Ei liity, on ihan valmistajan touhua, kun samasta kaupasta voi saada toisen merkin kuitenkin ok. Jotkut putkat haluaa pysyä alle 30000€(kösenytoli) vuodessa per maa, mutta paljon myyvät hoitaa byrokratian.
Printable View
Eilen päätin että sai olla viimeinen vihree ED minkä eilen join.
Ontopic: Äsken vihree ED ruokalasta alhaalta. :rolleyes:
Mutta mitä ihmettä ovat nuo ED:t?
^Nyt SINÄ leikit tyhmää. Olet ollut foorumilla 07/2013 alkaen ja muka et tiedä mikä on ED... Comoon nyt hei.
Hmm.. Energy Drink?!
(Itseasiassa 14.4.2007 lähtien foorumilla, mutta nic vaihtui hieman välillä)
Edit: Kuukkeli tiesi.
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/ED
En käytä mitään kummallisia aineita, enkä syö esim. hampurilaisia. Voi olla, että yhden semmosen kaupasta ostetun mutustellut joskus pari-kolkyt vuotta sitten.
Voimajuomaksi käy ihan vaan Kossu, jotkut laittavat siihen vettäkin joukkoon, mutta mielestäni se pilaa maun :)
Juomapulloon joko vettä tai puolukkamehua.
Nallekarkkia pikku pussi. Toivottavasti tulee siis sekin tällä kertaa rastitetun juomapullon lisäksi :mad:
Kyytipoikana muutama palikka grainderiin, iski keventelykiima.
Lentoliput MAD-HEL-MAD syyskuun ekalle viikolle. Täältä tullaan!
Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Seuraavan enskapyörän kasaus alkaa kohta! Siihen ostin:
Yeti SB150 Turq -rungon
Fox 36 Factory 29" 170mm GRIP2 -keulan
6-pack Schlossblick luonnollista kivennäisvettä, Liiteristä. "Luonnollinen kivennäisvesi" on aivan erikamaa kuin "kivennäisvesi". Ettäs tiijätte.
Oikea EU-termi on sitten "luontainen kivennäisvesi":p
http://en.sempio.com/image/product/i...assic_view.png
Tämmöstä vähän niin kuin korealaista kansallisruokaa tai siis maustetta jota korealaiset kai laittavat miltei kaikkeen ja jota ilman he olisivat niin kuin me ilman sinappia, ketsuppia, pippuria ja suolaa.
"Ssamjang on maustettu korealainen soijapaputahna, joka kuuluu olennaisena osana korealaiseen keittiöön. Ssamjangissa on korealaista chili- ja soijapaputahnaa, lisäksi siinä maistuvat paahdettu seesaminsiemen, valkosipuli ja inkivääri. Ssamjang antaa ruokaan kuin ruokaan korealaisen makuvivahteen, se sopii mainiosti pöytämausteeksi, dippikastikkeeksi ja on olennainen ainesosa korealaisissa salaatinlehtikääryleissä."
No ONNEKSI kävin sittenkin ostaan Sisu-viinapullon, ja limonadia. Olisin kyllä ostanu kuohoviiniä pikkupullon jos olisin tienny että tänään päättyy yksi asia mun elämässäni ( kelasin ne topicin otsikot kolmeen kertaan, lampreyitä ei ollu). Saa sen huomennakin, taidan ostaa myös mansikoita.
^Asiayhteydestä ei suoraan avatunut, oliko asia guud vai bääd.Lainaus:
lampreyitä ei ollu
Kuoharista päätellen se olisi guud, mikä toisaalta ihmetyttäisi, kun niiden matojenhan piti vallata koko Maailma :seko:
Viimeisimmät hankinnat väliltä eilisilta klo 17 - tämä päivä klo 13:
- Korkeasaareen vuoden lupa käydä siellä niin paljon kun sielu sietää
- Burger King iso mättöateria
- Pätkis suklaata (patukkaa ja pussia)
- Pari energiajuomaa
Ja ensimmäinen hankinta klo 15.30 jälkeen:
- 2 x Lupine valo
Rengaspari, vanteille vaihdettuna. Hinta aiheuttaa kylmiä väreitä vieläkin.
Colnago, jarruja ja vaihteita vaille valmis. Ei tarvitse pähkäillä takanavankaan kanssa kun sinne oli vaihdettu 11-vapari. Menee heittämällä 6,x painoon Ultegran osilla. On se hieno. Ja kaupan päälle 3T:n karbonitanko.
Viikon toisena hankintana lisää kirjahyllyä. Alun perin piti hankkia lisää Lundiaa 50 + 100 leveydeltä. Laskin hinnaksi 1200e. Onneksi huomasin, että Ikean Lundia-kopio maksaa vain 200e. Noi on ihan samaa massiivimäntyä, mutta Lundia on vain lakattu. Pistää miettimään hinnoittelua. Sen verran halpaa, että laajensin vielä https://www.ikea.com/fi/fi/p/ivar-hy...nty-s89248371/
OT, mutta samainen parimetrinen hankinta tuli tehtyä jo jonkun aikaa sit Ikeasta. Alkujaan katselin käytettyä Lundiaa, mutta jopa ikivanhojen ja kulahtaneiden hinnat olivat uskomattomia ja silti meni kaupaksi. Ikean levyt melko karkeat, mutta halutessaan pääsee tuntipalkoille hiomisella ja käsittelyllä.
Minä taas mietin, että pääsisi tuntipalkoille myymällä Lundiat ja vaihtamalla Ikeoihin. Mulla on niitä 4 metriä ja ovat remontin takia tyhjillään. On tainneet hinnat kymmenkertaistua 20:ssa vuodessa. Ei sentään, mutta muhun vetoaa Ikeoiden käsittelemätön luonnonpuu. Ja saattavat muuttua kivaksi vanhetessaan.
Kellastuneelle Lundia männylle kun näyttää maalipensseliä, niin johan hinta pompsahti :)
Nimim.
30 v. arvokkaasti patinoituneen mäntysen pirttikaluston juuri maalannut (Rouva sen teki).
1Tb SSD levy läppäriin korvaamaan HDD rieskan..
Litra kantarelleja.
https://www.cardosystems.com/wp-cont...-4-unitbox.jpg
Notta voidaan isännän kanssa sopia kus.. siis kahvitauoista :)
Perheen kolmannen traineripisteen varustelua: traineri, etukiekon korotusrengas, suojamatto. Eipähän tarvitse kenenkään jonottaa vuoroaan trainerille. :D
Vuokravarastokoppero. Tää on kyllä hyvää bisnestä. Pienestä kopista vitunmoinen kk hinta ja kaikki paikat järjestään about täynnä. Nyt kun turvapaikanhakijoiden rahastajilla rahahanat ovat about ehtyneet niin voi muuttaa tilat varastokopeiksi ja nyhtää vieläkin enemmän fyffeä niillä sit. Kätevää. :)
Edit: Ja nyt vielä Pepsi Max Lime 0.5L.
Lääkettä. Piti ostaa kahta eri, mutta sen toisen hinta oli 19,30e niin ostin vaan 14,50e maksaneen lääkepaketin.
ps. kuka ihme ajaa trainerilla?? kammottavinta touhua mitä kuvitella saattaa, jos ulkona ei voi ajaa niin on hyvä syy lokoilla sisätiloissa ja olla ajamatta
Tehokas kaupunkikierros, häippäsin töistä jo yhdeltä hoitamaan asioita kun autolla muutenkin olin liikenteessä:
- kamera & linssi Rahalasta
- levyjä Jäänsärkijästä
- kengät Mountainbikeshopista
- stonga Yläfemmasta
Ja nyt lentokentällä vaimokultaa vastassa ja sitten siskolle kylään. Hitto kun on hektistä tämä elämä, milloin ehtii levätä?!
Kamera ja muistikortti tässä viikolla ja vara akku, muistikortteja, laturi, kortti kotelo tulossa netistä ja kameralaukku varattuna liikkeestä.
Kotimatkalla Levainista briossisämpylöitä perjantaiburgereita varten.
Nastoja ja liimoo mäk-karponilta.
Renkaita (dhrII renkaat täpäriin exo+, dd versioina ja Schwalben Rocket Ronin taakse xc-pyörään), keulanhuolto-osia ym, korvakkeen suoristustyökalun, campan jarru- ja vaihdevaijerisetin, tankonauhan ym pikkusälää bike-componentsista 400 eurolla ja 100 eurolla wigglestä. Järkyttävää paljonko noihin menee rahaa!!!
Takalokari, akkulaturi plus johto sille, pyöränpesuainetta purkki sekä kaksi contin sisuria. Güntheriltä.
Perusteellinen huolto fillarille. Palikkaakin menee uusiksi kun on jo aika lailla ajettukin. Aika kallista, mutta toisaalta itse en ole kätevä, ei ole aikaa, vähän ajan käytän mielummin ajamiseen ja käyttämäni huolto on tähän mennessä tehnyt hyvää työtä ja veronpalautusrahaakin on vielä jäljellä.
Mä muistin miksi tuo mun toinen toissapäivän tilauksista oli noinkin kallis. Sisälsi se nimittäin myös uudet 145 euroa maksavat jarrut työmatkamaasturiin. Otin ne Shimanon 520-sarjan nelimäntäiset.
https://www.bike-components.de/en/Sh...ke-Set-p67387/
Vähän mietin olisko kuitenkin 155 euroa maksavat vanhan sarjan xt:n kaksimäntäiset olleet paremmat mutta päädyin kuitenkin noihin uudempiin, halvemman sarjan nelimäntäisiin.
Ja pääsen vihdoin eroon perheen viimeisistä Sramin Guideista. Meinasin ensin kyseellä meniskö takuuseen / virhevastuuseen kun muistin, että kolmisen vuotta vanhat ovat mutta ovatkin jo melkein neljä. Ovat näitä lämpimällä jumittavia malleja. Olishan ne tietty talven vielä menneet taas hyvin :)
Autoon piti ostaa vielä uudet kesäkumit tässä vaiheessa syksyä. Kohtahan vois jo laittaa kitkat alle, mutta alkoi tuntua luistimilta nuo 42k ajetut Misukat.
Garmin 530 Edge paketti missä kaikki tarpeelinen, northwaven sukkia pari paria ja kypärähattu.
Lähetetty minun Nokia 7.1 laitteesta Tapatalkilla
Harmaapapukaija. Nyt mä itte oon sit vasta asunnon kolmanneksi viisain. :(
^ Klaukkalan zoo! Paljonkos on tiketit?