^^ja ainakin OKO tekee litkuja moneen käyttöön: https://oko.com/collections/4x4-van
Printable View
^^ja ainakin OKO tekee litkuja moneen käyttöön: https://oko.com/collections/4x4-van
^Kiitos! Tuota täytyy tutkailla tarkemmin. Kun auto on lähinnä kaupunki käytössä niin harvemmiten tulee ylitettyä tuota 80km/h vauhtia.
^mä suosin kerralla kuntoon-tyylisiä ratkaisuja jesarilla korjaamisen sijaan -jesarilla kiusa jää, kunnolla tehdessä kiusa poistuu ja elämä jatkuu.
^Yleensä samaa mutta tuon kohdalla panostus täysin turhaa. 2 x rengas setti arvokkaampi kuin koko auto.
^Juu, huomasin mutta onneksi löytyy pienempiäkin pakkauksia. Tietääkö millä nimikkeellä kulkee työkalu jolla saa auton venttiilistä "sielun" irti?
^soul reaver?
Ei hyvä prse. Voisiko tuolle sankarille antaa taas muutaman kuukauden jäähyä?
^^https://www.amazon.com/Slime-20178-V...1&sr=8-17&th=1
Siis jokin tuon kaltainen...
No eiköhän se ole ihan vaan se sielunavaaja.
Mutta itse olen sitä mieltä, että jos autossa vanteet on niin paskassa kunnossa, että ei ilmat pysy renkaissa, niin vanteet vaihtoon. Käytettyjä vannesarjoja saa alle satasella ja kumien vaihto siihen lisäksi max. satkun.
Litkut ei kuulu auton renkaisiin tieliikenteessä muutoin kun hätätilanteessa ja on yksinkertaisesti typerää alkaa kikkailemaan auton renkaissa niiden kanssa, se on vaan turhaa tekohengitystä.
Joo voitaisiinko jo palata aiheeseen, eiks kellään olis ongelmia?
^^Vanteet ei ole niin "paskassa" kunnossa, tyhjenee hiljalleen ja tekohengitystähän tässä haetaan kun.
Jack, voidaan kyllä, kaikki info saavutettu, sorry!
Aiheeseen liittyen käytän okonin litkua , litran pullo kympin paikkeilla . Saa lähirautakaupasta , ainoa miinus ettei saa suoraan venasta , on sen verran paksua tavaraa vaikka lanttaakin . Ja pullossa olevan letkun päässä on kiinni avain millä auton venan sielun saa pois .
Tuli tuossa kesällä ostettua Peaty's teippirulla XXL:stä, kun puolison gravelia muutin tubelessiksi. On kyllä sitten niin surkeaa tavaraa, etten suosittele kenellekään. Aluksi piti jonkun viikon, kunnes alkoi vuotamaan. Renkaan irroittaessa selvisi syykin, teippi niin ohutta että oli painunut pinnan rei'istä syvälle montulle ja ympärystät rypylle jolloin ei enää pitänyt. Muutenkin läpinäkyvästä teipistä erottui isoja alueita, joissa litku oli päässyt teipin ja vanteen väliin. Kehät tuli puhdistettua hyvin jarruputsilla ennen teippaamista, joten mistään rasvajäämistäkään ei ollut kyse. Ekan aukaisun jälkeen heitin sisärenkaat paikalleen kun ei parempaakaan teippiä juuri siihen hätään ollut. Tänään sitten aloitin teippaamaan uusiksi Stanseilla. Noita Peaty'seja irroittaessa teippi kyllä irtosi iloisesti, mutta kaikki liima jäi kehiin kiinni, ei irronnut kunnolla Bräkleenilläkään, pitää huomenna hakea ksyleeniä ja hankailla sillä. Älkää sortuko ostamaan tuota.
Onko jollakulla kokemuksia Deaneasyn tubeless-tulpista?
Mun kohdallani yleisin syy huonosti tiivistyvään renkaaseen on liian pieni litkun määrä. Valmistajien annoisteluohjeet ovat ehkä hyviä jo valmiiksi täysin pitävään.