^ Myös maastoon tosi halpa kuitusetti 240 navoilla.
https://www.bike24.com/p2667762.html
Printable View
^ Myös maastoon tosi halpa kuitusetti 240 navoilla.
https://www.bike24.com/p2667762.html
Pähkäiltiin noiden gcr1400 kiekkojen olevan vanhoilla 240 navoilla, mikä vaan hyvä. Ja varmaan kanssa jostain fillarivalmistajalta tulleita. Ei tulee mukana mitään extraa.
Ota tästä nyt sitten selvää :) Mutta halvat on ja alustavasti ostoskorissa. 90 settiä oli äsken jäljellä.
Normihintaisen tiedoissa lukee: SPLINE db 240s
rims: Gravel db Carbon clincher | UD finish | tubeless ready
Reilu tonnin setin tiedoissa lukee: DT Swiss 240s SPLINE db/
rims: Hookless (TSS / Tubeless Straight Side)
Mites tuo hookless gravel-vanteet, ihan alhaalla lisätiedoissa lukee "* Hookless rims are specifically designed for use with Tubeless tires. It is also possible to ride a Tubeless-specific tire with a tube. However, the use of clincher or folding tires is not recommended." Ainakin omat renkaat, esim Terra Speedit on foldable?
^ Tarkoittanee varmaankin ei-tubeless clinchereitä. Ne kun tuppaa olemaan löysäreunaisia. Halvalla lähtee kyllä. Pitäiskö investoida ja ostaa muutama setti varastoon. Ensi keväänä myymällä tekisi varmaan ihan hyvän tilin :)
^^Siis onko tonnin kiekot niin hullunhalvat, että kannattaa niitä ostella varastoon jälleenmyyntiä ajatellen?
Mielenkiintoista nähdä millä navalla tuo tulee. Siis saako edelleen endcapeilla helposti 15mm akselille. Jos vanha 240, niin saa varmasti. Uudesta exp navasta en osaa sanoa.
Jotain paria sataa minäkin kuvittelisin, vaikka lähinnä vitsi olikin.
Niin ja kiitos vaan linkittämisestä Paaton (saakeli), vähän tuli sellainen olo, että pitäisi oikeasti ostaa noi Stigmataan toisiksi kiekoiksi, vaikka en olekaan järin ihastunut vanteen sisällä oleviin nippeleihin. Mulle jäi muistaakseni yksi DT:n XD-vaparikin varastoon. Mitään ihan oikeata tarvettahan ei ole mutta...
Silloin kun noi tuli markkinoille hinta oli jotain 1200-1500... viime aikoina olleet 1700-2000, eikö? Itse odottelin noita Toneille jokunen vuosi sitten, mutta ei-oota aina kun oli ostohousut jalassa ja ostin sitten muuta.
Samoin, mutta aina joku ostaa. Kaikille ei anneta luottokorttiakaan. Ja jos laittaa houkuttelevammaksi, vain 300 € kate.Lainaus:
Itse tilaisin mieluumin liikkeestä suoraan ihan takuuasioiden hoitamista ajatellen.
Vielä 77 settiä jäljellä. Hetken saa vielä miettiä. Myin itse maantiepyörän pois perjantaina, joten tarvitsen tuplasetin kiekkoja(gravel + maantie) openiin. En kerennyt niitä envejä ostaa, kun en saanut tuota maantiepyörää laitettua omaa saamattomuuttani myyntiin. Envet olivat netissä 1699€ ja meni aika nopeasti saldot tyhjäksi kalasatamassa. Taidan laittaa itse tuosta tilaukseen myös nuo maastokiekot(ei niin akuuttiin tarpeeseen), koska maantiepyörästä saadut rahat on heti poltettava pois ja nuo on vähän liian halvat jo :D
Kiitos vihjeestä, uusia kiekkoja maasturiin kyttäillytkin jo jonkin aikaa. Ei tartte enää. Noi GRC 1400 kiekot toimisivat varmaan erinomaisesti myös maantiepyörässä 32mm renkaiden kanssa vaikka mitkään höyhenen kevyet ei olekaan.
Sinne meni GRC 1400 loppuun. Just kerkesin tilaamaan saatana. Onneksi en jäänyt miettimään liian pitkäksi aikaa. Meni se verran hätäsesti, että varmaan joku kauppias tilannut varaston täyteen vai tilasiko Stenu varaston täyteen :D
2 settiä meni ainakin tutulle. Meinasin jo painasta nappulaa itsekki mutta muutamista ostoista johtuen talous on pikkasen vinoutunut joillakin satasilla.
^olipas yhdet ainakin palautuneet jonkun ostoskorista, voi vapautua muiltakin, 30min pysyy varattuna. Pitääköhän nyt ostaa pyörä noiden päälle..
Mulle näyttää 10+ paria. En silti tilaa.
Nyt nopeita päätöksiä tyypit :)
Joo nyt jonkun megavaraus on vapautunut ja siellä on taas 72 paria tilattavana. No eipähän tarvitse itse enää miettiä, kun tuli tilattua nämä ja maastokiekot.
Katellaan eka mitä sieltä känjönilta on tulossa.:)
Oishan nuo kivat. Ja tupelessoisi jotku raparenkaat siihen niin pääsee syksyä vasten kura-ajoonkin. liekö sen kummempaa merkitystä mutta nuo taisi olla astm 2 luokassa eli pitäis kestää runtuakin. Hyvä ominaisuus se olisi ainakin kaverille joka Mavic uskollisena taitaa ostaa joka toinen vuosi uudet kiekot.
Ja nyt taas kertoo 10+, ei sillä että itsellä olisi varaa tai tarvetta tilata. Nollaa minulla näytti kun avasin linkin ekan kerran 11:15 ja meinasin jo kommentoida jotain tyyliin "nehän loppuivat puolessa tunnissa". Seilaapa saldot nyt kummasti eestaas.
Edit: olinpa jumittunut edelliselle sivulle, samaa huomiotahan täällä on kun tajuaa sivua vaihtaa
Itelle tuli palautukset ainakin kk sitten.
^ Näin se tais mennä. Itsekki odottelin aikasempaa maksua mutta vissiin tuo korjatun ilmoituksen kierrättäminen uudestaan verottajan kautta kesti.
Vielä löytyy. Hyvä tarjous.
Toki jos bike24 kiekot sivua katsoo, niin hauskastihan siinä vierekkäin on samat kiekot 48 %:n alennuksella 1.042 eur (ovh 2039 eur) ja normaalihinnalla 1.437 eur (sisältää end capit ja xdr freewheel kitin, jota tuo ensiksi mainittu ale hinta ei tee)
Uudessakaan GRC:ssä ei taida olla ratchet exp:tä, vaan se "entinen" ratchet 36 SL.
Tuossa voisi olla kyse siitä, että jollain pyörävalmistajalla esim. Canyonilla on jäänyt nuo nurkkiin "shimanopyöristä" ja bike24 ostanut koko erän ja myy pikaisesti pois. Vai tuleeko uuden shimanopyörän dt swissin vanteiden mukana sramin xdr:t