^^ kiitos ideasta, mä teenkin nahkeen omatekoisen seinäkalenterin :D
Haettu 2 pakettia, nukke ja nuken hopeinen mekko erittäin näyttävällä laahuksella. Huomena parit paketit lisää.
Printable View
^^ kiitos ideasta, mä teenkin nahkeen omatekoisen seinäkalenterin :D
Haettu 2 pakettia, nukke ja nuken hopeinen mekko erittäin näyttävällä laahuksella. Huomena parit paketit lisää.
Postista kävin Joulupukin paketin.
Vaihtarina jätin paksun Joulupukin kirjeen kirjattuna kiikutettavaksi.
:D nahkeeta, tänään vastaanotettu 3 pakettia ( nukke, nuken tarvikkeita) ja tuli ilmoitus että Latvian nahkis-paketti olisi haettavissa! jipii, haen huomena.
Mutta missä zazzlen lamprey-paita on??? pinssit tuli, missä paita? ( tilasin 2 lisää).
Roselta paketti tullut työpäivän aikana, isp odottivat oven pielessä.
Halvatun helvetti, tulliin jämähti.
Ameriikan serkku lähetti joululahjan ja sen arvo ylitti kympillä rajan.
^ hyvin nopeasti on nyt tullista laitettu matkaan, keskiviikkoaamuna tullasin 2 pakettia ja hain ne eilen. Tulliin menee usein arvoltaan vähäisemmätkin paketit, olen pari kertaa tullannut 25usd arvoiset paketit, ja sitten sieltä vaan tulee ensin ilmoitus että vahvista. Joo on ne tämän arvoiset. Ja tulee ilmoitus että ei tarvitse maksaa tullialveja. Se paketin päälle merkattu arvo ei meinaa mitään, tarvittaessa pitää olla näyttää kuitti mitä se maksoi.
:D äskön vastaanotettu nahkee pötkylä, ihan vähän vilkaisin onko kuitenkin mustia nahkiksia mutta harmaita ovat. Suloisia. Avaan paketin kunnolla jouluna.
Näille on jo nimetkin: Nahki ja Lampre.
https://img1.etsystatic.com/188/1/77...88095_33xr.jpg
Lauantaina tilattu lamppu oli tiistai-iltana kädessä!?
^ tuli mieleen kyllä nyt ameriikan paketit. Harvoin on muuten kiinanpaketti tulliin joutunut, venäjältä on tullut myös tullitta.
Kävin hakemassa yhden (nukke)paketin.
Aamulehdessä oikein syyllistettiin Kiinasta tilaavia, mitä turhaa roinaa ostatte ja halpistuotteita. No, FR-nuket tehdään Kiinassa ja ei ne Herkun Päät mitään halpistuotteita ole, 89dollaria kuitenkin maksaa. Toki ostaisin Suomesta mutta kun täällä ei ole ( Herkun Päitä), paitsi minulla ja minä en niitä myy.
Toisinaan tämä syyllistävä osapuoli haluaisi itse tilata roinan Kiinasta ja myydä sen kuluttajalle hyvällä voitolla. Toki, silloin kyseessä ei enää ole halpa roina.
Mitäpä vielä?
^ ai Aamulehti? Pääkirjoitus perjantai 15. 12. 2017, ( säästin sivun koska alakulmassa on jälkikirjoitus "Kuka lohduttaisi ankeriasta" )
"Suomalaiset ovat innostuneet tilaamaan paketteja Kiinasta niin, että Posti on pulassa. Tarvitaanko ihan kaikkia hankintoja?"
Tarvitaan. Ja mitä kenenkään tarvii arvioida toisen ihmisen hankintojen tarpeellisuutta. Ja Posti on pulassa muutenkin, ehkä tämä oli vaan Postin sponsoroima juttu. Posti saisi jakaa paketit ja kirjeet, MYÖS TIISTAISIN, ja ne vanhustenruokapalvelut ja saattohoito terveydenhoidon ammattilaisille ja lumityöt talonmiehille ( tai joku huoltoyhtiö, meidän pihassakin lumet luodaan ehkä joskus iltakuudelta, talonmies-aikana talonmies lähti lumenluontiin aamuneljältä..)
En ole. Postin seuranta sanoo että paketti on lähipostissa, mutta kun kävin kysymässä niin siellä sanottiin, että "Se oli täällä, mutta joku postimies on vienyt sen pois". No hyvää joulua ja hyviä kilsoja postimiehelle uuden Foxin kanssa.
Aamulehti tuskin harrastaa rihkaman maahantuontia. Siksipä kirjoitin "toisinaan". Toki, kun en ole juttua lukenut, en tiennyt, onko syyllistävä osapuoli aamulehti vai toimittajan haastattelema taho.
Vaan pakettia odotan, sananmukaisesti rihkamaa Kiinasta. Tuli suuri tarve pienelle vihreälle sammakolle. Toimitus vaan tuntuu kestävän.
Mitäpä vielä?
Avaimenperä lamppu tuli eilen. Muutamaa pakettia vielä odottelen.
^^ No Aamulehti on aika rihkamaa itessään, mutta en viitti Helsingin Sanomiakaan tilata. Tabloidi-muodonmuutoksen jälkeen mainosten osuus vain kasvoi, ja uutisia on siellä jossain ripoteltu.
Paras kirjoitus vuosikausiin oli se "Kuka lohduttaisi ankeriasta" se palautti uskon että Aamulehdessä on vielä ainakin yksi kiva toimittaja. Harmi kun jutun alla ei ollu toimittajan nimeä.
Aamulehden "terveys"-jutut on suurimmaksi osaksi aika potaskaa; potilaat nappaa sieltä jonkun yhden hassun lauseen ja julistaa sitä vastaanotolla "kun lehdessäkin luki"....
Eilen vastaanotin, vaimon joululahja.
Ei ollut, koska olen nyt kahdesti käynyt sitä tuolta kysymässä. Torstai-iltana ja tänään aamulla. Seurannassa näkyy toimitusyritys torstaipäivällä ja sen jälkeen se on vasta mennyt tuonne konttoriin, kuten kuuluukin. Sen jälkeen ei merkintöjä, mutta paketti ei ole siellä.
Avasin etuajassa 4x Joulupukin paketteja, neljä kirjaa.
Joulu lähestyy... muistattehan raportoida!
EN OLE :( ja näyttää siltä että mikään viimeisen 5 viikon sisään ostamani tuote ei tule saapumaan jouluksi. Missä s-koon nahkee t-paita viipyy? tilasin ennen pinssejä ja pinssit tuli aikaa sitten. Mää en ala :(
En ole
Seisoskelin flegmaattisen näköisenä pihalla ja kartoitin pihan hiekoitus tarvetta, kun postimies Pate hurautti paikalle Post-mobiililla.
Noutolapun sijaan sainkin paketin suoraan hanskaan. Pistäisköhän vielä laittaa pari riviä Eurojackpottia kehiin, kun tänään näyttää onni paistavan risukasaan?
Äh, kokonaisen pyörän rojut paketeissa tulossa CRC, B-C, Alltricks, Actionsports joiden sisältö haaveena kasata jouluaattoyönä viinipänikän kanssa.
Tämä tuskin tapahtuu kun B-C:n tracking tuli tänään ma (tilattu varastokamaa viime ke), Actionsports ei vissiin ole lähettänyt vieläkään hyllykiekkojaan (myös ke), Alltricks lähetti samana päivänä vaan mulla on hytinä että noiden laatikossa voi olla mitä vaan, mutta CRC:n runko taitaa sentään tulla.
Jee, hakisko jotain Autoglymiä ja kiillottelis sitä kuusen juurella sitte!
:D :D :D jipii, posti päätti sittenkin kuskata mulle nahkeen pikkupaketin zazzlelta tiistaina. Sisältää s-koon nahkais-teepaidan, laitan joulupakettien joukkoon. Mutta hyvä tietää että kyllä ne sieltä tulee, nyt paketit näyttää kulkevan aika hitaasti. Yksi amerikan nukkepakettikin on saapunut ulkomaanterminaaliin, menee tullin kautta että saa nähdä ehtiiko perjantaiksi tänne.
Vastaanotin juuri yhden, jouluaattona päästän tontut irti...
jouluoluet tuli. (rouva vastaanotti). Oli siellä yksi punkkukin..