Linkin Park - Leave Out All The Rest
Printable View
Linkin Park - Leave Out All The Rest
David Coverdale - The Last Note of Freedom
Setämusiikkilinja jatkuu:
Mark Knopfler: Privateering
Billy Talent: Rusted From The Rain...
http://www.youtube.com/watch?v=s_RxLPypq4E
Maanantaina särkee pää,Kaikki ääliöt mua rääkkää.Tulis edes kohta tiistai;Johan äijä hymyilee.Ei keskiviikko mene.Torstai ei etene.Perjantai on jäänyt kalloon.Silloin kaupungilla haisen,Sieltä isken hirveen naisen.On samantekevääMikä tauti siitä jää.Tänään mä vedän nahat.Tänään juon kaikki rahat.Tänään mun täytyy pahatNaaraat kaataa.Maanantaina perjantaita haudon.Viiden päivän putki taas,Pomon naamakin mua raastaa.Nyt vielä toisten hyväks raadan,Joskus muutan kohtalon.Vaikka nyt vituttaa,Huominen helpottaa,Kun perjantai on jäänyt kalloon.
Soundgarden: King Animal [stream]
(jösses, täähän on hyvä! Pitää ostaa heti)
Leningrad Cowboys - Pretty Fly (For A White Guy)
http://www.youtube.com/watch?v=hrGW8...eature=related
Korn: Word Up!
Procol Harum: Live With The Edmonton Symphony Orchestra
Yksi parhaita rockbändin ja sinfonikkojen yhteistuotoksia, levytetty vuonna 1973. Iso kuorokin antaa lisäpotkua paikka paikoin. Hienosti remasteroitu.
Disco Ensemble - Life Of Crime
Nickelback: When We Stand Together...
Olen kuunnellut liikkuessa i-luurista Genesiksen vanhoja levytyksiä, siis ajalta, jolloin Peter Gabriel vielä bändissä vaikutti. Kestäneet aikaa todella hyvin.
Harmaja - Vajoan
Nits: Alankomaat
Stam1na - Puolikas Ihminen
Wigwam: Nuclear Nightclub
Kaikki kunnia Jukka Gustavsonille ja Pekka Pohjolalle, mutta tykkään kyllä tästä Wigwamin myöhemmästä kevytprogekokoonpanosta enemmän. Voi noita nuoruuden kultaisia päiviä!
Peer Günt: Years On The Road...
Queensryche - Retail Therapy
David Sylvian: The Banality of Evil
Helloween: Future World
Pretty Maids: Future World
Jackson Browne: Late For The Sky
Koko lailla täydellinen levy, minun mielestäni. David Lindley soittaa liukukitaroita ja viulua ylimaallisen hienosti.
Ehkä parhaimpia - Running on empty saattaa olla vieläkin parempi, herkempi. Hyvää on :)
Koneeseen Wakeman: Return to the centre of the earth. Progettaa...
>Fjälle
Taidankin pistää Running On Emptyn seuraavaksi soimaan, sekin nimittäin löytyy tuolta iPodilta. Ihokarvat nousevat joka kerran pystyyn, kun Load Outin pianotaustan sekaan alkaa hiipiä muita instrumentteja ja lopulta tulevat rummut, ja biisi kääntyy Stayksi.
Pink Floyd: Comfortably Numb...
Tarttui Foylesista aika levypino matkaan. Nyt koekuunnellaan "The rough guide to the music of Scandinavia" -levyltä Valravn: Kelling. Kiva levy kaiken kaikkiaan :)
Ozzy Osbourne: Bark At The Moon @Radio Rock...
Lapsuuden suosikkeja: Mika ja Turkka Mali.
Lyyli ei ennää kirjoita.
Ry Cooder: Showtime
Rässiä töllöstä
Marjo Leinonen: Harva meistä on rautaa. Rautainen tulkinta!
Bob Marley: Sunshine Reggae
Kris Kristofferson: Nobody Wins
The Naked And Famous: Young Blood...
Lepistö & Lehti: Helsinki