Ostin syyskaudelle Helsingin kaupunginorkesterin kausikortin Musiikkitalolle.
Printable View
Ostin syyskaudelle Helsingin kaupunginorkesterin kausikortin Musiikkitalolle.
Assoksen halvimmat perushousut Xxl-alesta. Saa nähdä, kuinka lycra lepattaa ajossa, mille on hieman muita malleja väljempi leikkaukseltaan.
Housut tulevat varastosta Ruotsista, mikä toivottavasti takaa sen, ettei niitä ole joku jo koeajanut. :rolleyes:
Pari 15*21*4 laakeria, kunhan nyt vaan tulisivat kohtuuttoman nopeasti.
Fizik Arione R3 Open. Toivottavasti takapuoli pitää tuosta satulasta pidemmilläkin lenkeillä.
Vain itse perse tietää.
Hanssi renkaaksi taakse sekä parit sukat ja 5 geeliä.
lukkopolkimet. voi olla ettäjotku meinaa että ne on turhat mutta se on henkilökohtainen asia ja minä itse olen tyytyväinen. mun ajotyylille niistä on hyötyä.
USB Bluetooth / WiFi dongle pöytäkoneeseen. Kympin makso.
Toi on kyllä USB2, mutta ei sen väliä, kun on kirjoituskoneen käskytys sen ensisijainen tarkoitus.
Kone on LAN kaapelilla langattomassa reitittimessä, mutta en saanut sitä kautta yhteyttä rakennettua, ehkä taitamattomuutta. Kokeillaan nyt sitten näin ja tuleehan tuossa se Bluetuuttikin.
Toisilta koneilta saan kyllä WiFi yhteyden pöytäkoneeseen, mutta..???
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB10oqCa...pg_640x640.jpg
Boa Constrictor.
Nyt vaimon xxxxs koon käteen sopiva pieni narukerä. Isona tytöstä tulee sit vastaava kuin tämä...
https://www.boa-constrictors.com/sit...les/BigBoa.jpg
Tästä tulee meidän isoin otus. Päihittää suht reilusti vielä edellisen isoimman, eli veripytonin. Meillä otus kuvasta poiketen punasävyinen "sunglow" väritys. Tulee olee upee! :cool:
Oho, tohonhan mahtuis jo sisäänkin. Toivottavasti mato ei saa samaa ideaa.
Löysin Ideaparkin Suomalaisesta Kirjakaupasta just oikean opuksen, pienen luonto-oppaan ( samanlainen jonka kadotin...) ja ostin myös Suomen kalojen tunnistusoppaan ( katsoin että siellä on myös nahkiainen ja pikkunahkiainen ) ensin oli tarkoitus ostaa iso luontokirja, mutta nämä pienikokoisemmat on mukavampia.
no aina ei osu...pienessä luonto-oppaassa oli nahkiaisesta aika hassusti kirjoitettu: poikaset elävät joessa 3-5 vuotta ja nahkiainen on yleinen Pohjanlahdella...
Jos ihan superlyhyesti; toukat elävät joen pohjahiekassa 3-7 vuotta, jonka jälkeen nahkiainen vaeltaa mereen ja palaa kotijokeensa syksisin. Talvehtii, ja kutee keväällä, ja kudun jälkeen nahkiaset kuolevat. Nahkiaisia esiintyy kaikissa mereen laskevissa joissa.
sori nyt tämä nahkiais-info, pakko oli kommentoida. Muuten pieni luonto-opas on kiva, tienvarren ja lähimetsän kasvit ja sienet tunnistaa tämän avulla mukavasti, mua häiritsee jos on kasvi ja en tiedä nimeä? linnuissa on paljon opettelemista, en millään opi mutta yritän koko ajan.
CAT S41 -luuri.
No kun sain säästettyä, ostin mustan nahkiaiskorun ( 25usd + posti). Se kylläkin tulee nukelle, kudon parhaillaan sopivaa villapaitaa ja koru tulee siihen rinnuksiin.
Addun Terrex Trailcross Protect -kengät flättipolkimiin yläfemmasta. Sopii paremmin noi Addut mun jalkaan kuin viis-kympit. Ja nythän noissa on sama pohjakin, kun addu osti viis-kympin.
Se aikoinaan kuupailtu Tivoli Audion 3-systeemi uudistuvaan köökkiin. Ihan toimivan oloinen mööpeli ko. käyttötarkoitukseen. Evakkokeittiössä juuri testailen.
Puhelinta hakiessa tarttui matkaan Televirmiltä Stanleyn termari, ainakin väri on se ainoa oikea vihreä. Made on China, 20€. Niinkuin noita ei ois muttei mulla ikuna ole Stanleytä ollut.
Mä en ihan vielä toista kultaista nahkiaiskorua raskinu....mutta ostin mustat sellaiset, kaksi kappaletta. Toinen tulee itselle, ja toinen nukelle. Tumma nahkiainen. Dark Lamprey. Oli 24 usd per nahkiainen.
Ostin myös Redbubblelta 2 nahkeeta paitaa värillä "berry" ei kaikkien paitojen tarvi olla turkoosia tai harmaata, joskus on kiva vähän värikkäämpää. Sain kyseiseen puljuun 20% alennukset. Suosittelen, hyvälaatuisia tuotteita ja teepaidat on pehmeetä materiaalia.
Se muuten on punainen ainoo oikea termarin väri.
Tästä on ....ainakin 15 vuotta kun viimeksi söin jäätelöä. Eilen tuli semmoinen tunne että jäätelöä pitää saada ja aamulla kävin ostaan paketin vanilijakermajäätelöä sekä mansikoita. Tarkoitus oli ostaa tuoreita mansuja mutta ei ollu niin ostin pakastemansuja. Meinaan jotain pirtelön tapaista tehdä.
Ennen tykkäsin mahdollisimman kovasta jäätelöstä, mutta nyt tuntuu että hieman pehmeempi maistuisi paremmin.
Parit salihanskat, tilasin sportamorelta kun niken hanskoihin tottunut ja ne istuu hyvin eikä niitä enään prismasta löydy niinkuin takavuosina.
Ilahduttavaa oli että olivat tarjouksessa.
Varustelusavotan alkuun nuppia varten Bell Formula Mips. Jalkaan Shimano CT500.
Myprotein TheWhey "Mansikka pirtelö" proteiinijauhetta, 100 annoksen 2.9kg säkki.
Edit: Ja nyt perään vielä 2 x vihree ED. Ostin kaupan viimeiset. Ja ainakin 5 kauppaa käyty läpi ja missään ei ole ollut vihreetä enää jäljellä. Ei kait ne oo lopettamassa sitä!!!!!!1!!!!! Jeesus sentään jos näin!
Eka paketti tuloo Englannista, pullot paikallisesta Äss-Marketista.
Silmäasemalle ruokatunnilla. Silmälääkärin aika varattuna ja Oakley Holbrook -kehykset.
Syynä tälle on eilinen maantie lenkki ja jonkun öttiäisen lentäminen tavan aurinkolasien sivulta silmään. Takana oli reilu 50km ja edessä 40km ja seudun mehukkaimmat ylämäet. Öttiäinen silmässä, silmä kiinni ja vettä valuen ajoin ketutuksen kiroilun säestämänä reilut 30km ennen kuin ötökkä irtosi silmästä. Näkökenttä oli mitä oli ja viidennen routakuopan tai kaivon kanteen osuman jälkeen totesin että ei ole niin kalliita ajolaseja olemassa että en niitä hankkisi. Tänään on silmätippa päivä ja huomenna mennään punaisin silmin asiakkaisiin. On tämä vaan hieno harrastus.
(kiitos että jaksoit lukea)
https://www.framesdirect.com/product...e9-infield.jpg
Työmatkafillariin uusi lukko Ibikesta
http://ibike.fi/wp-content/uploads/2...ketjulukko.jpg
Entisen (~22 vuotta vanhan!) ainut jäljelläoleva avain hajosi.
^Onko jo liian grazy snake man kun ekana iski silmille suora ajatus tuosta kuvasta että "Jaska ostanut maitokäärmeen!"
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...1LSrV7R4V0ttyQ
Vähän käytetyt pyöräilykengät edukkaasti Fillaritorilta. Juuri sellaiset kun oli kyttäillytkin.
^^ Tarkkana nyt kummin nuihen kanssa, ettei päädy Vaienneet foorumilaiset - topiciin
https://www.youtube.com/watch?v=z7AvjtJBY84
Vanha kilpasoutaja kotiutti tuollaisen vähän käytetyn C2 model E:n. Nyt tosin enää vain kuntoillaan.
https://i1.wp.com/www.eluir.com/wp-c...odel-e-pm5.jpg
Litran pänikkä Taikamaitoa.
No mä ostin yhden nuken. Ja taimen-aiheisen kravatin zazzlelta, kravatista tulee nukelle pitkä mekko ja myös kesämekko toiselle nukelle. Kangas tarvii vaan asetella siten että taimenet tulee sopivasti.
Kävin katsoon olisko Motonetissä vielä ( valikoima vaihtuu tosi nopeesti...) kala-aiheisia buff-huiveja :D no oli, ja nyt 60% alennuksella joten ostin kaksi.
Pullautuspumppu.
husqvarna lb 146p .
320 ekua mökilletuotuna käyntikunnossa, bensaa ei ny sentään. Vanhassa alakaa koppa taas hajoamaan, kolmatta kertaa en pyöräkärryllä vie enää hitsattavaksi.
Taisin ostaa sähkäriin uuden pomppukeulan. Revelation vaihtuu Pikeen. Onko hinnan väärti? Tuskin, mutta mikä oikein olisi?
^Ei taida olla 130-millin mitassa? Vai voiko tuota lyhentää vapaasti? Trail-keuloja ei ole liiaksi, kun kaikki haluaa ajaa enskaa...