Pirkan klassikko 130,8 km juhannusaattona pk-tempona.
Jos ei sata salamaa kolahda juhannuspäivänä ja sunnuntaina, uudestaan!
Printable View
Pirkan klassikko 130,8 km juhannusaattona pk-tempona.
Jos ei sata salamaa kolahda juhannuspäivänä ja sunnuntaina, uudestaan!
Eilen fatbike 👍😊Ja kun keliä niin ajetaan
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Mä olen onnistunut ajaan Lenkin just silloin kun sade iskee. Edellispäivänä, ja tänään kans mikrotihkua, mutta lämmintä.
Sen jälkeen kun tuli 50v täyteen, lenkit on käyny selkeesti vaikeemmiksi. Sippauksia ja kramppeja ja hapotusta, ja palautumisaikaa tarvii paljon enemmän.
En edes haaveile mistään isommista uroteoista, kun tämä vakio Valkeakosken lenkki 102-110km. Hyvä kun sieltäkin kotiin pääsee.
Tänään tosin uskaltauduin uimaan lenkin jälkeen - lämmintä vettä, pystyi ihan kunnolla uiskentelemaan :)
Kahteen mökkiläiseen Konnustuvalla juhannusmunkki. 46km.
eilen 36 km maasturilla ja tänään 56 km maantietä.
Juhannuksen syöpöttelyn jälkeen pieni maantielenkki teki todella hyvää. Eikä lämpö tehnyt yhtään pahaa; ei edes tarvinnut polvenlämmittimiä vanhoille nivelille. Turvarätistä en vielä tohtinut luopua.
Ajoin Sipoosta Tikkurilaan kaljalle. Ja takaisin kotiin.
Kyllä mä vajaan tunnin tänään aamupäivällä ajelin ja yritän taas totutella takamusta satulaan.
Reilu neljä tuntia vastatuuleen maantien laittaa. Jos ei muuta niin vissiin naama vähän paloi.
Äsken krossarilla lajinomaisesta asfalttiin ja kaikkea siltä väliltä 55km. Perään järvessä pulahtamassa.
maantietä 65 km,lossi-ritisenlahti-matkus-kylmämäki.
Äsken polkuja fatbike 👍😄
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Kotalahti-Lempyy-Kotalahti. 50km. Jäätelökahvit Ysipirttillä.
Juuuh,,,,muutamatunti sitten tuur te Vesala,,,hiiieno ilima,,ei tuulta puolipilvinen keli...tuossa trakkerin kertomaa...
http://www.sports-tracker.com/workou...b0c04e4520d908
Sinkulalla soraa Juhannuksen välipäivien jälkeen klo 15. 77 km (3:17) (Stravassa).
Tänään aamupäivällä ~80km maantiellä
Lähetetty minun I6 laitteesta Tapatalkilla
Kaikki sivuvastaiset kävin keräämässä, reilun satkun rusketuin :)
Chapeau!
Vaikka omatkin juhannuspyhät sujuivat pitkälti maantiepyöräilyn merkeissä ja ajoi noin 130 + 130 + 150 km, mutta kaikki porukassa ja pääosin eri teitä. Epäilen vahvasti olisinko jaksanut vetää yksin ja vielä saman lenkin kolmena päivänä peräkkäin.
Mökkimatkat to töistä mökille vastatuuleen sadekuurorintaman läpi 133km 25,9kmh ja eilen kotiin vastatuuleen helteessä 134km 24,2kmh. Tulipa ainakin tuota vastatuulitreeniä kivasti. Menomatkan vastatuulta kivasti lievensi runsaan juhannusliikeneen aiheuttama ilman liike maantiellä.
Ajelin lenkin Leppävirta - Pieksämäki - Varkaus - Leppävirta. 36 kilometriä 23:sta kohtalaiseen vastatuuleen palautti taas mieleen miksi kannattaa välttää valtateitä. En vain keksinyt miten olisi mahdollista ajaa satasen lenkki näillä seuduin kulkematta valtatien kautta.
Äskön krossarilla intervallityyppisesti 45km ja 1h 19min. Kummasti tuuli vaihteli suuntaa koko ajan.
Iltapäivä lenkki työpäivän jälkeen läskillä. 78 km hiekkatietä,asfalttia ja pikkupolkuja.
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Maaseutukierros Iitin Perheniemen kautta, kappale kauneinta maaseutua nautittuna 71km@3h siivun verran. Ainoa kurja pätkä polkea oli paluumatkalla Kausalasta pari kilometriä VT12 laitaa, ennen kuin pääsi taas pikkuteille.
Eilen työmatkat ja tänään iltalenkin. Gryphonilla.
Tänään iltalenkiksi 104km maantien laitaa..
Aamulenkki Hollolan kirkolle 70km @ 3h auringon noustessa selän takana. Early bird etc...
Pyörää kävin testaamassa lentoasemalla. Turhaa on kärsitty vilua ja nälkää. Uusi kampisarja toimii moitteetta ja kaikki kitinää ja vitinä on hävinnyt.
Kymmenkunta hävittäjää laskeutui perä perään. Töllötin niitä niin, että meinasin ojaan ajaa. Ajattelin munkitta ajaa, mutta tulin järkiini ja kävin ST:eellä kahveilla. Kesä saa ihmiset puhumaan ja niin tänäänkin. Pöytäseurana olleen automiehen kanssa juteltiin säät ja hänen pyöräilyasiansa. Taisi olla ammatiltaan keinosiementäjä tms., kun yllättäen sanoi hoidelleensa viisi sonnia pirun kuumassa navetassa. Onneksi olen tällainen nauta niin hänen ei tarvinnut minua hoidella. 46km ja kolmisen tuntia.
Töihin aamulla: Vuosaari - Viiki - Vantaanjoen vierrus - Haltiala - Viinikkala / 1:04'
Tiistaina OjaBauerin kanssa Espoon keskuspuistossa
Parin lepoisamman päivän jälkeen Lenkki 106km. Ei tartte naureskella, oon suorituskykyni äärirajoilla. Saa hengästyä koko matkan ja ylämäissä hapottaa niin pirusti, joutuu melkein pysähtymäään. Aattelin alkukesästä että - tästä se lähtee, ja ehkä tässä pitempääkin...mitä vielä. Vaikeemmaksi on käyny koko ajan.
Juuri katsoin 2014 vuoden merkintöjä: 140-114-106-155 peräkkäisinä päivinä! puhumattakaan 7 vuoden takaisista.
Sitä on tullu vanhaksi ja väsyneeksi ja entistäkin kärttyisämmäksi. Ja rumemmaksi.
Aamulla lyhyt ja kevyt 25km Karistoon. Jaloissa tuntuu vieläkin parin mäkisen ja vastatuulisen lenkin puristus.
Äsken maantiellä 105km@3h26min.
eilen 46 maasturilla ja tänään 86 km maantietä.
Aamuviideltä kävin kierrätyskoiraa juoksuttamassa Rammpussilla reilun tunnin lenkin verran.
Kuuskymppiä maastossa.
:o näkyy olevan ihan sama mitä sanon, se on aina väärin.
En mä mun lenkkejäni tai itseäni vihaa,olen aika sisukas vanha akka, mutta olen tosi iloinen että kun tai jos sain ajettua Lenkin! sitä vaan on tapana kertoa miltä tuntui. Samalla itelleen yrittää auttaa sopeutumaan muuttuneeseen tilanteeseen.
Mikä on sitten oikein sanottu? Hyvin meni kepeeltä tuntui = älä aina kehu. Olipa raskasta = älä valita. ???
Aika ankee toi vaan vastata: ajoin lenkin 106km. Itsekin luen mieluusti hieman eritellympää lenkkiraporttia, juurikin miltä tuntui tai jos lenkillä tapahtui jotain erityistä. Ite kun en aikaa ota tai keskaria katsele, mutta kirjaan kilometrit, vähän keliolosuhteita, ja - miltä tuntui.
Kisun vinkki: laita mut hylkylistalle, sillä asia selviää.
Tai kirjoitan seuraavalla kerralla asian eri näkökulmasta :D
ps. tämä on meille "vanheneville akoille" tyypillinen tapa. Saija Varjus: Elämästäni on tullut jatkuvaa luopumista. Jutta Gustafsberg: Läski oli vaikeempaa hyväksyä kuin rypyt.
Ja ne kun ei honaa ikääntymisen luonnollisia seurauksia, laittelee tissi/peppukuvia intternettiin ja janoa niitä tykkäyksiä ( mm. Sini Ariell, Susanna Penttilä ja uutena nyt Sara La Fountain. Ehkä myös Sara Forsberg, kun laulu/näyttelijän/mitäikinä -ura ei kantanutkaan.)
Ja ehdottomasti itsensä hyväksyminen, kun epätoivoinen ittensä muokkaus ja esittely - aikuisiällä.
Uuden ulkorenkaan testiajo 28 km....
Iltapäivällä kapakkaan ja sitten parin tuopin jälkeen takaisin.