Huomenna selviää viikonlopun ohjelma, vahva ehkä nuuksela tunkkaukselle, ilmoitan huomenna.
Printable View
Huomenna selviää viikonlopun ohjelma, vahva ehkä nuuksela tunkkaukselle, ilmoitan huomenna.
Lauantai ajot jees, mutta lähen munqqis junaan kun täytyy lopettaa yhden jälkeen. Sunnuntaina ei kerkee ollenkaan.
Huomisen osalta kysely vanhentui. Ajelen omine aikoineni.
^sunnnuntai nuuksio kelpais. Jos natsaa niin ota rinkula mukaan.
Jää huomennakin nuuksela väliin. Nilkka sietää ajamisen mut ei muuta. Nuukselassa on sitä muuta.
Tuli koettua jotain aivan uutta tänään lenkillä, oli uudet popt jalassa ja ihmettelin munqqiksen parkkiksella kun ei klossit tartu kiinni, ne oli näköjään jäänny keittiön pöydälle. Pahikse miljuunapussista löyty onneksi yhet ylimääräset, kiitos siitä. Muuten oli vallan hubaa. :)
Laihaläskillä kovvoo hommooo yrittää pysyä kevyesti rullaavien läskien perässä. Hauskaa oli sen mitä muistan, puolipimeää kun lasit huurussa ja pumppu rajoitinta vasten :)
On meillä palvelua, Klossinsa unohtaneen ei tarvinnu edes kenkiä ottaa pois, pitstoppi kesti ehkä viisi minuuttia, jos sitäkään.
10^6 pussissa on vaan semmosta mitä tarvitaan. Shitmanon klosseja ei lie keltään ennen "jääny pöydälle", jonkun se piti tehdä tuokin.
Itteltä on jokusen kerran katkennu kiinnitysruuvi, kerran molemmat kerralla ja olen yhden klossin saanu halkikin kahteen kappaleeseen.
Hyvä idea käyttää niitä multiriliisejä miljuunapussissa, mulla oli vaan ruuvit mukana ja muistin heti kotona. Mitäs muuta siellä on, minulla on väärän mallisia ketjulukkoja, tubless venttiilejä, pari muuta vararuuvia, nippusiteitä ja jotain muuta. Ei paina paljoa mutta voi pelastaa päivän.
Houlama. Jänes PaH on saava lainaamansa höpöstongat takaisin. Ostopäätös taisi (lompakon harmiksi) syntyä. Tosin valkkaan itselleni luuppiversion, siihen on helpompi kiinnittää mun kiinanlamput jänisrengasmetodeilla. Lisäksi voi palvella paremmin pakaasipyöräilyssä.
Olipa kiva kun lainasit ton kuitusenkin. Katsastus leffaa siteeraten: "Kallista vittuilua!" :-D
Mitä sä valitat, eihän sen maksanut neljääsataakaan....:)
Mun takavannekin taitaa viel olla myyjän omaisuutta :-?
Ai prkele :)
Melkoista säätöä. Meinasin jakaa tännekin taidekuvasarjan "satusedän kengitys" mutta jääköön nyt käyttämättä kun kerran jätin lenkin kesken tuon jälkeen. :)
https://www.alpkit.com/products/0hiro-jacket-men tämmöinen tuli tilattu väärässä koossa, elikäs kokoa L oli liian pieni. Väri on jompikumpi noista joka ei ole vihreä. Egoa toki hivelee että oli mulla rintakehän + hartian kohdalta tiukka. Vois kuvitella että toimisi esim retkuillessa hyvin. One - två - null tuosta vielä tarvisin.
Olis siellä se Watson Cyclesin titamiini-Parkarino joutavana testiin - sit voit päätyä tilaamaan titaanisen luuppi-joneksen.
Noita luuppeja mulla jokunen oli, laitoin kiertoon. Itte en enää ottais, toi sarvimalli on kätevämpi.
Takapihan mittauspiste näytti 21cm eilisen aikana.
@marko - onks toi alpkitin pintakangas semmosta risukon kestävää?
On se suht napakkaa kangasta päältä ja sisältä semmoista ritisevää ohutta Pertexin tyyppistä. Ostin kun halusin before ja after-rypemisen jälkeen sopivan lämpimän takin enkä raaskinut Patagonialta Das Parkaa tilata. Tuo on jkv Das Parkaa istuvampi malli mutta sama idea muuten.
DIY lokariaihiota?Yhteen Konaan jo väsätty paikalleen mutta nyt on Sherwoodin poluilla 2 kpl:tta lisää 21016 Kona Wo:ta loksuja vailla.
Voisi kai tehdä sellasen mallikohtaisen muotin koska siniset pyörät ovat näemmä Da Fat tänä keväänä.
29+ Kehäkin tarttis noutaa...
Vois väsätä muutaman jos malli kelpaa.
Kolmesta kehästä vielä yksi jäljellä :)
Tuperretaankos huomenna jotain liukaspohjaista ajolipsuntavaapuntaa?
Koopuisto on nyt niin nähty et huomenna nuuksela/ kattila klo 10. Voi olla et löytyy jotain ajettavaa, voi olla ettei löydy mitään.
Jos joku mielenvikainen haluaa koittaa, niin hetikyllä- huudot ennen aamukasia tänne.
Voiko huutaa jo nyt, jos vippaa päässä?
Eli joo.
^ voi. wanha sawolainen sananlasku sano et se ei tartte iso sen vian olla jos se on päässä.
Siellä siis sit.
Oujee. Lystiä odotellessa :-D
Siellä mitään ajettavaa ollu. Tai joo, olihan siellä. Yks semmonen 50m pätkä löyty jossa pääs eteenpäin rullaamalla. Eikä se ollu ees alamäkee.
Upottavaa pöllylunta lukuunottamatta kaikkea muuta oli - vesijäätä, upottavaa sohjua, vesijäätä, muhkuraista henkilön ja koiran tallaamaa "polkua",
vesijäätä. Virikettä riitti ajamisessa, eiollutylsää. Nastat olis ollu kova juttu ihan molemmissakin päissä.
Muikkari ittelle - kun petjala on mukana, ilmoita puolituntia aiempi lähtöaika kun oikeesti tarkoitus.
ei tarttenu kovin montaa sataa metriä parkkikselta työntää pyörää kun löyty näin kuvauksellinen paikka lähimmän lutakon reunasta.
Tosta olikin sit hyvä taluttaa pyörät takas autolle. ei tullu ees hiki.
https://lh3.googleusercontent.com/-v...5C3%2525A4.jpg
Petikko on kans vähä nounou. Montun ympärillä vain yhdet jäljet tän päivän jälkeen. Montulta parkkikselle olis luistimet toiminu nastarenkaita paremmin. Petyin itteeni niin paljon että tulin munkkikselle, joka ei pettänyt.
Eteläinen sipoonkorpi oli kanssa kaikkea mahollista, nasta olis ollu kiva takanakin. Sohjoa, jäätä yms. paras polku oli jäinen oja jossa parikyt senttiä virtaavaa vettä.
Jep, ja just eilen kehuskelin nastoitettuja talvikenkiä, niin arvaa kuka lähti kesäkengillä ajamaan, koska plussakeli.
Mää mm. Serenasta Petikkoon Reitti2k:ta pitkin. Hyvin mielenkiintoinen, sanoisin. Suurin osa matkasta vesijäinen mönkkärin jälki. Kai mulla on päässä vikaakaakakaa kun fun factor oli lähes tapissa. Pettymys kun samainen(?) tyyppi oli tehnyt u-käännöksen Hoorekin pohj.päässä eikä mtn asiaa edemmäs kun ei siä ole kukaan käynyt avaamassa spååria. Gravdal on hyvä rengas, ugh.
Ylästössä pinta-alaan nähden paljon polkuja auki, tosin suurin osa jäistä muhkuraa mutta hyvin pääsi Bestgrip/Floater kumeila.