Suoraan sylttytehtaalta
https://www.ortlieb.com/uk/ultimate-...___store=uk_en
Printable View
Suoraan sylttytehtaalta
https://www.ortlieb.com/uk/ultimate-...___store=uk_en
Eivät ilmeisesti toimita, kun saksaan, itävaltaan, sveitsiin, uk ja usa.
Lähetetty minun SM-A705FN laitteesta Tapatalkilla
Löytyi Bergzeit nimisestä verkkokaupasta. Sitten vaan odottelemaan tuleeko sieltä mitään lähetystä.
Lähetetty minun SM-A705FN laitteesta Tapatalkilla
Ongelma Shimano GRX vaihteenvalitsimen kanssa. Tänään lenkillä hävisi ensin takavaihtajasta 7 isointa (kooltaan) ratasta ja pian kaikki eli ketju ainoastaan pienimmällä rattaalla. Luulin että vaijeri on poikki. Kotona tarkistin vaijerin, joka on täysin ehjä ja liukuu hyvin kuoressaan. Vaihtajan vivut liikkuvat vain rajallisesti, erityisesti A-vipu (isompi) ei mene ääriasentoon. Vaihdevipujen kääntäminen ei kuitenkaan aktivoi mitenkään vaijeria. Onko jollakin ongelman korjaamiseen lääkettä?
Olisko vaijeri mennyt poikki kahvan sisältä?
Oon yrittänyt löytää keskilaakerisettiä BC 1.37 X 24 FC 5600 huonolla tuloksella. Käykö ton tilalle joku muu BC 1:37 x 24 sarja ? Mulla on 105 kampisarja, mutta käykö ton tilalle esim. Dura-Ace sarja ?
Käy DA:kin mutta tämäkin, näitä kahdessa, joilla tullut runsaasti ajetuksi, ongelmitta toimineet:
https://www.bike-components.de/en/Sh...racket-p35878/
Kauppoja näille on useita.
Olisiko vinkkejä, mistä löytyisi tällä hetkellä edullisin Garmin Edge 830? Hinnoittelu vaikuttaa melko tasaiselta, lieneekö eroja juurikaan?
https://www.bike-discount.de/de/kauf...rce=newsletter
Halvimmasta tiedä mitään.
Mikä on se THE TOOL maastopyörälenkille? Miks pitää olla eri kuteet(lökäshortsit)? Sen pitkähihaisen paidan jotenkin ymmärrän.
^monitoimityökaluista on jo topicceja eikä tuo vaatekysymyskään ole luonteeltaan pikakysymys vaan vaatii vääntöä monelta kantilta.
Mutta osta joku laatumerkin multitool, jossa on paljon toimintoja ja pukeutua voit miten haluat. Ei "pidä" olla lökäsortseja tai pitkähihaista paitaa tai TLD-pyjamaa.
Jatkokysymys: miten lökäshortsien lahkeet saa pysymään alhaalla eikä vartin sisällä koko lahje ole nipussa nivusissa? Kiipeävät sinne, oli alla liner-pökät tai ei, polvisuojien kanssa tai ilman.
Oikeilla maastopyöräilijöillä on ilmeisesti jonkinlainen taika tai riitti, jolla väljätkin lahkeet pysyy alhaalla, koskapa en ole ikinä havainnut maastossa ketään muuta lahkeet nivusissa.
^villi arvaus, sulla on liian läskit reidet tai liian tiukat lökät? Paradoksaalinen tilanne siis, liian vähän lökää. Tai liian lyhyet lahkeet niissä.
On noissa mielestäni reilusti lökää, koivet on keskiverrot. Lahkeet seistessä ulottuu vähän polven alle. Tarttis siis ehkä vielä pidemmät, 3/4-lahkeet? Jos ois enemmän lökää, yhteen lahkeeseen mahtuisi 2+ jalkaa. Nyt ei ihan molemmat mahdu samaan, mutta ei paljosta puutu.
Kieltämättä en ole koskaan tarkkaillut lahkeet nätisti alhaalla polkevien lökä–jalkasuhdetta.
Ajat liian paljon penkistä?
työkaluksi oneup EDC PUMP.bibsit yli 40vuotta ollut (ajaessa)ja niillä jatketaan oli sitten maasto tai maantie.talvivarustus sitten erikseen ,pyöräily vaati aika monelle kelille varusteet syynä 4 vuodenaikaa paitsi viime talvi joka oli yhtä marraskuuta.
No, mulla nousee kanssa osassa shortseja. Mutta sitten mulla on sellaiset tosi ohutta, joka suuntaan joustavaa kangasta olevat shortsit väljillä lahkeilla, jotka ei nouse. Alla Enduran alusbibsit. Shortsien lahje ulottuu polven alapuolelle. Eli riippuu pitkälti noista päällishortseista, että nouseeko lahje vai ei.
Tämä olikin uusi ajatus ja toivoin että ratkaisu löytyisi siitä. Parin koeajon aikana lökäpöksyt valitettavasti nousi edelleen. Ehkä materiaalikin vaikuttaa, ei jousta ei sitten yhtään. Tuollainen joka suuntaan joustava kangas voisi olla parempi. Hakuun siis joustavammat lökäshortsit, joissa ehkä voisi olla polven seutu vähän muotoon ommeltu niin kuin joissain suht pitkälahkeisissa malleissa on.
Endura Hummvee II shortsit itsellä ja olen ollut tyytyväinen.
Nyt viimeisin ostos Endura MT500 Burner II housut ja ainakin perin lenkin perusteella ihan 5/5 nämäkin.
Mistä löytyy BOA:n runkoja varaosana? Siis sen kiekon vastapeluri; Kiekkoja saa ilman tuosta vaan, mutta kenkään kiinnitettäviä runkoja ei mistään???
Kenkävalmistajalta? Luulisin kengän puoleisen rungon olevan mallikohtainen
Miten sen kenkään kiinnitettävän osan voi vaihtaa? Omissa kengissä ainakaan ei oikein ole mitään ilmiselvää jälkiasennus tapaa.
Kysessä Diadoran kenkä, heiltä ei apuja tule, tarjoavat vain tuota Boan kiekkoa. Tuossa kengässä Boan runko on tikattu kenkään, eli eiköhän sen joku suutari pystyisi vaihtamaan.
Taidan ruveta väijymään muuten hajonneita yms. kenkiä...
Taitaa tosiaan mennä suutari hommiksi. Itsellä koira pureskeli uusista Sievin kengistä BOA:n hajalle, tilasin myyjänliikkeen kautta uuden rullan, vaan siinä oli myös se runko mennyt rikki joten lähti koko kenkä Sieville korjattavaksi.
Tuli takaisin viikossa, korjaus ilmainen. Lähetteessä luki:" Korjattu BOA nauhoitus, jokin eläin, ilmeisesti koira pureskellut :) ". Hyvä takuu Sieviläisillä
Jalaksessa, Sievissä ja Vikingissä on mulla BOA:t ja vähän eri näköisiä on nuo kaikki, joten taitaa olla malleja useita mistä tilata varaosa...