M mallin päivämäärä fontti suureni. Oikein hyvä päivitys todelliseen tarpeeseen. :)
Printable View
M mallin päivämäärä fontti suureni. Oikein hyvä päivitys todelliseen tarpeeseen. :)
Hmmm, eipä ole vielä päivitystä tullut.
Mun Vantage V päivittyi eilen.
Uutuutena tuli mm. "Serene" hengitysharjoitus - 3min hengittelyä sisään ja ulos... :O
Onko joku keksinyt miten saa päälle tuon uuden "Constant backlight setting for training" -ominaisuuden? Yritin katsella kellon asetuksia ja Polar Flow:n asetuksia, mutta en onnistunut tuohon liittyvää asetusta löytämään. Kello Vantage V.
Olikos muita tuota jatkuvan sykkeen seurannan vain yöaikaan päälle käyttäjiä? Näyttää Flowssa myös päivän alimman ja ylimmän sykkeen eli ei mene päältä automaattisesti.
Asetuksissa pystyy asettamaan aloitusajan, milloin tuo sykkeenseuranta alkaa, muttei lopetusaikaa. Mikäs tuon seurannan päättää? Ei ainakaan herätys.
En ole tuota asetusta koittanut, mutta entäs jos herättyään painaa punaista nappia "uni välilehden" kohdalla ? Eli ilmoittaa heränneensä niin lopettaisiko tuo mittauksen, tai sitten siinä on rehti bugi lipsahtanut mukaan.
Hitto, miten tuo yöllinen sykkeenseuranta vie akkua: toissapäivänä päivityksen yhteydessä täyteen, eilen illalla 55% ja nyt näyttää 16%.
36 tuntia ja melkein tyhjiin. Taitaa olla jotain vikaa, vikaa, vikaa...
Kokeillaan reset ja palautusta, tälläisenä käyttökelvoton.
Nyt kun tässä viimeisimmässä ohjelmistopäivityksessä Vantageen tuli tuo "Nightly Recharge" -toiminto, niin se näyttää korvanneen vanhan uniajan näytön kellossa. Ilmeisesti tuo uusi "Sleep Plus Stages" sitten myös jotenkin korvaa vanhaa uniajan näyttöä, mutta tätäkään ei vissiin näy suoraan kellosta vaan ainoastaan Flow-palvelusta. Kysymys siis kuuluu, että näkeekö kellosta jatkossa mitenkään viimeimmän uniajan määrää? Kun luen Polarin ohjeita, niin ehkä se on niin, että kun tuo Nightly Recharge joskus herää henkiin, niin siitä ehkä näkee myös viimeisimmän yön unen määrän.
Polarin viimeisimpään päivitykseen liittyvät ohjeet löytyvät siis täältä:
https://support.polar.com/en/updates...rmware-updates
Ok, kiitos tiedosta. Näin se varmaan tulee toimimaan Vantagessakin. Kello sanoo, että vaatii kolmen yön unitiedot, että alkaa tuo Nightly recharge jotain näyttämään. Tosin minun viimeaikaisilla yöunilla saattaa kestää aika tovin ennenkuin alkaa mitään näyttämään.
Muistaakseni näytti kyllä jo ensimmäisen yön jälkeen yön unistatsit, mutta tuon kolme yötä se kerää dataa ennenkuin alkaa kertoa, mikä ANS:n ja unen tila oli verrattuna omaan aikaisempaan tasoosi.
Uni tiedot näkyy kyllä heti sieltä. Punaista nappia ”uni näytöllä” -> selaa alaspäin -> unen tiedot -> avaa ja sitten lukemaan.
Selvä. Minulla ei näy mitään, mutta johtunee vaan siitä, että en ole viime aikoina saanut nukuttua niin pitkiä yöunia, että tulisi uniseurannan vaatima 4 h unta täyteen. Tähän mennessä lokakuussa yksi yö, jolloin uni rekisteröitynyt, samoin syyskuussa yksi yli 4 h yöuni. Eiköhän sitä dataakin ala taas näkymään kun joskus saa taas nukuttua kunnolla.
Mulla tuo ei kyllä edes huomaa onko heränny jos makoilee ja yrittää nukahtaa uudestaan.
M430 kyl hokas
Ootko kokeillut tuollaisena päivänä katsoa myöhemmin sitä heräämis aikaa ?
itselläni se hoksaa vastaavassa tilanteessa heräämisen, mutta samalla jos katsot kelloa se ei sitä näytä vaan vasta myöhemmin. Oura sormukseen tuota on tullut verrattua ja melko lähelle on osunut nukahtamis ja heräämis ajat. Nyt päivityksen jälkeen tullut hengitystiheys laskenta on osunut kahtena ensimmäisenä yönä myös Ouraan verrattuna melkein samaan.
Juu. Se laittaa heräämis ajaksi sen ku nousee sängystä
Oma VV tuntuu nopeutuneen huomattavasti päivityksen myötä. Niin koskatusnäyttöä/nappeja käyttäessä kuin synkronoidessakin. Hienoa Polar! Akku tai tarkemmin virran kulutus tuntuu äkkiseltään pysyneen samana, eli ei pienintäkään valittamista.
Mites tuo nightly recharge pitäs toimia. 3 yötä nyt mittailtu mutta palautumistilaa en näe missää
Juu, tämä taitaa olla useammallakin ongelmana, unitiedot hävinneet. Mulla Flow sovellus näyttää päivän aktiivisuus -sivulla viime yölle 9 tuntia unta, mutta unenseuranta (Sleep Plus Stages) tyhjää. Samoin Nightly Recharge ei sano mitään, ei edes että pitäisi olla kolmen yön seuranta takana.
Minulla alkoi tänään näkyä nightly recharge. Very poor. :)