähtijöitä?
Meinattiin lähteä halssilta ja käydä kääntymässä
Tahkolla.
Lähtö noin 9 aikaan Siilistä
Pahus, ehdin eilen sopia muuta menoa. Olisin ilman muuta lähtenyt mukaan. Alkaa kyllästyttää aina nämä samat 'Pataskin'- lenkit! Vaihtelu varmaan virkistäisi...
Mikäs on Simon vointi? Hiihto ei varmaankaan vielä kiinnosta, enempää kuin ju-juitsukaan? Fillarilla voit luultavasti ajella.
YT:lle!
Vieläkö on nastat nokian kumeissa kiinni vai oletko joutunut hankkimaan levykantaruuvit niiden tilalle? Itse olen ajellut vain lumipolanteisia syrjäteitä joten kaikki nastat ovat tallella.
Yo! Kaikki nastat tallella.
Henki hyvä ja kunto kova. Kipuja ei enää ole olkapäässä ja käsi liikkuu ihan "normaalisti". Maanantaina tulee omalta lääkäriltä lopullinen tuomio (ammutaanko aamunkoitteessa vai ei). Pitää vaan toivoa ettei kirurgisiin toimenpiteisiin tarvitsisi turvautua.
Kyllä niin Ju-jutsu kuin hiihtokin kiinnostaa, mutta nytten sitä vasta tajuaa minkälaista huumetta liikunta on kun sitä ei voi "käyttää".
Kyllä fillaroimaan pystyisi, mutta en ole viittinyt lähteä, yritän parannella mahd. hyvin ja nopeasti.
Käytiin Tahkolla ladut hyässä kunnossa
Kahteen viikkoon ensimmäinen lenkiksi kutsuttava liikuntasuoritus tuli just tehtyä: n.9km/55min juoksu/hölkkä , ae että miten mahottoman hyvä olo on tuas ruumiissa :D
Yo! Siitä se taas lähtee [img]smile.gif[/img]
Minä kävellä lompsin puoltoista tuntia.
Kävin pitkästä aikaa taas Pataskilla 'luistelemassa'! Ristiselkä sanoi viime lauantaina taas vaihteeksi 'poks'! Kumma kyllä, luistelua se kesti aikansa kunnes 'polttoaineen' loppuessa asento luultavasti muuttui selälle epäedulliseksi, aiheuttaen väsymyksen lisäksi tutun kivun tunteen!
Terveisiä Penalle ja perheelle upeasta Pulkkasafarista! Noita olisi mieluista nähdä täällä ' synkeässä Suomessa ' enemmänkin! ;)
Minäkin kävin luistelemassa. 3 tuntia ja 15 minuuttia. Ehkä jotain 45 kilometriä!
Hyvä keli. Juomaa kului neljä termoksellesta, yksi voileipä ja kaksi myslipatukkaa.
Ensi sunnuntaina voisi ottaa uusiksi, mutta ei taida löytyä kavereita jotka uskaltaisivat yhtä hiljaa hiihtää. ;)
Minäkin kävin pertsalla hiihtämässä 3 tuntia ja 43 minuuttia.
Tosi hyvä keli.
Ensi Sunnuntaina voisi ot........... ;) ;) ;) ;)
Minnäin kävin hiihtämässä n. 20000 sydämenlyönnin verran.
Eli pari tiimaa?
No mutta HUH HUH 4 minuttia 20 sekkaa per kilometri.Lainaus:
Originally posted by hannupulkkinen:
Minäkin kävin luistelemassa. 3 tuntia ja 15 minuuttia. Ehkä jotain 45 kilometriä!
Hyvä keli. Juomaa kului neljä termoksellesta, yksi voileipä ja kaksi myslipatukkaa.
Ensi sunnuntaina voisi ottaa uusiksi, mutta ei taida löytyä kavereita jotka uskaltaisivat yhtä hiljaa hiihtää. ;)
Menikö ihan PEEE KOOOLLa ?? ;)
Keskipulssi oli 137 eli PK-vauhtia oli. Voi olla, että oikea matka oli pari kolme kilsaa vähemmän.
Wassua kyllä lykin lähes koko matkan. Kaksi kertaa Kumpusen ja Hamulan lenkki. Kumpusen lenkki on 12,5 kilsaa Huvikummusta ja sama aika meni Hamulan lenkilläkin kun kävin välillä Pataskin päällä. Hamulassa en käynyt sorakuopan pohjalla, mutta crossimonuntun kautta kyllä. No rittävästi oli kyllä matkaa mulle.
Moi!
Jokos rupeaa Siilinjärven suunnalla olemaan pyörät viritettyinä ja valmiina kesää varten? Kohtahan ne asfaltit sulaa ja pääsee baanalle! (no ehkä vielä pari kk.)
Innolla odotan yhteislenkkejä siellä suunnalla, kun täältä etelä-savosta tullaan visiitille. (soppii tännekin tulla ajelemmaan)
Saadaan porukalla intervallitreenejäkin aikaiseksi. ;)
-Tuomas
Kyllä kalusto on iskukunnossa heti kun vain pääsee baanalle 'nautiskelemaan'! Ja ainakin kaverit ovat kunnossa, ( mikäli noihin hurjiin treenimatkoihin ja -aikoihin on luottaminen! :D )
Huhtikuun alkupuolella olen eka maantielenkit ajellut. Samoihin aikoihin voi luistella jäällä aivan mahtavissa keleissä! Se on vaan niin paljon säistä kiinni! :confused: Joskus kun ei luonnistu oikein kumpikaan!
Olishan se tosi mukavaa kun saatais 'uutta verta' porukkaan. Täällä kun ei muutenkaan ole ylettömästi maantie-fillaristeja. Ihan hyvältä kuulostaa nuo intevallitreenit, vai mitä kaverit? ;) Sykemittarit voi sit varmaan 'unohtaa' kotiin? :rolleyes:
Raili lähetti terveisiä, että tämän talven hiihdot on hänen osaltaan hiihdetty! :confused: Kädestä, josta reilut puolitoista vuotta sitten katkesi kyynär- ja värttinäluu on jälleen toinen ( kyynärluu? ) poikki! :mad:
Myö vasta haaveillaan sulista teistä, jos sitäkään. Mutta eihän se niin kauhean kaukana ole: ajoin viime keväänä ekan lenkin 15.4. ja ensimmäisen lenkin tosi hyvällä aurinkoisella ilmalla 17.4. Aikaisemminkin olisi voinut ajaa. Siihen olisi noin 2,5kk.
Kesää odotellessa...
Jep! Hiiteen ne värkit. PK-lenkit täällä ainakin ajetaan niin, että alku niin kovaa kuin kulkee ja loppu taas niin kovaa kuin pääsee. :DLainaus:
Originally posted by kon-ciocc:
Sykemittarit voi sit varmaan 'unohtaa' kotiin? :rolleyes:
Intervalliajot sitten vähän kovempaa. http://community.the-underdogs.org/smiley/happy/lol.gif
Ei vaan. Spinningit on kyllä menny sitten just tolleen.
Pyörä on kyllä kunnossa, kun vaan sais ittesä kuntoon ;)
Tosi hyvälle kuullostaapi noi intervallitreenit...
Oiskohan viikonloppuna hiihtämään lähtijöitä?
Lähteekö joku minun kanssani huhti toukokuun vaihteessa Frankfurt Hahniin eli Moseliin noin kymmen päivän maantiepyöräkeikalle.
Matkat noin 50 euroa Rayanairilla.
Pyörä saman verran ja
hotelli 50 euroa yö/huone eli 25 eueroa per hemmo. Jos olisi vaikka 10 yötä niin reissun hinta olisi siin about 350 eukkoa eli ilmanen. Kotonakin menee enemmän. Moselin maastot ovat haasteellisia ja Taunusvuoristo on vierellä jos viinimäet eivät riitä? Voisi siinä tonnin vaikka ajella hissuksiin.
Ois tosi mukava lähtee ajelemaan,mutta kun tämä hemmetin opiskelu haittaa harrastusta :(
Minä yritän tässä viikon verran vielä ottaa "rennosti", ens viikonloppuna pitäs kaksi päivää harrastaa ju-jutusua nääsvillessä.
Huomenna vois kyllä käydä heti aamusta vähän maastopyörää ulkoiluttamassa.
Minä voisin lähteä, mutta jatkaisin tuolta Hahnilta vielä jatkoyhteydellä Gironaan, Lancen treenimaisemiin.(taas)
Ottaisin vielä ajankohdaksi maaliskuun, niin ehtisin vielä kotia kevään alkukeleille. Ai niin ja tulee halvemmaksi kuin Saksa, vaikka lisänä n. 30e lentoihin + 50e pyörään. Gironassa majoitus hotellissa 25e/yö aamupalalla. Täyshoidolla viikko kaikkiaan n. 300e. ;)
Maaliskuu sopis mullekin paremmin. Tosin Saksassakin on ajokelpoisia päällysteteitä ja lämpöäkin huuhtikuussa ihan mukavasti... . Espanja on ehkä Maaliskuussa mielekkäämpi kohde? Mutta olen ilman muuta mukana aina kun pyöräilystä on kyse! ;)
Mulle kävis viikko 10, mutta onko se teille liian aikanen ja riittäskö teille 7 päivää???
Taitaa korkeuserot Gironassa olla vain liian kovat minulle ja päälleni. Mennään sinne syksyllä kun koivet ovat tottuneet. Pääsiäisen aika on yksi mahdollisuus ja vapunaika toinen. Vikko 9 taitaa olla liian aikaisin ainakin minulle.
Mosel on myös viiniseutua ja kiinnostaa siksi minua.
Netistä on vain vaikeata löytää tiekuvia ja Tourissa on vain Moselin läpiajojuttu. Kuvien mukaan sieltäkin löytyy kyllä mäkeä ja myös tasaista, jota Gironasta on vaikeampi löytää.
Voisi se viikko riittää tai perjantaita lauantaihin. Silloin jäisi 7 päivää aikaa ajaa.
[ 29.01.2005, 17:20: Viestiä muokkasi: hannupulkkinen ]
Hahn
Tarkoititko näihin maisemiin, Hannu?
[ 29.01.2005, 17:06: Viestiä muokkasi: kon-ciocc ]
Joo!
Täältä löytyvät myös kaikki tiet ja välimatkatkin
map24
Kiitti Kari!
[ 29.01.2005, 17:09: Viestiä muokkasi: hannupulkkinen ]
Kävin Kumpunen- Hamula lenkin pertsalla ja aikaa meni 1,50. Eli vauhti oli paljon hitaampaa kuin luistellen viime sunnuntaina mutta pulssit olivat korkeammalla. Keli ei ollut kaksinen. On tuo pertsa jotenkin teknisempää kuin luistelu varsinkin ylämäissä. Pitää hypätä todella kunnolla sukselle niin, että pitää ja sitä ei tahdo kunto kestää.
Kyllä melkein nyt maistuu luistelu mukavammalta, mutta voi se siitä johtua että luistelua on tullut vähän enemmän tehdtyksi. Viime talvena oli toisinpäin. Onko kellään muuten campan keskiöavainta?
Tänään oli kyllä aika tikkunen keli hiiheltiin myös sama lenkki toisen Hannun kaa
Olen menossa Huomenna Tahkolle hiintelemään.