Minä puolestani loistan poissaololla viikonlopun.
Jos sää antaa periksi, niin suoritan pyörämatkailua lauantaina ja sunnuntaina välillä Kuopio-Varkaus-Kuopio.
Printable View
Minä puolestani loistan poissaololla viikonlopun.
Jos sää antaa periksi, niin suoritan pyörämatkailua lauantaina ja sunnuntaina välillä Kuopio-Varkaus-Kuopio.
Kahteen mieheen ajeltiin lossille kahville viiden jälkeen. Tempoa harjoiteltiin hampaat irvessä ja minä kurkku kipeänä. Huomenna uudestaan klo 10.00 kevyt, vaikka Uuhimäki, ajelu, jos en sairastu ja vaimo päästää....
Sunnuntailenkki n. 80 km Vehmasmäki-vanha 5-tie ja lossi. 8 ajajaa. Kiitokset etelän miehelle koko porukan pullakahveista. Kova tuuli ja reipas vauhti. Lossilta keskustaan 32km/h.
Tiedoksi, etten "tärkeämpien" asioiden vuoksi kykene osallistumaan keskiviikon tai sunnuntain yhteislenkeille juurikaan kuukauden aikana. Ilmoittelen ajoajoistani, kuitenkin täällä jos joku ajoseuraa kaipaa. Mahdollisia ajopäiviä ovat tiistai, perjantai, lauantai (sunnuntaina 7-8.00 ehkä). Muut ajat ovat aika tukossa toistaiseksi. Viikkokilpailuihin kyllä osallistun torstaisin kykyjeni äärirajoilla.:o
Tempo jää väliin valitettavasti tärkeämpien menojen takia. Koitetaan päästä kahden viikon päästä viivalle.
Ensimmäinen viikkokisa takana. Keli hyytävä, mutta tuuli myötäinen. Ajajia oli kymmenkunta. Tulostaso hyvä.
Pyynnöstä tiedotan, että ajan lauantaina klo 10.00 esim. Räimän lenkin. Mukaan sopii. Sunnuntaina en pääse kympin lenkille, mutta pyrin käymään Uuhimäen ajamassa Teboilin kautta klo 8.00. Tänään perjantaina 15.30 käyn Likolahdessa kaatuilemassa maastopyörällä tunnin verran.
Kuopion Pyöräilyseuran sääntömääräinen kevätkokous pidetään torstaina 22.5.2008 klo 19:00. Kokouspaikkana YIT Leväsellä, Ajajantie 1 joka sijaitsee pari sataa metriä Leväsen Shellin risteyksestä Jynkän suuntaan. Tilaisuus alkaa kahvitarjoilulla klo 18:30. Kokouksessa käsitellään esityslistan mukaiset asiat.
Tervetuloa kaikki pyöräilyn ystävät ja seuratoiminnasta kiinnostuneet!
KuoPyS johtokunta
http://kuopys.fi/
Kolmeen mieheen "pikku"-Räimä ajettiin. Hamulan tie on erittäin huonossa mutta vielä ajettavassa kunnossa. Apartanen sai mielenhäiriön ja lähti vielä Puijon mäkeen. Minulla torstain tempo vielä tuntui erittäin ikävästi jaloissa. Kylmä keli oli, kun matkan minimilämpö oli kolme astetta vain. Huomenna en kykene/ehdi ajamaan ollenkaan. :(
Kolmeen pekkaan Räimä. Minulla sattui vielä yksi mäki loppumatkalle :p
Taidettiin ajella reilu kolme tuntia. Vastatuuli ainakin vaikutti vauhtiin.
Mutta en ajanut mäkeäkään kuin kerran.
Ei uskoisi, että viikko sitten ajettiin sortsi-kelissä ja nyt katsotaan jääkiekkoa ja lunta sataa:eek:. Tänään yhteislenkillä oli hiljaista muukin kuin vauhti eli yksin Jälän lenkki lokasuojapyörällä ja Sorsasalossa lämmittely-kahvit. Sopivaa palauttelua torstain temposta.
Kova jätkä! :cool: Onneksi oli tänään virallinen este. Päivän liikunnan jouduin ikävä kyllä hoitamaan osallistumalla ainoana miehenä (ohjaajan lisäksi) naisten pilates-tunnille. Ei tuo sen helpompaa ollut naistenkaan kanssa. Seuraava ajo vasta ensi perjantaina. Ja sitten jos uskaltaisi TimoT:n lauantailenkille.
Lauantaina 9.00 Teboililta pitempi lenkki pohjoisen suuntaan. TimoT tarjoaa toivottavasti matkaseuraa ja pullakahvit.;)
Ajajia oli neljä. Savulahden nurkilla pieni kierros ja sitten Vartialan Nesteellä täytekakkukahvit. Matkaa tuli runsas 80 km, kun vielä Puijon mäen päällä pidettiin loppupalaveri. Matka meni hidasjalkaiseltakin erittäin sujuvasti, TommiM viihdytti jutuillaan. Tulipahan saatua sivistystä pyöräilyasioista suuresta maailmasta. Menkää huomenna herralle ajokaveriksi 10.00. Itse en pääse.
Lenkki oli tosiaan hyvä ja ennenkaikkea sivistävä.
Täytekakku tuntuu olevan salainen ase, kun nousi tänään mäetkin niin mukavasti.
Ja Stan, kyllä minä sen sprintin vein! :D
Voi vitsi ja vielä toisen kerran voi vitsi. Mahtava keli näyttää ainakin olevan.
Täällä kuumeen rajamailla houraillaan.
Tuleepahan katsottua kiintolevyä tyhjemmäksi digidigiltä.
Jaahas, muut eivät vielä ehtineet, niin raportoinpa hieman tämän päivän lenkistä.
Ajettin Länsirannan lenkki. Itselle tuli kilometrejä 113 ja keskinopeus hiukan alle 30. Kovaa mentiin ja lopussa vähän liian kovaakin. Jono taisi hieman venähtää niissä Auma-ahontien mäissä.
Väkeäkin oli tullut hyvin. Kaiken kaikkiaan 15 kuskia starttasi ja yksi viikonlopputyöläinen taisi kääntyä Räimän lenkiltä takaisin.
Erityiskiitos Tommille kestovedosta, joka oli kyllä kovaa, mutta tasaista. Ilmeisesti sait suklaapatukan kiitokseksi. :D
Jeps, eilinen oli kyllä hieno lenkki! Vauhti oli ehkä hieman reipas, mutta veto oli tasaista, joka helpottaa ajamista. Siitä kiitokset kuuluu tietysti Tommille.
Torstaina 19.00 perinteinen maantieviikkokisa a' 20 km noin. Kisan jälkeen venyttely kielletty Kallaveden kierroksen ajavilta. Lähtöpaikka lossin eli Puutossalmen tien tässä päässä.
Torstain tempossa oli vajaa 15 osallistujaa. Keli aika optimaalinen. :)
Kannatti täytekakkukahvit Vartialassa:D.
http://www.turunsanomat.fi/urheilu/?...9,1:0:0:0:0:0:
Kerroin Tommille muutaman vinkin, joilla kisa voitetaan. Heti toi tulosta:cool:. Täältä voi seurata Tommin menestymistä lähemmin.
http://tommimartikainen.blogspot.com/
Huomenna klo 18.00-lenkki normaalisti. Kevyttä ajoa.