Minä voisin polkasta kahtelemaan meininkejä. Puolen viijen jälkeen jos tästä Klaukkalasta lähden sinne polkemaan, niin viijeksi lienen paikalla. Nol4NolNol Viiv2Viis Nol1Kuus jos tulee muutoksia suunnitelmiin.
Printable View
Minä voisin polkasta kahtelemaan meininkejä. Puolen viijen jälkeen jos tästä Klaukkalasta lähden sinne polkemaan, niin viijeksi lienen paikalla. Nol4NolNol Viiv2Viis Nol1Kuus jos tulee muutoksia suunnitelmiin.
Juu, hyvin ehtii, viimeksi ajelin cittariin tasan vartin.
Ai klaukkalassakin ajetaan.. Tai oonhan mä siellä joskus käynnytkin. Muistaakseni. Tekis mieli tulla mukaan, mutta emmä millään ehdi klo 17:sta. Kotona Haagassa klo 16.30 ja sitten koira lenkille> Harmi. Kovat ajohalut tällähetkelle..
Lenkin keskisyke 112 :), kerrankin malttoi ajella rauhallisesti.
Lepposa rinki oli. Kiitos mutis ja odottakaa seurasta.
Loppuviikosta voisin olla iltalenkkiseuraa vailla. Taikka sunnuntaina aamusta. Johonkin päin Klaukkalasta.
Tänään tuli fillarikeijuiltua tuolla haikalan pohjoispuolella muutama tunti. Kovaa ajoa, niin saa polut auki.
Legsa, hihkase ajoissa niin lähden pykälään ja voin houkutella tuon meidän juniorinkin mukaan jos passaa. Esim vesitorni, sähkölaitos mahdollisesti tai sitten tuonne peltojen taakse ellet ole siellä jo pörrännyt (hakkuut ainakin osin hajoittanut reitit).
Mulla on huominen vapaa ja Perjantai ja Lauantai noin neljään duunia, eli siinä on mun aikarajoitteet. Sunnuntaina iltavuoro. Eli ihan miten sun ja junnun aikataulut menee sopivasti. Tällit tori/tarjoustalo/haikalan pellon silta ja siitä sitten johonkin.
Muutamia polkuja täällä on, mutta ei mitenkään hurjan paljoo. Käyttäjiä on sen verran vähän, että tahtovat mennä nekin vähät umpeen. Ihan tässä palstalla on pikkasen työläs selostaa missä polkuja on. Helpointa on tulla joskus mukaan kimppalenkille tai sitten nuuhia itsekseen.
Muutamia täkyjä voisi olla Numlahden valtatie, Hyypiänmäen maisemapolku, Sudentullinmäen mopobaana ja Teponkallion kierros. Noit on siis summittaisia polkujen alkukohtia, muualtakin reiteille toki pääsee. Ja muitakin polkuja on, mutta kaipa noillakin alkuun pääsee.
Jep! Pitää lyöttäytyä mukaan jossain vaiheessa.
Eilen sain uuden pyörän ja olihan se käytävä kokeilemassa vielä illalla kasaamisen ja säätöjen jälkeen. Sairaan hieno peli ja nyt huomasi että on pyöriä ja PYÖRIÄ. Olen todella tyytyväinen hankintaan.
Alla muuten kuva mistä kohdin pääsee Lepsämässä sinne metsäpolulle josta puhuin.
http://images.tapatalk-cdn.com/15/07...9deb4bebe6.jpg
Aattelin anella huomiseksi ajovapaata, kun sää ennuste on aika sopiva. Jos vaikka kävis ajamassa Valkjärven ympäri. Mikäli herättää kiinnostusta, niin koitetaan soveltaa sopivaa aikaa. Samalla vois vaikka kaataa heinät Aittakalliontien jatkeelta. Siin on semmonen puoli kilsaa liki tukossa. Parhaassa kohdassa musta ei tainnu näkyä hiustupsuakaan:rolleyes:. Siin oli kyl pakko jalkautua.
Kuulostaa hyvältä. Mun pitää olla klo 17oo kotona. Aamulla/päivällä sopii siis mulle.
Lähtö vois olla Kuonomäentien ja Kiilakiventien risteyksestä. Sopisiko klo 10, ei tuu takaraja heti vastaan.
Sovitaan näin, klo 10 paikalla.
Mennään sillai et kaikki pysyy mukana letkassa
Meni ryöt uusiksi huomiselle ja sunnutaille, niin ei taida päivälenkille keretä. Huomenna ehkä illalla hieman rullailemaan omaan tahtiin.
Kiitokset Kapulle ja Odottakaalle lenkkiseurasta. Pahoittelut yht'äkkisestä poistumisesta. Oltiin niin lähellä kotiovea, että oli parempi siinä lopettaa lenkki.
Kiitokset täältä myös Antille ja Kapulle. Se peltoon maastoutuminen tuntuu vieläkin ;-)
Ittelläki huomasin pari nirhaumaa vatsan seudulla. Ilmeisesti siinä oja "ylitys" tilanteesa tullu missä soittokellokin hajos. Kaikinpuolin siis hyvä lenkki =)
Jaa, mä ku aattelin että sä lähit viä vetään sakkolenkurat Haikalan maastoissa ;)
Mutta juu, kiitos molemmille, ihan kiva lenkura siitä tuli. Ja tämän kesän mittakaavassa jopa kohtuukuivassa maastossa. Eiks se oppiminen oo nopeinta, ku vetää välillä mukavuusalueen ulkopuolella. Nyt sitä taisi tulla harrastettua. Hyvä ettei tullut kummallekkaan mitään isompia traumoja.
Karmiva muuten tallensi tämmösen jäljen. Tohon on helppo lisätä Hyypiänmäkee, Numlahtee, Haikalaa tai Vesitorninmäkee, jos lenkki uhkaa muuten jäädä lyhyeksi.
Torstainan voitaisiin taas vetää syväojalla hyvin rauhallinen nöösilenkki, vaikkei teistä nyt enää nööseiksi olekaan. Juurakkoa ja loivia alamäkiä. Polvisyndit jalkaan jos on. :)
Mihis vuorokaudenaikaan meinasit? Ite oon nyt lomalla, mut rouvalla vielä töitä. Mun pitäis olla klo 17oo kotosalla. Imatralla sit seuraavan kerran jos ei torstaina ehi.
Mä poloinen joudun raatamaan päivisin että iltaan menis
Jos vaikka kello 18:00 ja max pari tuntia.
Ketju on kaput, mut jos kerkeen hakee uuven ja vaihtaa, ni tuun mukaan puuskuttamaan.
Samalla jos sais sulta Mutis ne polkimet¿
Ja heti komento takas. Röis kuuteen, joten ei kykenekkää.