Aloitin katsomista mutta tuli muuta menoa kesken”team setup”-kohtauksen niin jäi siihen. Tuskin jaksaa jatkaa tuota enää kun siinä vaiheessakin oli jo klisee-mittari täynnä.
Printable View
Rapuelokuva oli mulla Netflixin katselulistalle laitettu, mutta uskon raatia ja poistin.
Dirty wet holes..
Mites se The Adam Project, Reynoldsin uusi? Kovasti tyrkytyksessä.
Hummerin katsoin oikeasti, kuten myös ex machinan. Näin töllötarjonnnasta rytminkäännössä, epäsosiaalisina aikoina saattaa jopa löytää oikeaakin tarjontaa.
Olen aina halunnut tietää mikä tämä "Arabian Lawrence"-elokuva on. Hyvät, Pahat ja Rumat tuli toiselta kanavalta mutta sen olen nähny monta kertaa.
En kyllä ymmärtänyt yhtään mitään, ensin tää Lawrence näköjään kuvitteli olevansa jonkinlainen Jeesus? sitten sai "otsalohkodementian" useampaankin kertaan..
Olisin toivonu jotenkin erityisempää loppua kun että autokuski toteaa että "vihdoinkin kotimatkalla, Sir"
^ just, se olikin Merry Christmas Mr. Lawrence josta olin kiinnostunut , tunnusmusiikki oli hieno ja odottelin sitä tuon Arabianin loppuun. Ihan eri jutut, paitsi toi Lawrence- nimi.
No, en ole pitkään aikaan katsellut telkkaria ihan vaan istun ja katson, aina on ollut jotain muuta tekemistä samalla esim. kutoa.
Katsoin sen Sicario kakkosen. Jotenkin hölmö olo jäi, ihan kuin halpa kopio ykkösestä ja loppuratkaisu aika tökerö.
En tykkänyt.
Hieman tempokisun elokuva-arvostelun antaman sytykkeen ansiosta katsoin vihdoin "Arabian Lawrencen" jota jostain kumman syystä (tai ei ainakaan sen paremmista syistä kuin että David Leanin elokuvat eivät ole kovin kiinnostavia olleet tai ettei Peter O'Toole todellakaan kuulu suosikkinäyttelijöihini) olin onnistunut välsttelemään.
Olihan se juuri niin tavallaan ansiokas kuin useissa äänestyksissä parhaista brittiläisistä elokuvista menestyneen leffan voi odottaa olevan mutta silti niin huono kuin tuommoisen useilla Oscareilla palkitun eeppisen historiallisen draamaelokuvan voi pelätä olevan. Ihan katsottava se silti oli - ja kun hyväksyi valitun tyylilajin ja ohjaajan käsialan, niin olihan se ajoittain jopa nautittavaa katsottavaa.
Will Smith/Robbie Margot: Focus. Ihan viihdyttävä huijarileffa
Viime aikoina tsekattu Areenan dokkarifestivaalin satoa:
- Punkkisota
- Gunda
- Janet Jacksonin nännigate
The Power of the Dog
Täähän voitti parhaan ohjaajan oscarin joten sen vuoksi emmin katselun aloittamista. Kuvittelen että nää kriitikoiden ym. palkitsemat ei oo mun makuun.
Liki lopetin katselun kun (mielestäni) eka puolen tunnin jälkeen leffassa ei kummemmin toimintaa, jatkoin kuitenkin. Uskon että tämä ei olisi saanut oscaria
10 vuotta sitten, eikä pelkästään naisohjaajan vuoksi. Yllättävä elokuva ja kuten hesarin arvostelussa (siinä 55 tuumaa) mun 37 tuumanen teevee ei antanut elokuvan
hienoille luontokuvauksille oikeaa arvoa ja olipa myös yllättävä loppu.
Heat, tuhannes kerta varmaan mutta aina löytyy jotain uutta.
The Batman. Ihan ok, aika synkkää meinikiä.
Batmanni. Ihan ok leffa, ei tullu kelloa katottua sen vajaan 3 tunnin aikana mitä se kesti.
Lähetetty minun JSN-L21 laitteesta Tapatalkilla
Hytti numero 6. Hieno elokuva.
Kävin katsomassa pojan kanssa viime viikonloppuna biisoni mafian mchelper beKing. Ihan tukemis mielessä. Leffaa ei nyt voi ehkä arvostella perinteisin arvioin mutta ei voi muuta kuin hattua jätkille nostaa. Ja kyllähän se välillä nauratti kun kaivoi henkisen mopopojan esille.
Isä. https://www.imdb.com/title/tt10272386/
Anthony Hopkins on Oscarinsa tuosta ansainnut. Vaikuttava ja hieno elokuva oli.
13 tuntia: Benghazin salaiset sotilaat
Eilen illalla Pretty Woman sadannen kerran - vaimon suosikkileffa. Lähdin kyllä kesken nukkumaan.
Top Gun Maverick. Vuoden sankarikiintiö täytetty, mutta oli komeaa katsottavaa, upeasti tehty!
https://m.imdb.com/video/vi632472089...f_=tt_pr_ov_vi
Tuosta Benghazista vielä. Piti katsoa se toiseen kertaan heti perään, kun vuokratunteja oli kerta jäljellä.
Jotenkin se jäi päähän pyörimään, kun mietti että koko ajan jossain päin Ukrainaa on vastaava tilanne päälle. Hyökkääjä painaa päälle ja hammasta purren puolustaudutaan, eikä ole tietoa apujoukoista. Byrokraatit kokouksissa miettii että onko nyt soveliasta lähettää apua vai ei.
Jos tykkää näistä moderneista "sotaelokuvista" niin suosittelen. Minusta ne henkilöhahmot on keskimääräistä paremmin onnistuneet ja dialogi ihan uskottavaa.
stalingrad vuodelta 2013, ei näin, kaikessa on enemmän aukkoja kuin taloissa.
Nyt en kyllä tajunnut yhtään?
^näyttely, ideat ja ihan kaikki on vain surkeaa ja epärealistista. päärooleilla on saarrettunakin aina puhtaat kuteet ja puhtainakin pysyy..varmaan. joo.
Kaikki ne manööverit on mahdollisia, mystisiä roistovaltioita joilla on 5g hävittäjiä on olemassa. Nykyään mäkin ajan motskarilla takki auki ja raybanit päässä. Mutta yksi juttu siinä oli epätodellista, sellainen kuumaa yksinhuoltaja, jolla on Porsche, baari, purjevene ja okt (oliko meren rannalla?), on taruolento, niinkuin joulupukki tai halpa asianajaja.
la piel que habito, tietyllä tapaa tyylikäs.