Krapulassa?? Edellisenä iltana on CCG:n pikkujoulut
Printable View
Krapulassa?? Edellisenä iltana on CCG:n pikkujoulut
Niihä siä kait olis Klubinki pikkujoulut tänään. Mut kyl saa lähtee vaikk olis rapulas. Ei oo puhallutust enne starttii.
Mä taidan jäädä kotinurkille pyörimään...
https://lh3.googleusercontent.com/-D...2009.48.21.jpg
Aamu-usvaa Urjalla. Aivan upee syyskeli, jopa aurinko näyttäytyi :)
Hieno on kuva. Mikäs Salsa sulla on? Onko toi Beargrease vai jotain muuta?
Blackborrow, se enempi vaihteellinen malli.
Ok siis varmaankin tämä malli http://salsacycles.com/bikes/blackbo...borow_gx_2_x10 näytti vaan tuo emäputken maali tuollaiselta kirkaalta verrattuna nettisaitin kuva. Mä kyselin tuosta hinnan Shock Therapysta kun itsellä läski kuume mutta taidan odotella, että Cube NuTrail rantatuu kun siinä olisi lompakko ystävällisempi hinnoittelu :D
hmmm... noit on 2016 malleja, mut mul o 2015 malli. Nää olis lähempanä. Emmä kyl oo tsekannu paljo noissa on eroa, mahtaako olla juuri muuta olla ku eri väri pinnassa?
NM.odottakaa lataama Pietarinmäki mtb videoklippi on niin hyvä mainospätkä paikasta että kävin tänään siellä harrastamassa tunnin verran tiukka tunkkailua edestakas ja täytyy myöntää esityksen pitävän paikkansa,kikkailu nousuja/laskuja,teknisiä töyssy ylityksiä ja tällä kelillä liukkaita juuria ja kallioita.Kuivemmalla kelillä meizi uskaltais ajaa hieman riuskemmin mutta mainio polku kokonaisuudessa joten uusix otan joku kerta.
Itella toi valoa mukanaan, joten nyt voisi viitsiä vaikka pimeän tullen tien ulkopuolellekkin. Olisikos torjantaille tai perjantaille iltalenkkiseuraa noin klo 17 jälkeen. Jos ei vettä tule taivaan täydeltä ja kuivuu tässä viikon mittaan.
Aika vähillä ollut ajot syksyllä pitkittyneen röhimisen myötä, niin ei mitään hurjaa tempoa ole odotettavissa minun suunnalta.
Huomenna meinasin, jos kerkeäisin jossakin kohtaa päivää poluttelemaan. Kuudelta illalla menoja Kirkonkylällä, joten ennen viittä meinasin olla kotosalla.
Kiva kun video innoitti tutustumaan Klaukkalan hyvään lähimaastoon :)
Multa voisi tulla vahva ehkä torstaille tai perjantaille. Olitko miettinyt jo minne? Mä en voi lähteä kauas, kun mulla on päivystys ja pitää pystyä siirtymään nopeasto kotiin tarvittaessa. Latasin juuri viime viikolla lamppujen akut joten valoa pitäisi olla.
Mulla oli ajatus että menis ihan noille tutuille lähipoluille tuohon Haikalan peltojen taakse. Pimeällä juurikaan ole polkuja ajellut, niin meinaisn, että on hyvä paikka hakea fiiliksiä. Sulanmaan rengas on vielä alla.
Moi, toi alue sopii kunhan ei ajella kynnetyssä pellossa, jää lenkki muuten tosi lyhkäseksi kun kaikki paikat tukossa savesta :D Nimimerkki Kokeiltu on. Mä voisin näillä puheilla sanoa, että tuun teidän sisäpihalle 17:15 aikaan ja jos muutoksia tulee niin laitetaan viestiä vai onko aika ok?
Puolen kuuden maissa vaikka siinä sisäpihalla. Muistaakseni 16.30 loppuu duunit. Ehdin tankata. Jos jotakin muutosta niin soitellaan tai viestiä tätä kautta.
Ei nyt ihan säät suosinu lenkkiä. Pizzan hakuun ja peiton alle siis :)
Ei oo tullu pitkään aikaan käytyy Kämmenlammen laavulla. Lauantaiks on luvattu ihan OK ajoilmaa, joten ehkä silloin? Kinostaaks ketään lähtee messiin?
Mä voisin lähteä, jos tarkoitat sitä Rinnekodin takana olevaa kämmenlampea...
Mihin aikaan Kapu meinas? 17.00 alkaa työt, joten mielellään olisin tunti-pari aikaisemmin kotona huoltamassa.
Oliko tarkoitus keitellä nokipannukahvit laavulla vai ihan vaan pyörähtää?
Kuten yleensäkin Kapun kutsu kiinnostaa khyl, mutkumutkumuut pitäisi vaihteet ja vapari ruuvailla. Ilman niitä mun noilla poluilla ajelu olisi liian liikaa. Lisäksi polttopuuhommia Tammelassa. Pieni optio on palatessa kiertää Melkut ja lentokenttä Räyskälässä.
Kapu jatkakoon tänne huhuiluaan. Joskus vieöä minäkin :)
Jos Rinnekodilta lähdette niin ekan mäen pääsee kiertämään. Muistoni mukaan mukava polku joka tulee 2k-reitille lämpövoimalan kohdilla http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...369675&lang=fi
@ kmw, tarttee joskus yritel ton sarvipään polun maisemii. Siäl o kans iha kivaa tykkipolkuu. Ja tunkattavii mäkii.
Muista postauksis mä päättelisi, et klo 11-16 olis aika optimaaline aika. Kokoonnutaaks Kuonomäentien ja Kiilakiventien risteyksess klo 11:05. Jos vaik mäkin ehtisi sit tohon:rolleyes:. Alustava plääni: Klaukkala- Rinnekoti-Kalatoin-Kämmenlampi-Fishtail-Klaukkala. Kämmenlammel vois käristää makkurii, Fishtailis tainnuttaa janon. Takas pitäs oll hyvinki ennen klo 16, ellei eksyt tai tuu paljoo teknisii murheit.
Pyhää pitää funtsaa sit viä iha eriksee...
Lähdetäänkö TB:ltä. Mä voisin vetää siitä pikkusiivun niin päästään lepsämänjoentielle pikkuteitä...
Lähdetäänkö TB:ltä. Mä voisin vetää siitä pikkusiivun niin päästään lepsämänjoentielle pikkuteitä/metsäpolkuja...
Kyl se mul passaa
TB joka on siis tuo kylmä vai lämmin TB? 11 käy mulle hyvin. Jos tuntuu, että loppuu aika tai sippaa, niin lähen omii aikojani huspois.
Lämmin TB :)
Mutku mul o päivystys. Eikö sitä laavua vois siirtää tänne niin voisin tulla edes grillaamaan ;-D
Heitän frendin Tiksiin junalle 10:22. Eli pikkasen voipi tulla kiire ehtiä klo 11 TB:lle. Jos mahkuja, niin venatkaa se 5-10min...
Joo, ei meil ny nii kiire oo märkää mettää. Ja ex Tebikselt saa hyvät kaffet ja munkit ennakkotankkauksee?
Tai joku Proo ruuvaa mun cuben takavaihteet kohallee :)
Ainii ja meinasin hakee paketin jotaa perus lenkkii. Pari kankea liikenee jollekulle.
Juu hyvin ehditään odottomaan :)
Hyvä lenkki. Vähän meinas ylämäet hapottaa... :) jospa kohta saunaa ja palutusjuomaa! Kiitoksia kaikille.
Unohtu vallan huomisesta kysyä, onko vielä reisissä paukkua? Esim. tossa Palomäessä vois käydä tunkkailemassa.
Juu kiitos koko porukalle ja rokkylle vielä lohtumakkaroistakin, kun oli tuota teknistä surua. Uutta osaa toivoakseni ensi viikolla. Lähden messiin uudelleenkin jos otetaan mukaan :) onko lenkistä statistiikkaa kenelläkään?
Jees, iha mukava lenkura ja kivasti uutta polkuu. Ilma oli aivan upee, melkeen yhtä upee ku polkijatki:
https://lh3.googleusercontent.com/-2...pi12_15002.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-Y...2_15001_01.JPG
Ja oliha siä makkaraaki :)
https://lh3.googleusercontent.com/-N...pi12_15009.JPG
Kiitti Rokkylle uusist poluis. Tarttee joskus käyd tsekkaas se Lintumetsän mäki tarkemmi. Ja muille kiitokset lenkuran jakamisest, menihä taas yks päivä aikast mukavasti.
EDIT: Suunno mukaa mul kulu kiltsikaltsei reilu 2200 kipaletta ja palautusmisaika o 51h. Karmiva taas väittää, et lenkura kesti 4:20 ja ajoo oli 2:20. Träkki o tääl. Näkyy pari päivää, enne ko menee piiloo.
No totta helkkaris! Palomäki OK tai sit skouttaa sin Lintumetsää? Aamupäiväks luvattu pikkasen kosteempaa ku iltapäiväks, mites olis lähtö lounaan jälkeen vaik klo 12?
Lintumetsä ja 12 kuullostaa hyvälle. Missä nähdään?
Mites jos yritettäs sitä Kuonomäentien ja Kiilakiventien risteystä? Siit suon laitaa ku tökkää, ni ei oo paha matka.