Mihin lounaalle?
Alakerrassa joululounas ja se pitää välttää.
No jospa vaikka Tapiolan keilahallille hilpaisisi :seko:
Printable View
Mihin lounaalle?
Alakerrassa joululounas ja se pitää välttää.
No jospa vaikka Tapiolan keilahallille hilpaisisi :seko:
Pyörällä vai jalan? Matka on lyhyt, mutta jalan menee helposti kolminkertainen aika, vaan toisaalta sää on kurja ja pyörän pesu on käytännössä mahdotonta...
Power nap vai litra kahvia?
Vaihtaisko mazdan voortiin.
Stemmin pituutta en osaa päättää tällä kertaa.
Ostanko dallaspitkon vaiko voipullapitkon?
0 -2.
Mennäkkö nuqqumaan vai ei?
Kakkupuffettiin olisi lahjakortti ja tänään viimeistä päivää voimassa ja housutkin kyllä vähän kiristää...
Sellaseen suomalaisen läskin alempaan keskimittaan olen tottunut minäkin. Nyt olis vaan tarjolla kaks senttiä pitempää, tyylikkäämpää ja vieläpä asialliseen hintaan. Osaakohan semmoista ollenkaan käyttää vai meneekö säälittäväksi sohimiseksi?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kaks senttii on kyllä aika paljon lisää. Mut jos nykynen tuntuu vähän pieneltä, niin ehkä sitte. Muute en lähtis tohon. Mulla on tähän mennessä menny parempaan kun olen vaihtanut pienempään, viimeks 50->40mm. Joskus meni isommin harppauksin, jopa kolme senttiä lyhempään tuli vaihettua kerralla. Kesti jonku aikaa uskoa, että vaikka toisilla on isot stemmit oltava, niin semmonen ei mulle sovi.
Harkitsin ajamaan lähtemistä. Mutta nyt loppui veto. Riitti tälle vuodelle. Juomapullonkin jo täytin ja ajovermeet laitoin esille. Ensi vuonna ehkä sitten seuraavan kerran.
Lähes kenelle muulle tahansa olisin sanonut että laita ensin kamat päälle, mene ulos, lähde liikkeelle ja päätä vasta 5-10 minuutin kuluttua käännytkö takaisin ja jätät treenin väliin.
Harkitsin ja harkitsen edelleen laitanko spinningkengät pakastimeen.
Jumin kanssa aika samat tuntemukset. Kasikymppinen oli myyty loppuun, sen ois just uskaltanut. Ysikymppi on jo liikaa tohon runkoon. Paha tosin sanoa kun ei ole runko vielä kotonakaan, mutta entisen mittoihin verraten viiskybänenkään ei ois liian lyhyt. Väritkin meni jo vituiksi niin ei jaksaisi mitään kovin kalliita kokeiluita tehdä. Plääh saatana.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Yhet vai kahet?
No, kassalla niitä olikin neljä paria.
Laittasko saunan
Nokian Extreme 294 nastarengas, 26x2.1 vaikoSchwalbe Ice Spiker Pro Performance Folding MTB Tyre 2.35"
hmm... siinäpä vasta kysymys ... Ja tarve olisi täysjäykkään maasturiin takarenkaaksi .. (eturenkaana mennee vielä pari vuotta nokia wxc300)
Harkitsen trainerin avaamista paketista, MacBookin wintoosa dualbootia ja ajamista. Ei tada vaan taas tunnit riittää...
Michelin X-Ice North 3 vai Michelin X-Ice XI3? Eli ikuisuuskysymys, kitkat vai nastat? Liisaria tilatessa pitää jälleen kerran tehdä päätös, että rapistellaanko seuraavat kolme talvea, vai suditaanko jäisistä valoista. Rengasmerkkiä ei pysty valitsemaan, mutta mallin voi valita edellisistä. Nykyisessä liisarissa on alla Michelin Ice-X nastat ja melu on järkyttävä. TM:n talvirengastestissä selvisi, että uudemman polven X-Ice North 3 jatkaa samalla linjalla, eli melu on vertailun huonommasta päässä. X-Ice XI3 sen sijaan voitti saman vertailun kitkarengassarjan. Hmm....
Kitkoihin tottuu ja tykästyy todella nopsaan !! Edellisessä autossa oli kitkat ja tykkäsin, mutta nyt autoa vaihdettuani mukana tuli uudenkarheet nastat ja kesärenkaat, kummatkin vanteilla.. Ei vaan tuohon ropinaan tahdo tottua :( Aika harvassa on ne kelit jolloin nastoja oikeesti tarttee ja kaipaa. joten mun valinta ois ehdottomasti kitkat .. !
Tää ois mulle helppo. Extreme ilman muuta sikäli kuin kestävää ja pitävää haluat. Tään vuosituhannen aikana olen havainnut että 3-4 talvea menee Extremellä, nuo IS prot on näemmä säälittävän lyhytikäisiä.Lainaus:
Nokian Extreme 294 nastarengas, 26x2.1 vaikoSchwalbe Ice Spiker Pro Performance Folding MTB Tyre 2.35"
hmm... siinäpä vasta kysymys ... Ja tarve olisi täysjäykkään maasturiin takarenkaaksi .
Edit ittestään selvää että takana se nastarengaskin kuluu nopeammin...
Itse pähkäilen lampun kanssa. Takuu-ajan ylittänyt Biker 900 kyllä tänään pelas ihan hyvin. Toisaalta Motonetilta sais kuvasta päätellen prikulleen samaa lamppua 50 ekulla. Toisaalta eihän tässä kauaa mee kun kelit kirkastuu. Toisaalta ajoin testimielessä pimiässä Bikeria edeltävällä Led Lenserillä, olihan säälittävä tuikku. Tuollekin lamppurahalle olis kyllä muutakin käyttöä mutta toisaalta jos kelit yhtä lämpösiä on jatkossakin niin onhan tolle kohtuu hyvälle maantievalolle tarvista ja jos ei tänä talvena niin sitte ens vuonna kuitenkin. Nukun yön yli.
Harkitsin illalla ison O:n Fast Jacket XL laseihin uusia kirkkaita linssejä. Olisi jo "viimeinen hankintasi" ketjussa jos ei olis ollut "out of stock". :mad: No, täytyy etsiä vielä muualta. Netistä tietysti.
Hanwag Alaska vai Meindl Island. Jälkimmäiset olikin mulla pitkään käytössä Tunturisusi nimisenä, mutta unohtui viime vuonna mökille puunoksalle "kuivumaan" syksyksi, talveksi ja kevääksi. En kehdannut enää käyttää tämän jälkeen vaikka olisivat ehkä vielä menneet.
Toinen harkinta on kevättalven pohjoisen reissu. Aina sama homma kun alkaa suunnittelemaan ja kyselemään muita niin ei oikein pysty mitään varaamaan ajoissa, kun ei saa selvää vastausta keltään. Onneksi on aina takaporttina kaverin mökki Rukalla, jos porukka kertyy vähän.
Mitkä maastopolkimet / kampisetin / kiekot (mitkä navat, kehät, pinnat...) / etuvaihtajan / tangon / hankkisi...
^toihan on helppo: Eggbeater / X0 / HopeHoops (Hope, Arch EX, SuperComp) / X0 / Rallinaaman karbonaattia
Vaihtaisko retromaasturiin kesäkumit takaisin :seko:
Erästä vuosikertamagnumia harkitsin eilen illalla.
Julkinen vai yksityinen
Haistattaisiko paskat vai hymyilisi?
Äkkilähtö Kanarialle ?
Tämmönen forumilla pikkasen harvinaisempi pähkäily. Meillä on taas kirkkoherran vaalit. Edellisen Mirva Lehtisen kausi jäi minusta kovin lyhyeksi ja aattelin jotta teen omalla osalla historiaa eli äänestän. Se ku vaan piruuttaan aivan koko systeemillä eli kuuntelen vaalisaarnat ja käyn kahveella, pyöräilykuteissa tietysti. Saatan kysyä kuin noi kandidaatit jehovalaisiin suhtautuu. Pirullista olis jos en uuden kirkkoherran mukaan sais tamdemilla ajaa Miikan kanssa!
Olen kahden vaiheilla. Ostaako Ultegrat vai Mavic Ksyrium Equipet. Päätös pitäis tehdä tän päivän aikana.
Toi on ihan sairaan hieno.
Narrow wide eturieska sisuri pyykinpesuaine ja uudet ketjut. Jäi sitten paikat ostamatta. Likalle vesivärit ja pistinneula.
Katoin että hankintasi mutta menköön :)
Bianchi Zurigo Disc pk-treenipyöräksi ja v.2011 Camaleonte III:sta muutos pysyvästi pois tieltä (sisätreenivälineeksi).
Taistelen kahden vaiheilla, lähteäkkö Feltillä katsastamaan maastoa Luolavuoresta päin vai jäiskö kotia, kun sen verta väsynyt olo raskaasta työviikosta..