^eväät kelpaa oikein hyvin.
Printable View
^eväät kelpaa oikein hyvin.
@Jost. samma pää kesät talvet, vasta himassa tuli mieleen että miten saat fillarilla LKn kulkemaan duunista himaan. olisin tietty voinut sen sulle heittää Jäkeenkin:o.
autolla TJn länsipuolta Jäkeen tullessa näin kotkan, kyllä varikset näyttää pikkulinnuilta sen rinnalla, komea näky. piti oikein pysäyttää auto ja katsella sitä.
Nou hätä, joudun Pe pyörähtämään siellä autolla joka tapauksessa. Noukin sen sitten kyytiin.
^eväät ok
Tänään ajettiin ihme sumussa Sepon kanssa. Enpä muista tuollaista keliä hetkeen. Juuret oli pirullisen liukkaat.
http://aijaa.com/img/t/00853/13600435.t.jpg
^eväät ok.
Paitsi feta. joku saa mun fetat. tapelkaa.
^Mä voin vaihtaa punajuuret fetaan:)
Meinasko kukaan lähteä liukastelemaan aamulla? Kyyti Kuusikselle lähtee huomenna 14.40 Jäkestä. Tuomas ja Javal ilmoittautuneet kyytiin kaks vielä mahtus. Kannattaa ottaa mukaan uikkarit, pyyhe ja jotkut miehekkäät tossut joilla voi hipsutella savusaunalle ja uimaan, kovikset kävelee avojaloin.Minä varmaankin käyn ajelemassa aamupäivällä jonkunmoisen lenkin, lähden kyllä tuolla täysjäykällä sinkulalla, jotta tulee täydellinen kurjuuden maksimointi!
Kovasti tekisi mieli rauhallista pyöräilyä, kun viime ajat on olleet yhtä työntekoa (nytkin perjantaina klo kuusi jatkuu) ja märän ankeuden ihmettelyä. Aamulla täytynee vilkaista säätä ja päätös saattaakin hyvinkin ollakin tullakin lenkillekin, tai ei sittenkään.
En pääse aamulla. Siitä en ole varma teenkö jonku hätäsen saunalenkin myöh kävellen, juosten tai fillaroiden. Mistä tuo 14.40 kuljetus lähtee. Ajaako se lahdentielle haarajoen aseman kautta?
Mulla jäänee aamulenkki väliin perhevelvoitteiden vuoksi.
Ilmaannun Jost teille ennen 14:40.
Mä ja Tonip aiotaan lähteä Kuusijärven ja Sipoonkorven maastoihin huomenna siten, että oltaneen puolenpäivän jälkeen Kuusijärven parkkiksella. Siitä lenkille ja tullaan saunomaan, kun räntäsateesta on takaisin löydetty - siinäpä illaksi yhteishenkeä kohottavaa puuhaa, kun etsitte meidät, jos ei ala saunomaan kuulua.
Mites se saunominen suoritetaan? Kun tullaan väsyneinä lenkiltä, ja haetaan kamat autolta, niin mennäänkö vaan siihen majan tiskille ja maksetaan saunamaksu? Oliko siellä monta saunaa - olisi mukava jo tuossa kohtaa kohdata tuttuja...
Niin, ja mukaan saa tulla. Mitään takeita ei ole siitä, millainen kierros siitä tulee, mutta eiköhän siinä itsensä saunomiskuntoon saa.
Me tähdätään sinne kolmeksi.Sitten alkaa sen päivänen saunominen ja MTB Järvenpään avovesiuinti skabat. Altaan mitta on muuten 25 m joten käännösten on syytä olla kunnossa.
Fiduiks män mun aikataulut, sauna jää väliin. Onko sulla Timbe joku kyyti tiedossa? Rouvan juna on Jäkessä ~1618, siinä vaihtuis lapsenhoitovuoro. Jos sulla on kyyti tiedossa tai olet joka tapauksessa menossa autolla, voisin loisia kyydin?
Rouva voi tarvittaessa nakata meidät, mutta ei kuulemma kauhean mielellään lähtis...
Mä lähden ertsi omalla autolla. Saat kyydin. En ihan tarkkaan muista kotisi sijaintia. Mistä noukin?
Onneksi olkoon Seppo.
Jukka H päivittää puhelinnumerolistan.
Jatkot Uunossa kohta.
Harkittu: Sunnuntailenkit Valtsun pihasta klo1000.
Tuli Uunoiltua muutaman oluen verran, Sepolle onnittelut.
Puhelinnumerolistapäivitys silleen taas että listalle halukkaat lähettäkää mulle yv:nä etunimi ja numero, lähetän sit päivitetyn listan ao henkilöille. Jos muutoksia numeroissa ym. niin yv:tä niin korjaillaan ne nyt samalla. Viikon verran aikaa, sit laittelen menemään.
Tänään lähtö kaupalta klo 10, ainakin minulla.
Ja kiitos Jostille pikkujoulujen järkkäämisestä. Nyt sitten vaan toteuttamaan kaikki hienot suunnitelmat, liippa taskussa kohti Hyvinkäätä, Espanjaa ja Erwinin ja Jostin kotikontuja Pohjois-Karjalaan.
Hyvä Timbe! Nyt olis järkevä aika lenkille, vaan en silti pääse. Eilisen lenkin jäljiltä on vielä varusteet märkiä, ja muita selityksiä...
Kiitos pikkujouluista - järjestäjälle ja myös osallistujille!
LK on Kelliksellä, vielä kiiltelee väärässä osoitteessa.
Kiitti josti eilisestä! Hauskaa oli. Feta oli jees, sipulirenkaat ei, oliivit eiei.vatta tuli niin täyteen että juominen meinasi estyä! Onnea Seppo!
Eilinen adventure(sekoilu)saksanhirvellä http://www.sports-tracker.com/#/work...b0fe11e6416f96
Kiitos kaikille mukavasta seurasta! Olisko Hyvinkää ajelu itsenäisyyspäivänä paikallaan, jos säät on suotuisat? Ajopaidasta laitan kuvaa lähiviikkoina.Onnea vielä Sepolle!
^Kiitos eilisestä! Hyvinkää lauantaina käy hyvin.
Ja onnittelut Sepolle!
Hyvä Seppo, kansa vaatii sitten perinteistä kuvaa LKn uudesta kotipaikasta. :)
kasarin viivaa kun tutkii tarkemmin ei voi kun ihmetellä mihin nopeuksiin Laatumerkillä pääsee poluttomassa maastossa (tai sitten mä en tunne tämän seudun polkuja ollenkaan).
mä kävin tänään kattomassa miltä talvi näyttää, Janakkalan takamettissä oli yllättävästi lunta, Hämeenlinnan ympäristössä ei ollenkaan.
Joo, onnittelut Sepolle!!!!!!
Tiistaina aamulla innokkaita poluille pyörimään lähtijöitä? Ajatus oli ajaa pk lenkkiä 3h klo. 0845-> hautausmaan parkkikselta. Jäykkäperällä ajattelin lenkin heittää.
Jahas, mistäs moinen kunnia, kiitoksia nyt vaan.
Oletteko ajatelleet ajella lauantaina Hyvinkäälle vai Hyvinkäällä, voisin olla mukana kanssa.
Onnea Sepolle, ja palkinto on noudettavissa lähiaikoina Kellokoskelta, tai tuodakin voin. Laita vaikka yv:tä.
Hei ja huomio kaikki Järvenpään alueen maastopyöräilijät! Olen alkanut valmistamaan kaverini kanssa etuhaarukkaan kiinnitettäviä kevyitä lokasuojia sekä satulan taakse kiinnitettäviä pikalokasuojia. JJ-lokarin lokasuojia voi tilata numerosta 040 7454651. Hinta/ lokasuoja 8€. Värivaihtoehtoja saatavilla useita eri värejä ja myös läpinäkyvä. (Huom! Vastaavanlaisia lokareita Hi5bikes:sta10€->)
T. JJ-lokarin pojat.
^^Tarkoitus olisi mennä autolla Rajamäelle ja siitä lähtö.Loppuviikon keleistä riippuen, Sääksin kiertoa ja jonkun matkaa 7-veljestä.Olisko La aamuna lähtö autolla klo 9 Jäkestä?
^Mielenkiintoinen tuo Forecan sääennuste: lauantaina plussaa ja runsasta räntä- ja ehkä vesisadetta, sunnuntaina -7 ja poutaa. Eli just nyt näyttäisi että sunnuntai olisi kivempi retkipäivä, mutta tässähän on vielä päiviä. Lähinnä ajattelin, että voiko retki olla sunnuntaina, jos sää parempi.
^No eiköhän tuo ehdi muutua aika moneen kertaan, ja ehkä se räntäsade voisi sopia itsenäisyyspäivän ajon teemaan.Su ei käy mulle.
Valehtelematta tänään akselilla Lemmenlaakso-Käsisberget-Flisberget hitaimmat maastokohdat olivat pikitietä.