Pyöräilijästä on helppo tehdä nörtti, mutta nörtistä voi olla vaikea tehdä pyöräilijää.
Nimin. osa-aikanörtti.
Printable View
Kiitokset opastuksesta Riipiläntiellä Vantaalta Tuusulaan ajaneelle. Olin vähän pihalla, kun en ollut aiemmin siellä ajellut ja oli kyllä ihan loistava reitti. Näytti, että myös muut olivat samaa mieltä, sillä pyöräilijöitä oli varsin sankoin joukoin liikenteessä.
Ei oo pyöräsilmä kehittynyt niin, että olisi bongannut merkkejä (paitti viheriät Bianchit, jotka oli helppo tunnistaa).
drop: Kyllä se on VOMP, eikä nörtti, jos pyöristä keskustelee. :D
Sitten jos keskustelu keskittyy ajotietokoneen ominaisuuksiin, sen konffailuun ja datan jälkikäsittelyyn, niin sitten se on nörtti. :D
Ja jos se kysyy vielä, että toimiiko datan siirto Linuxin kanssa :p
Minttu Bianchi, keski-ikäinen herra silmälaseilla, valkoinen ajopaita, mustat housut, Tour de Bodom. ILMAN KYPÄRÄÄ. :seko:
Eikös ne Bianchit tuppaa yleensä olemaan semmosia mintunvihreitä? :D
CELESTE
Color
Bianchi bicycles are traditionally painted celeste (pronounced che-les-te in Italian, Se-lest in English), a turquoise also known as Bianchi green, although there are other colours. Contradictory myths say celeste is the colour of the Milan sky, the eye colour of a former queen of Italy for whom Edoardo Bianchi made a bicycle (the crowned eagle of the company logo is an adaptation of the former royal crest) and that it was a mixture of surplus military paint. The shade has changed over the years, sometimes more blue, then more green.[
Wiki knows
No kappas. Aina sitä oppii jotain uutta :)
Meillä jopa vaimo puhuu celestestä aina kun väri on lähelläkään sitä oikeaa..
No! Ruottalaiset ovat suurpiirteisiä, puhumattakaan italialaisista.
Olen kyllä sitä meiltä, että nykyisin tuo runkojen maalaaminen minkä sattuu väriseksi nyppii minua. Olen jopa ajatellut, että seuraava pyöräni on
joku toinen italialainen. Ehkä Guerciotti tai Wilier: Viva l'Italia libera e redendo.
Italialaisilla on onneksi näitä tarinoita pyörään kuin pyörään.
Jottei menisi aivan offariksi niin ajoin tänään pätkän Infinitokuskin seurana, jonka pyörä oli celeleste ja vähintään 61. Sanoi ei olevansa foorumin jäsen, mutta lukevansa tätä usein.
Nimi jäi saamatta.
Espoossa on muuten siellä Kellonummen hautausmaan liepeillä Celesten värinen talo. Mikä lie Bianchin maajohtajan tönö. :D Pistää kyllä silmään.
Tänään kakskerrassa tuli useitakin kuskeja vastaan.
Upea keli ja kaikkea, mutta metsäpoluilla vastaan tuli tasan kaksi maastopyöräilijää reitillä Keskusta-Maunulan maja-Paloheinä-Pitkäkoski-Silvolan tekojärven lenkki aitaa hipoen. Missä kaikki?:seko:
Mä ajoin ainakin Paloheinä-Pitkäkoski-Haltiala välillä tänään ja kourallinen muita maastopyöräilijöitä näkyi. Pari tosin tuli vastaan vaan poluilla, muut näky hiekkateillä siirtymillä.
Tänään klo 2000 tuli joku pro vastaan olikohan Kolapuuntiellä valkoisella Cubella, mustissa vaatteissa ja 661 polvareissa. Suunta oli kohti ratsastustallia ja ilmeisesti Lepuskin polkuja. Olikohan joku täältä?
Hieno tempo-Cervelo ja asusteet vimpan päälle kypärää myöten tänään ennen seiskaa Röyläntien ja Koskelontien risteyksessä. Kuka kuittaa?
Näin eilen pariin otteeseen Time-pariskunnan Espoossa. Varmaan foorumilaisia?
Kuka oli se tykin näköinen Pinarellokuski Hyvinkään keskustassa joka näkyi monen kaupan ikkunasta heijastuen lauantaina?
Ainiin, se olinkin minä. :cool:
Sulla on huono karma, kun ne heijastukset oli poissa sunnuntai-iltana. Tai sitten pyörä painaa niin paljon, että valuu kuvajainen katuojaan liian nopsaan.:D
Kukahan tuli vastaan Arolammintiellä (2850) eilen kello 17-17.30 välillä Hyvinkään suunnasta? Maantiepyörällä ja kauniisti rapakuntoista pyörätietä pitkin kuten minäkin?
piankki liittyy jotenkin johonkin misuun, en nyt muista vai oliko se se väri...Mutta ainakin sinää tarinassa sai kilpahyrräilijä sai ehtaa öö huomiota...kas Asiantuntija jo olikin hakenut faktat.
Minusta värillä on väliä. Koitan aivopestä vaimoa, että sen (mun sille rakentama kurakilpuri) pitää ehdottomasti maalauttaa Lamborghinin kaltaiseksi joku nupolin keltane tms. josta sai ennen syövän. Mutta se väri ja rutosti lakkaa, ei syöpää.
Kuka mahtoi ajaa Bemböleltä pohjoiseen Kehä3:n klv:tä pitkin tänään kolmen hujakoilla mustapunaisella varustuksella ilman laseja? Sieltä tuli niin iloinen moikkaus että on pakko olla foorumilaisia. Itse ajelin yllättäen etelään päin ja menopelinä valkoinen Focus.
Oon itse koittanut morjestella Nla-Espoo välillä, lähes kaikki takas morjestaa, mutta kyllä muutamia on ketkä eivät näin tee. Mutta eihän se haittaa :)
Käsi pystyssä uusia pettymyksiä..
Tänään noin klo 19.20 malmin lentoaseman ohi nähty polkevan kolmen hengen seurue. Keulalla canyon keskellä cannondale ja perää piti focus. Tämän jälkeen noin klo 19.50 metrosta bongattu punainen tahko mtb paita kulkemassa idän suuntan.