Äijä ei kiusaa mummoja/naisia...
Printable View
Totta, ei tuossa ollut mitään äijää, pelkästään keskenkasvuista typeryyttä.
Hieman lieventävänä asianhaarana voinemme ajatella sitä että mummo lähti punaisia päin kävelemään. Lähtihän?
Ei todellakaan eli puhut täyttä asiaa !Lainaus:
Originally posted by Polo:
Onkos äijävalvominen vielä kunnossa vai onko mennyt neitimäiseksi lightlimujen litkimiseksi?Lainaus:
Originally posted by VesaP:
Onkos äijävalvominen vielä kunnossa vai onko mennyt neitimäiseksi lightlimujen litkimiseksi? </font>[/QUOTE]Kyllä vain ja kyllä vain :DLainaus:
Originally posted by TJ:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by VesaP:
Otin maastopyörästä Shimanon ketjut pois ja panin Campagnolon C9:t tilalle [img]tongue.gif[/img]
Nyt on hyvä coctail:
Campyn ketjut
Race Facen eturattaat
Sramin pakka
Shimanskin vaihtaja
[OT]
Ja maistiaisia on sit vissiin luvassa? Minuukin kiinnostaa tuo C9 kettinki mut ku kaapit on vielä täynnä halvalla hankittua SRAMia....Lainaus:
Originally posted by Jarski:
Nyt on hyvä coctail:
Campyn ketjut
Race Facen eturattaat
Sramin pakka
Shimanskin vaihtaja
[/OT]
Kyyllä tosta pari linkkua jäi. Millä kastikkeella laitetaan?Lainaus:
Originally posted by Shimaani:
Ja maistiaisia on sit vissiin luvassa? Minuukin kiinnostaa tuo C9 kettinki mut ku kaapit on vielä täynnä halvalla hankittua SRAMia....
[/OT]
Sramit vaan torille myyntiin tai kavereiden pyöriin. Se on äijää! Kettinki on halbaa.
Ollut kohtelias liikenteessä. Yritin antaa mummelille tietä suojatiellä mutta eipä halunnut mennä... :confused:
Näin sen olla pitää eikä painaa kaasua :D Tosin mummo varmaan aatteli että mikä helkutin äijä tuossa kyttää eikä uskaltanut lähtee ylittää tietä :D :DLainaus:
Originally posted by TJ:
Ollut kohtelias liikenteessä. Yritin antaa mummelille tietä suojatiellä mutta eipä halunnut mennä... :confused:
Näin sen olla pitää eikä painaa kaasua :D Tosin mummo varmaan aatteli että mikä helkutin äijä tuossa kyttää eikä uskaltanut lähtee ylittää tietä :D :D </font>[/QUOTE]Ja siinä ei edes ollut valoja... :eek: Kyllä se mummo oli vissiin vähän käkenä kun ei lähtenyt ylittämään vaikka yritin vielä käsimerkeillä näyttää että menee nyt vaan... :rolleyes:Lainaus:
Originally posted by VesaP:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by TJ:
Tosin mulla nyt on noita muitakin omituisuuksia... jätän turvaväliäkin maantiellä ja laitan vilkun päälle yleensä ennen jarruttamista... :eek:
Näin sen olla pitää eikä painaa kaasua :D Tosin mummo varmaan aatteli että mikä helkutin äijä tuossa kyttää eikä uskaltanut lähtee ylittää tietä :D :D </font>[/QUOTE]Ja siinä ei edes ollut valoja... :eek: Kyllä se mummo oli vissiin vähän käkenä kun ei lähtenyt ylittämään vaikka yritin vielä käsimerkeillä näyttää että menee nyt vaan... :rolleyes:Lainaus:
Originally posted by TJ:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by VesaP:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by TJ:
Tosin mulla nyt on noita muitakin omituisuuksia... jätän turvaväliäkin maantiellä ja laitan vilkun päälle yleensä ennen jarruttamista... :eek: </font>[/QUOTE]Eihän extreme-mummot siihen luota että joku antaa
tietää, ovat tottuneet puikkelehtimaan keppi ojossa autojen välissä...mutta hyvä yritys silti...
Pyöräilin lomalaisen ominaisuudessa näköetäisyydeltä työpaikkani ohi.
Vittuilin itseäni isommalle miehelle :mad:
Ei ole äijää.. speksaamistaLainaus:
Originally posted by Jarski:
Otin maastopyörästä Shimanon ketjut pois ja panin Campagnolon C9:t tilalle [img]tongue.gif[/img]
Nyt on hyvä coctail:
Campyn ketjut
Race Facen eturattaat
Sramin pakka
Shimanskin vaihtaja
Valistin hyvin, hyvin kovaäänisesti setää, joka hyppäsi suoraan kävelytieltä pyörätielle. Setä hyppäsi siis suoraan eteeni kuin kersa karkkikaupassa, ja päinhän mä ajoin, kun en ehtinyt mitään tekemään. Siinä kohta oli kuulemma suojatie, ja se keskustelun perusteella oikeuttaa hyppäämään eteen. riiiiiight.
Ei tuntunut seniorille mahtuvan kuuppaan, että siksi se pyöräkaista on, että siinä voi ajaa huoletta lujaa. Lopetimme keskustelun ja hyvästelimme toisimme sanoilla "Haista nulikka paska" ja "Haista sinä pappa v***u". :rolleyes:
Tässä on jotakin tuttua, mun variaatio on se, että yleensä soitan kelloa takaa lähestyessäni koiran kanssa liikkujaa että tietää ottaa koiran lyhkäsemmälle ettei viaton koira saa kiitävää fillaristia niskaan.Lainaus:
Originally posted by fleGsuz:
Valistin hyvin, hyvin kovaäänisesti setää, joka hyppäsi suoraan kävelytieltä pyörätielle. Setä hyppäsi siis suoraan eteeni kuin kersa karkkikaupassa, ja päinhän mä ajoin, kun en ehtinyt mitään tekemään. Siinä kohta oli kuulemma suojatie, ja se keskustelun perusteella oikeuttaa hyppäämään eteen. riiiiiight.
Ei tuntunut seniorille mahtuvan kuuppaan, että siksi se pyöräkaista on, että siinä voi ajaa huoletta lujaa. Lopetimme keskustelun ja hyvästelimme toisimme sanoilla "Haista nulikka paska" ja "Haista sinä pappa v***u". :rolleyes:
Noh, jotkut sitten vetää hernettä nenään siitä että muka v*ttuillakseni kilkuttelen ja keskustelu aika usein loppuu yllä kuvatulla tavalla.
En tiiä miks naispuoliset koiranulkoiluttajat ymmärtää mistä on kyse mut kromosomivammaset ei.
Taitaa olla mun animaalista magnetismia.... [img]smile.gif[/img]
Miten siinä sitten kävi?Lainaus:
Originally posted by Rolle:
Miten siinä sitten kävi? </font>[/QUOTE]Huomasin yhtäkkiä että minulla oli kiire jatkaa matkaa.Lainaus:
Originally posted by Punainen Pilvi:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by Rolle:
Ostin citymarketista kaksi koria kaljaa ja vaippoja.
Tuota noin, jos siinä oli suojatie niin olet kyllä velvollinen väistämään... eli lähestyt niin että pystyt väistämään jos näet jalankulkijan aikeissa ylittää suojatien... Ethän sä autoillessasikaan perustele yliajoa sillä etä tässä on autotie siksi että siinä voi ajaa huoletta kovaa... :confused:Lainaus:
Originally posted by fleGsuz:
:rolleyes:
Tosin lain mukaan myös jalankulkijalla on velvollisuus noudattaa riittävää varovaisuutta suojatielle astuessaan. Joten kumpikin oli väärässä jos multa kysytään.
Tuota noin, jos siinä oli suojatie niin olet kyllä velvollinen väistämään... eli lähestyt niin että pystyt väistämään jos näet jalankulkijan aikeissa ylittää suojatien... Ethän sä autoillessasikaan perustele yliajoa sillä etä tässä on autotie siksi että siinä voi ajaa huoletta kovaa... :confused:Lainaus:
Originally posted by TJ:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by fleGsuz:
:rolleyes:
Tosin lain mukaan myös jalankulkijalla on velvollisuus noudattaa riittävää varovaisuutta suojatielle astuessaan. Joten kumpikin oli väärässä jos multa kysytään. </font>[/QUOTE]Kuka se olikaan joka sanoi että tätä maailmaa ohjaa Scania Vabis? :( :(
Rälläköin ja käyttelin rautasahaa.
Rälläköin.
Käytin voimapihtejä.
Ajoin isoa trukkia.
Kuljin 2,5 km matkan taksilla, yksin.
Hei! Kyse ei kyllä ehkä ollut "jos näet jonkun aikeet ylittää suojatie". Jos joku pelaa hengellään ja katsomatta hyppää eteen, niin se on mielestäni hyppelehtijän vika. Ei sitä jatkuvasti voi olla varuillaan ja odottaa sitä että joku tekee matrix-nopean liikkeen seinän ja katon kautta hypellen eteen. Ethän sinäkään lähde ottamaan suojatiella matsia rekan kanssa. Oli se kenen vika tahansa, rekka hengen vie. Noita saatanan katujen apinoita riittää.Lainaus:
Originally posted by TJ:
Tuota noin, jos siinä oli suojatie niin olet kyllä velvollinen väistämään... eli lähestyt niin että pystyt väistämään jos näet jalankulkijan aikeissa ylittää suojatien... Ethän sä autoillessasikaan perustele yliajoa sillä etä tässä on autotie siksi että siinä voi ajaa huoletta kovaa... :confused:
Tosin lain mukaan myös jalankulkijalla on velvollisuus noudattaa riittävää varovaisuutta suojatielle astuessaan. Joten kumpikin oli väärässä jos multa kysytään.
Muistelen edelleen lämmöllä niitä hetkiä kun lunta on tullut kaduille 20-30 senttiä ja ajelee kävelytietä pitkin kun voimat eivät riitä autojen sekaan lumen takia ja yllättäen pyörätielle on aurailtu kuukauden päivät. Totta kai joku kotinatsi päättää ojentaa hampuusia, ilmoittamalla, että ajan kävelytiellä (missä mies/nainen kävelee yksi) ja että pitäisi siirtyä pyörätielle... niinpä niin.
Kaupungissa valitettavasti on aina sovitettava se oma ajonopeutensa vähän muidenkin mukaan. Ei parane vaan mennä ja todeta jälkikäteen olleensa oikeassa. Ja se sama koskee myös jalankulkijoita. Ei voi pomppia miten sattuu. Mutta jos pyöräilijä toteaa että "pyörätie on siinä sen takia ettei tartte jarrutella" niin sinä ollaan kyllä ihan väärässä... Se suojatie velvoittaa pyörätiellä polkijaa ihan yhtä lailla kuin autoilijaakin. Eli sitä on lähestyttävä sillä lailla että pystyy väistämään tarvittaessa. Tätä ei pidä lukea niin että väittäisin pyöräilijän olevan yksin syypää aiemmin mainittuun törmäykseen. Mutta ei ollut jalankulkijakaan...Lainaus:
Originally posted by dt:
Hei! Kyse ei kyllä ehkä ollut "jos näet jonkun aikeet ylittää suojatie". Jos joku pelaa hengellään ja katsomatta hyppää eteen, niin se on mielestäni hyppelehtijän vika. Ei sitä jatkuvasti voi olla varuillaan ja odottaa sitä että joku tekee matrix-nopean liikkeen seinän ja katon kautta hypellen eteen. Ethän sinäkään lähde ottamaan suojatiella matsia rekan kanssa. Oli se kenen vika tahansa, rekka hengen vie. Noita saatanan katujen apinoita riittää.
Ja jalankulkijana olen sitä mieltä että yhtä lailla sen rekankin on väistettävä, jos olen suojatiellä. Osoitan sen sitten vaikka täräyttämällä peiliin vauhdilla... kyllä se niitä v****taa ihan tarpeeksi kun joutuu nostamaan ahterin penkistä korjatakseen peilin asennon... eli kyllä lähden, mutta omilla ehdoillani...
Ja vastaavasti autoilijana pyrin aina ottamaan sen suojatien/kevyen liikenteen huomioon.
Ja on sitä jotain äijääkin tullut tehtyä. Pesin lasten liukumäen kusesta. (Ja pistin vähän herranpelkoa kuseksijaan yöllä...)
Söin verisen sisäfilepihvin. [img]tongue.gif[/img]
(ihan pakko kysyä: ootko TJ kenties burgeribaarin vuoropäällikkö?) :D
..ja aloit väittelemään liikenteestä terroristin kanssa, joka ei välitä mistään...Lainaus:
Originally posted by TJ:
Ja on sitä jotain äijääkin tullut tehtyä. Pesin lasten liukumäen kusesta. (Ja pistin vähän herranpelkoa kuseksijaan yöllä...)
Toivottavasti argumentointini kuitenkin pisti edes ajattelemaan... vaikket edelleenkään välittäisi. </font>[/QUOTE]Ajattelemaan mitä?Lainaus:
Originally posted by TJ:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by dt:
..ja aloit väittelemään liikenteestä terroristin kanssa, joka ei välitä mistään...
...Sano vain mielesi tekee kuitenkin.
Itse jalankulkijana aina katselen ympärilleni etten vahingossakaan jää kenenkään turistin alle ja itse autonkuljettajana... eiku...
Ei, ihan kotipihalla tapahtunutta... ja keitti muuten hiukan yli...Lainaus:
Originally posted by Possu:
Söin verisen sisäfilepihvin. [img]tongue.gif[/img]
(ihan pakko kysyä: ootko TJ kenties burgeribaarin vuoropäällikkö?) :D
Toivottavasti argumentointini kuitenkin pisti edes ajattelemaan... vaikket edelleenkään välittäisi.Lainaus:
Originally posted by dt:
..ja aloit väittelemään liikenteestä terroristin kanssa, joka ei välitä mistään...
Tuli vuonojen maasta jotain ns. sukulaisia ja joivat mun viinat. Mutta Imatranajo-asennossa ne saunassa istuivat - heti kun aloin lyömään löylyä. ja lähtivät pois kun pistin vielä kerran kun mua paleli siellä.
Onks sulla muka ajokortti...?! (Siis auton, tai siis moottoriajoneuvon.)Lainaus:
Originally posted by dt:
Itse jalankulkijana aina katselen ympärilleni etten vahingossakaan jää kenenkään turistin alle ja itse autonkuljettajana... eiku...
:eek:
Saunasta tuli mieleen että lankomies se vasta äijää teki. Kävi Japaniassa ostamassa kaivureita ja tapasi siellä Japanian metarin saunomisessa.
Menivät tietysti saunaan kattomaan kuka se on kuka.
Sitä saunaa lämmitettiin sähkövastuksilla jotka oli lauteiden alla :mad: . Lankomies tuli silti toiseksi.
Vaan oli sillä kyllä bärsse niinkuin pavianssialla.
3 päivän aikana 40 tuntia duunia....väsy
Sähän oot huilannut välillä, eikö 3vrk ole 72h :DLainaus:
Originally posted by MJF:
3 päivän aikana 40 tuntia duunia....väsy
Onks sulla muka ajokortti...?! (Siis auton, tai siis moottoriajoneuvon.)Lainaus:
Originally posted by Pelotón:
</font><blockquote>quote:</font><hr />Originally posted by dt:
:eek: </font>[/QUOTE]On mulla ajoitinkortti, mutta se on vaan B-luokkaa
Avasin vaimolleni liian kireällä olleen purkin... :rolleyes: