moro, sään salliessa voisin lähteä ajeleen. 3-4 tuntiin mahtuu monenlaista reittiä, ihan pelkkää singletrackia ei pysty lupaamaan :)
millanen aikataulu?
Printable View
tänään kuudelta TCC:n maastolenkki, lähtö moottoriradan puomilta
edit: klo 17:30 ja tän mukaan sadetta olisi tulossa.. http://testbed.fmi.fi/history_browse...radar&t=5&n=15
Koittakaa nyt päättää jo moneltako sunnuntaina saavutaan paikalle ja oliko tapaamis paikka puomi vaiko jäähalli?
Klo 11 puomilta sunnuntaina:)
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
Tämä selvä koitan saapua paikalle. Kierros kuin kierros sopii, jos pysytään asfaltilla.
Jep, sinne tullaan jos vain renkaat kestää.. nimittäin tänään jouduin vaihtamaan molemmat päälikumit kun olivat yllättäen ottaneetkin itseensä .. nyt alla on hätävarakumit jotka nekään ei ihan virheettömässä iskussa ole, pitää heittää testilenkki vaikka huomenna ja katsoa että onko noihin luottamista pidemmälle ajolle.
Huomenna kyllä sopii maantielenkki illasta. Mikäli ei muutoksia loma ohjelmaan tule
Lauantaina klo 10. Tuosta moottoriradan tyköö on helppo lähteä ainakin Parolan suuntaan (vanhaa maratonreittiä) tai Ilvesreitille (hienot polut, osittain hiekkatietä paluu), noi molemmat on semmosia reilu parin tunnin lenkkejä kunhan Olli herkistää jarrunsa :P Aulanko ja Katumajärven ympäristö on myös ihan kohtuusiirtymien päässä.
Tänään torstaina ajetaan myös moottoriradalla KOH I NOOR-ajot. Lähtö tuttuun tapaan klo 18:30 ja numeroiden haku/ilmottautuminen noin klo 18 eteenpäin. Varsinkin paikallisia toivotaan lisää ajamaan. Edu ollutkin hienosti mukana jo pariin kertaan - eikös moottoriradan ajaminen olekin ihan hauskaa touhua? :)
Ilvesreitti ei ole minulle tuttu ja taitavat Alajärvenkin polkupätkät olla minulle vieraita. Parolan suuntaan osaan itse ajaa ja sieltä pääsee aika kätevästi Hattulan kautta Aulangolle pyörimään. Matkaa tulee tuolloin noin 45-60km.. riippuu pyörimisen aktiivisuudesta. Mitä tuohon vauhtiin tulee, niin olen erittäin hyvä olemaan polkematta. Vaikka Roset hyviä pyöriä ovatkin, ei nekään polkematta etene. :)
Katotaan lähdenkö tänään TCC:n tielenkille.. itseni tekisi mieli lähteä heti kun rouva vaan töistä kotiutuu ja kokeilla ajaa tänään jokin vähän pidempi lenkki sunnuntaita pohjustaen, toki TCC:n kanssakin pitkää lenkkiä voisi ajaa mutta menee aika myöhäiseen ja luulen ettei itsellä reidet kiidätä tarpeeksi kovaa pysyäkseni näiden sankareiden vauhdissa esim 150km matkaa. Mutta katsotaan mikä on perheen aikataulu jahka rouva kotiutuu.
Kerran kaikki näyttäisi ajan miten sattuu tänään. Niin saavun katsomaan Koh I Noorin sinkulalla.
Onkos kukaan bongannut pyöräretkillä mustikkapaikkoja (muita kuin torikojuja) Hämeenlinnan seudulta, pitäs vkoloppuna jostain löytää?
Olipas ajot, hyvin kuului olevan kannustusta reitin varrella :)
Vähän vielä täytyy opetella vaihteiden käyttöä, mutta muuten kaikesta tuskasta huolimatta meno tuntui ihan hyvältä. Tuossa vielä reitti jos haluatte ajaa saman lenkin :D http://www.endomondo.com/workouts/pSK0jCPqRKU
En mää tie, eksyisin varmaa reitiltä ku näyttää niin hankalalta :D Olikohan foorumilaisia tänään liikentees turengissa, rastilassa ja tuossa hattelmala-idänpää välillä klv:llä? En näköjää ollu yksin ajamas :D
Puuh ja lääh, kyl mä nyt vähän aloin empiä sitä 200km rupeamaa.. tuo satku oli nyt jotenkin todella tuskainen, samaa vauhtia se tuli kuin ennenkin mutta 90-100km paikkeila reidet oli kuin lekaharkot ja homma muuttui todella tuskaiseksi.. ei puhettakaan että tuosta olisi toisen mokoman jatkanut vielä putkeen, tiedä sitten jos pitäisi REILUN tauon, söisi & venyttelisi ja kävelisi hiukan.
Mutta hyvä juttu oli että kyllä nuo renkaat näytti kestävän, vaikka niitä pitikin vähän pikaliimalla korjailla :P .. tosin ei nuo ihan yhtä kevyesti rullanneet, mutta olivat joskin piirun verran mukavamman tuntuiset kuin haljenneet contit.
Ainiin linkki unohtui, http://www.sports-tracker.com/#/work...5i86fch5s6rg5j
Täältä löytyy päivän moottorirata-ajelua videon muodossa. Kisan tracker-data löytyy sitten täältä.
Toivottavasti ei mahatauti iske juuri ennen sunnuntain rinkii...
Tänään klo 17.30 moottoriradan puomilta noin 2-3 tuntia.