Alkujaan tämän lähetti
Kapu
Saisko toista sun speksaamastasi lenkurasta vähän tarkennusta. Setti kuulostaa aika mielenkiintoiselta. Varsinkin jos se siis on pääsääntöisesti polkua? Itse lähden Harjulasta ja täältä pääsee kivasti Lepsämään tai oikeastaan Kaanaantielle asti, mutta sieltä vanhalle kaatikselle en oo löytäny kivaa polkua. Aina on pitäny tunkata tai kiepasta Valkjärventien kautta. Lähinnä siis kiinnostaa onko Kaanaantien ja Kynnysmäentien välillä joku polku? Kynnysmäentieltähän on hyvää polkua sitten Suorannantielle, mutta siitä pohjoiseen Perttulan suuntaan taas polut ovat hakusessa. Mä oon menny Suorannantieltä jotain kautta Valkjärven padolle, siitä yli Holmaan ja siitä sitten sora/asfalttisiirtymänä Numlahteen. Ja oliko tuolla Haikala - Palojoki välillä jotain polkuja?
Luukin alueen peruspolut on tähän asti löytynyt mukavasti Huttusen Tapsan sivuilta (mtb-vaeltaja.f), mutta nyt ei enää ole jäljellä kuin pohjoisen Suomen reittejä :seko: Toivottavasti eteläisemmätkin reitit palaavat vielä näytille. Mutta sieltä R2000:lta pääsee kivasti Kalatoiman tai Väärä Mustan kautta Vaakkoille tai Saarijärvelle. Ja myös Saarijärven ja Urjan, Kolmperän yms ympäristössä on paljon hienoja maisemia. Kannattaa kuitenkin valita kengät, joilla on mukava myös kävellä:rolleyes: