Olen, kiitos kysymästä.
Printable View
Olen, kiitos kysymästä.
En, kiitos kysymästä
Pari Kiinanlamppua tuli postilaatikkoon.
Haettu yksi eilen tullattu paketti ( nukke + asuja). Ja kuskattu se pyörällä kammottavan jäistä kelviä pitkin kotiin.
Rouvalle nasahti juuri puhelimeen saapumisilmoitus.
Mutta nyt ei pääse :(
i-parcel sais pikkuhiljaa toimittaa... maanantaista asti ollut jo suomessa.
Juu, kotona odottaa Mukluk laatikosta nostoa ja kovaa ajoa. Osaa se postikin vielä toimia nopeasti, paketti lähti eilen iltapäivällä Turusta.
No prkl.
Tuli paketti kuistille sillä aikaa kun piipahdin Keravalla nastakumiostoksilla.
Pitää vissiin laittaa torille ilmo joutilaista piikkinakkeroista.
Upsi oli luvannu toimittaa paketin Lupinelta tänään muttei oo näkyny
Tilasin kuulokkeet kotimaisesta nettikaupasta keskiviikkona; olivat postinlokerossa torstaina. Aluksin olin hämmästynyt näin nopeasta toimituksesta, mutta….niinhänsen pitäisi ollakin, että kotimaan paketit perillä seuraavana päivänä.
Pitääkö nykyään olla iloisesti yllättynyt, jos jokin toimii kuten senpitääkin?
Haettu 2 pikkupakettia ( nuken tarviketta) ja kuljetuksessa vastaanottajalle on yksi nukke ( juuri se jonka asu tuli).
Isompi erä paketteja tullee sitten joulun jälkeen....eivät ehtineet jouluksi mutta saapa availla paketteja ensi(kin) viikolla...
Kaksi pakettia vastaanotettu, hååååå.
Tällä viikolla tuli:
harvinainen teräsrunkonen cyclo Hollannista
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...98431629f2.jpg
44cm leveetä tankoa uuteen Inflite CF SLXään. Saa lisää kontrollia.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...65b5aa8b24.jpg
Aliexpressistä tilatut commutointivalot
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...ecbf92a0bf.jpg
Ens vuonna sitten lisää [emoji6]
Noi odotti kuistilla kun tulin himaan. Tai no Capo odotti sisällä[emoji2] https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...f349d254d4.jpg
Lähetetty minun F5321 laitteesta Tapatalkilla
^Pumi. .
Ei ole tullut
ja se on kyllä kuori, ei paketti
Kyllä. Pyöräkaupan joulupukki oli pukeutunut DHL:n lähetiksi. Ovela valepuku.
Olen vastaanottanut vaikka kuinka paljo paketteja :D
Tekstrari tuli, että noudossa olisi. En ole varma haluanko lähteä käymään postissa vielä tällä viikolla. Viime viikolla meni melkein puoli tuntia jonottaessa.
Vastaanotettu kaksi (nukke)pakettia. Kaksi tullattu eilen, odottelen tuossa tietoa yhdestä paketista koska olisi tullattavissa...jaha, nyt on.
WiFe oli vastaanottanut kerrankin MINUN paketin. Yleensä minä käyn hakee WiFen paketteja niska vääränä "ärrältä". Kuulemma ilmanpuhdistimen suodattimia mitä tilasin muutaman zipaleen varalle. Alle -50% hintaan Guntheriltä mitä tämän rakkaan kotimaan hinta olis ollut.
Tuossa tuo pöydällä möllöttää. 20 kpl LEDejä kun keittiössä on kuulemma liian hämärää (jo yli puolet katon halogeeneista sammunut lopullisesti). Emäntä ohjeisti suorittamaan korjausliikkeen ja minäpoikahan tottelen! No, noin kuudenkymmenen muistutuksen jälkeen mutta kuitenkin.
Jeps. Ameriikasta tuli auton sivupeiliin uus akkuna.
Kaksikin ootti tallilla kun tulin kaupasta, Bike24 ja Amazon.de joka tulikin nopeammin kuin seuranta lupas. Posti tietenkin hoiti enkä ny ymmärrä miksi sitä haukutaan.
Ja yllättäen Vauden Qimsa softshellhousut on oikein istuvat
Käyty hakeen (nukke)paketti, toista odottelen tuotavaksi. Äh, iso paketti ei ehtiny, on Tampereella lajiteltu. Muutama paketti on vielä Helsingin ulkomaanterminaalissa...
Vastaanotettu 2 pakettia ( tai yhdessä on kaksi sisällä) pahus, olisi ollut noudettavissa jo 29.12 mutta netin seuranta kertoi että paketti on vasta lajiteltu Tampereella. Normaalia pakettitavaraani, nukkeja ja nukenvaatetta.
Kiinanpojan paketin hivuttautuminen kohti olinpaikkaani on kestänyt toista kuukautta. Seurannan mukaan se on postissa, postin mukaan sitä on yritetty toimittaa. En tosin tiedä minne. Nyt se kai pitäisi hakea postista, mutta päksi ei löydy kiinankoodilla, eikä posti ole toimittanut mulle lappua, josta selviäisi täkäläinen vastine. Huomenna ehkä.
Mitäpä vielä?
Olen. DPD/I-Logistics oli tutusti särkenyt paketin, mutta ei pahasti.